" hocam parayı Jimin aldı çantasına koyarken gördüm"
Jimin jungkook'un dediğiyle gözleri fal taşı gibi açılmıştı , kendisi almamıştı ama Jungkook onu suçluyordu. Bunu asla beklemezdi Jungkook'ta biliyordu jimin'in böyle birşey yapmayacağını ama şimdi neden böyle dedi.
"Jimin doğrumu bu"
"Hayır hocam ben almadım "
Jimin'in gözleri dolmaya başlamıştı." O zaman çantana bakıcam"
Hoca geldi ve jimin'in çantasını aramaya başladı ve en sonda parayı
gördü ve havaya kaldırıp Hana'ya gösterdi." Bu mu"
" Evet hocam Jimin bunu nasıl yaparsın"
" Ben bir şey yapmadım gerçekten o parayı çantama ben koymadım"
" Jimin daha fazla konuşma ve müdürün odasına yürü"
" Ama hocam"
" Aması yok Jungkook' ta görmüş parayı koyduğunu"
Jimin hemen Jungkook'a baktı Jungkook jimin'in suratına öylece bakıyordu ve içi parçalanmıştı. Jimin'in gözleri dolmuştu ve bir damla gözyaşı akmıştı.
"Evet hocam koydu benim uyuduğumu düşünüyordu" dedi Jungkook yutkunarak.
" Yalan söyleme Jimin böyle birşey yapmaz" diyerek konuşmaya başladı Tae
" Evet hocam biz onu çoktandır tanıyoruz ve o böyle birşey yapmaz" dedi yongi Tae'nin ardından
" Kesin sesinizi ve Jimin yürü"
Jimin hocanın dediğiyle yavaş yavaş yürümeye başladı, o sırada arkadaşlarına baktı. Arkadaşları ona hüzünle bakıyordu. Ve sınıftan ayrılıp müdürün odasına gelmişlerdi. Matematik hocası olanları anlattı müdür:
"Jimin neden böyle bir şey yaptın üstelik yeni geldin okula"
"Hocam ben gerçekten böyle bir şey yapmadım"
"Ama Jungkook gördü"
Matematik hocasının araya dalmasıyla ona baktım ve önüme dönerek konuşmaya başladım.
"Hocam ben o sırada Tae ile bahçedeydim isterseniz onada söyleyin. Kimsenin parasını da neden çalayım ki ailem bana her zaman fazla para gönderir."
Yalan bana asla para göndermezler hatta hiç sormazlar bile ama benim suçlu olmadığımı kanıtlamam lazım
"Pekala Tae'yide çağır parayı çaldığını Jungkook'tan başka kimse görmedi onun için onunda dinleyelim."
Jimin hemen eğilip çıkarak sınıfa doğru yürüdü. Henüz Zil çalmamıştı. Kapıyı açıp gözleriyle Tae'yi aradı onun Jungkook gil ile kavga ettiğini gördü.
Kapının açılmasıyla Tae son sözünü söyleyip önüne döndü. Ona gülümseyerek bakan arkadaşını görünce kendiside güldü.
"Tae benimle gelirmisin müdür senlede konuşacak"
"Noldu kendin yetemedin mi?"
Hana'nın bu söyledikleriyle Jimin sinirlenmişti.
"Hayır gayet de yetiyorum. Ama senin gibi yapıpta yetmeyip birilerinden yardım almıyorum."
Sınıftaki herkes bir oooooooo çekerken Hana bozguna uğramış gibi geri yerine döndü. Jimin Jungkook'a baktığında onunda güldüğünü görmüştü. Birbdakika o neden gülüyordu ki o onun sevgilisi değil mi? Düşüncelerimi bölen Tae'nin yanıma gelip beni dışarı yönlendirmesi olmuştu. Beraber müdürün odasına girdik.
"Tae matematik dersinden önce Jimin nerdeydi."
"Hocam Jimin benle beraber pencerenin orda konuşuyorduk. Jungkook ve Hana'nın bize bakıp konuştuklarını da görmüştük. Onları bosverip beraber bahçeye çıkıp Yoongi gilin yanına gitmiştik sonra ordan ayrılıp ikimiz sınıfa girdik."
"Peki bu konuyu kapatalım. Eğer bu konu hakkında bir şey olursa tekrar sizi çağırırım."
Bir şey demeyip sınıftan çıktık. Hemen Tae'ye sarılıp konuştum:
"Tae çok teşekkür ederim beni kurtardın."
"Teşekküre gerek yok Jimin sen masumdun."
Ona gülümseyerek sınıfa girdik. Beraber yerlerimize oturduk.
"Ee noldu"
Yoongi'nin soursuna karşı Tae ona gülümsemiş ve konuşmaya başladı.
"Müdür şimdilik bıraktı ama biz bunun peşine düşecez Jimin masum bunu yapanda..."
Diyerek bakışlarını Jungkook'a çevirip bu sefer ona karşı konuştu.
"İftira atanda ceza alacak "
Tae bunu söyledikten sonra bende Jungkook'a baktım. Yüzünde üzgünmüş gibi ifadesi vardı.
O neden üzülüyordu ki?
Zil çalmasıyla rahat bir nefes verdim. Ve Tae ve diğerleri ile birlikte kantine indik.
"Tae bak bu sefer fazla yemem üstüne kusarım"
Tae kıkırdayarak.
"Tabi tabi "
"Tae"
"Ne! Şaka yapıyorum"
Bir şey demeyerek önümdeki çikolatalı sütü içmeye başladım. Hep beraber konuşup gülüşüyorduk. Masaya sertçe vurulan ses ile herkesin odağı oraya döndü.
Bu Taemin. Ama nasıl olur neden burda?
"Selam Jimin" yanağımı sıkarak benim yanıma oturdu. Başka yer yok ya
"Seninle konuşabilir miyim?"
Kafamı Tae'ye çevirip hayır anlamında kaşlarımı kaldırdım. Tae bunu anlamasıyla araya girdi.
"Yalnız biz özel bir şey konuşuyoruz"
"Jimin seni bekliyorum" gözlerimi masada gezdirdim hepsi bana anlamsız bakışlarla bakıyordu.
"Jimin istersen gitme kimse seni zorlayamaz"
Yoongi'nin dediğiyle içim biraz daha kötü oldu. Ona karşı gelemezdim sonunda ne olduğunu çok iyi biliyordum. Tam babamdan kurtuldum derken birde Taemin başladı. Burdayken asla bana izin vermez ve beni döverdi. Bazen ise yaklaşmaya çalışırdı. Ondan korkuyorum babam ona izin vermişti bana böyle davranmasında.
"Jimin hadi"
"İstemiyor işte ne yapacaksın" bu sefer konuşan Jin olmuştu.
"Ben gelecek diyorsam gelecek buna karışmayın.
"Onu zorlayamazsın"
"İstediğimi yapabilirim ve eğer benle gelmezse ne olucağını biliyor değil mi"
Diyerek kolumu sıkmıştı."O hiçbir yere gitmiyecek"sesin geldigi yöne baktığımızda hepimiz şok olmuştuk bu sefer konuşan Jungkook'tu.
Taemin ayağa kalkarak" Sanane ne karışıyorsun Jimin sende yürü hadi"
Diyerek kolumu çekiştirmeye başladı. Ama onu Jungkook durdurdu."Sana gelmeyecek dedim"
Taemin beni bırakıp jungkook'un yakasına yapıştı bağırarak.
"İşime karışma " dedi.
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Merhaba fazla atamıyorum çünkü okula gittiğim için ve olan olaylar yüzünden.
Bölüm içime fazla sinmedi sizce nasıl olmuş istediğiniz gibi konuşabilirsiniz düşünceleriniz benim için önemli.
Ve daha kısa zamanda bölüm göndermeye çalışacam
Hoşçakalın 🥰♥️