[8]

54 5 5
                                    

Tae boş  bir şekilde bana baktı. Sanırım hocaya ve benim masum olduğuma inanmıştı. Belki de inanmamıştı.

Ama korkuyordum. Başıma gelecek şeyler çok kötü ve ağır olabilir. Ben bunları düşünürken birden hocanın sesi ile kendime geldim. Sanırım Hana'ya bağırıyordu. Evet öyle yapıyordu.

"Hana kanıtlar olmasa bile Jimin'in bunu yapmayacağına inanırım."

"Ama hocam-"

"AMASI YOK HANA ÜSTELEME YOKSA YIL BOYU TÜM NOTLARIN 0 OLARAK GEÇER ANLADIN MI?!"

"Tmm hocam"

Hoca ders anlatırken aniden kulağıma fısıltı geldi. Hana gene benim hakkımda konuşuyordu. Sinirlerimi bozmaya başlamıştı. O sırada hocanın telefonu aniden çaldı ve sonra

"Çocuklar benimle olan dersleriniz boş çok önemli bir işim çıktı onları hızlıca halledip gelmeye çalışacağım"

Dedi ve hızlıca sınıftan çıktı herkes nolduğunu merak etti ama Hana benim hakkımda konusmaya devam etti. O anki sinirle kalktım ve Hana'nın sırasının başına gittim.

"NASILSIN DEDİKODU ÇUVALI. KORKMADAN YÜZÜME KONUŞ ARKAMDAN KONUŞACAĞINA!"

"SEN NE HAKLA BANA BAĞIRIRSIN!"

Aniden yüzüme tokat attı  elinde yüzük vardı yanağım çizilmişti.

"SEN NE HAKLA BANA VURURSUN HA KÜÇÜK ŞEY SENİ BURDA DÖVERİM SADECE YANAĞIN DEĞİL TÜM VÜCUDUN ÇİZİLİR!"

Dedim ve saçından tutup yere fırlattım.
Herkes aniden bana bakmaya başladı.

"EEE YETER BE HER ZAMAN YÜZÜME TUHAF TUHAF BAKICAKSANIZ UĞRAŞMAYIN YORULDUM TİPİNİZDEN DE TUHAF TUHAF BAKMANIZDAN DA!"

Bunları dedikten sonra Eunwoo'nun yanına gidip kafamı sıraya koydum.

"J-jimin"

"Efendim noldu"

"S-sen az önce ne yaptın öyle"

"Hana'nın saçından tutup yere fırlattım ve sonra tüm sınıfa bağırdım ama sana değil"

"O-ohaa ben bile bu kadar fazla yapamam"

"İşte sinirlenince-"

Sözümü kesen Hana oldu.

"SENİN HADİNE Mİ BANA VURMAK"

Elini havaya kaldırdı ama vuramadı. Kolunu ters çevirdim ve hafif ittim. Ama o ilgisu olduğu için hemen kendini yere attı ve Jungkook ayağa fırladı.

"JİMİN SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN YA KIZA BİŞEY OLSAYDI!"

"SABAHTAN BELLİ BANA YAPTIKLARINI GÖRMEZDEN GELDİN VE YAPMACIK OLDUĞU ÇOK BELLİ OLAN BİR DÜŞMEYE Mİ İNANIYORSUN SENİ HİÇ TANİYAMAMİSİM JEON JUNGKOOK!"

"KENDİNİ HER ŞEYDE HAKLI ÇIKARMAYA ÇALIŞMA!"

"Jungkook uğraşacak halim yok şimdi  gider misin?"

"GİTMİYORUM SENİ GAY!"

Dediğiyle nedensizce gözüm doldu ve sustum oda benim susmamı fırsat bilip sırıtmaya ve gülmeye başladı.

"Ne oldu neden sustun ibne olduğunu herkese duyurdum diye mi sustun ha?"

"O jimin'iemiz bak üzüldüm ama "

Diyip ağlamış numarası yaptı Tae.

Böyle konuşmalarına bir şey demedim ve Sırama geçip oturdum . Sözleri bilmiyorum size  normal gelebelir ama ben onlara çok güvenmiştim. Ve onların böyle yapması gerçekten çok koyuyor.

Because you're worth it // JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin