For Uni
ရွှေ ငွေ စည်းစိမ် ရာထူး ဂုဏ်ပကာသနဒါတွေအားလုံးသေရင်ကိုယ့်နောက်ပါမဲ့ဟာတွေတစ်ခုမှမဟုတ်ဘူး။ ဒါကိုသိတယ် အဲ့ဒါဆိုဘာကြောင့်များစွဲလမ်းတပ်မတ်နေရတာလဲ
လူတိုင်းတစ်နေ့သေရမှာ မသေတဲ့လူဆိုတာမရှိဘူး။
လောကသားတွေက ဒီကမ္ဘာလောကကြီးထဲခနတာဧည့်သည်အနေနဲ့လာကြတာတွေ။
ဟော် လာပြန်တော့လည်းတစ်ယောက်ထဲ ထွက်သွားပြန်တော့လည်းတစ်ယောက်တည်း လာပြန်တော့လည်းလက်ဗလာ ထွက်သွားပြန်တော့လည်းလက်ဗလာ ဘာတွေကိုတပ်မတ်တွယ်တာနေကြတာလဲ ရုပ်စွအဆုံး သေရင်မင်းအင်္ကျီတောင်အပေါ်ကဘဲလွှမ်းပေးပြီး သဂြိုလ်ရင်အဲ့ကလူတွေကယူထားတာ ဘာတွေကိုအတ္တကြီးနေကြတာလည်း သူကတော့မိဘမရှိလို့ ဒီလိုပြောရင်မင်းမှာကိုယ်ချင်းစာစိတ်မရှိလို့ဘဲ၊ သူကတော့ငွေကြေးမရှိလို့ဒါဆိုရင်ကိုယ့်မှာရှိနေလို့မင်းပါးစပ်ကထွက်တာ မင်းမှာမရှိတဲ့တစ်နေ့ မင်းလည်းသူ့လိုဘဲဖြစ်မှာ ၊သူကတော့ဆယ်တန်းတောင်မအောင်ဘူး စသည်ဖြင့်ပေါ့ လူချင်းတူတာတောင် တစ်ချို့ကကိုယ်ချင်းစာစိတ်မဲ့တယ်အဲ့လူတွေဆီမှာတော့ စာနာစိတ်က ဗလာနတ္ထိဘဲ စကားပုံတစ်ခုတောင်သတိရတယ် ပါးစပ်ကဘုရားဘုရားနဲ့ လက်ကတော့ကားယားကားယား အဲ့လိုလူတွေရှိတယ် မင်းတို့ပတ်ဝန်းကျင်မှာတော့မသိဘူး ငါ့ပတ်ဝန်းကျင်မှာတော့ရှိတယ် အဲ့လိုလူတွေက အချိန်မှန်ဘုရားတရားလုပ်မယ် ပြီးရင်ကျန်တဲ့အချိန်တွေမှာ သူများမကောင်းကြောင်းပြောတယ် သူများအတင်းပြောတယ် သူများကိုဆဲတယ် ဒါငါ့ပတ်ဝန်းကျင်ကလူတွေရဲ့စရိုက်ဘဲMoeHtet (Rain)
For Zawgyi
ေ႐ႊ ေငြ စည္းစိမ္ ရာထူး ဂုဏ္ပကာသနဒါေတြအားလုံးေသရင္ကိုယ့္ေနာက္ပါမဲ့ဟာေတြတစ္ခုမွမဟုတ္ဘူး။ ဒါကိုသိတယ္ အဲ့ဒါဆိုဘာေၾကာင့္မ်ားစြဲလမ္းတပ္မတ္ေနရတာလဲ
လူတိုင္းတစ္ေန႔ေသရမွာ မေသတဲ့လူဆိုတာမရွိဘူး။
ေလာကသားေတြက ဒီကမာၻေလာကႀကီးထဲခနတာဧည့္သည္အေနနဲ႔လာၾကတာေတြ။
ေဟာ္ လာျပန္ေတာ့လည္းတစ္ေယာက္ထဲ ထြက္သြားျပန္ေတာ့လည္းတစ္ေယာက္တည္း လာျပန္ေတာ့လည္းလက္ဗလာ ထြက္သြားျပန္ေတာ့လည္းလက္ဗလာ ဘာေတြကိုတပ္မတ္တြယ္တာေနၾကတာလဲ ႐ုပ္စြအဆုံး ေသရင္မင္းအက်ႌေတာင္အေပၚကဘဲလႊမ္းေပးၿပီး သၿဂိဳလ္ရင္အဲ့ကလူေတြကယူထားတာ ဘာေတြကိုအတၱႀကီးေနၾကတာလည္း သူကေတာ့မိဘမရွိလို႔ ဒီလိုေျပာရင္မင္းမွာကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မရွိလို႔ဘဲ၊ သူကေတာ့ေငြေၾကးမရွိလို႔ဒါဆိုရင္ကိုယ့္မွာရွိေနလို႔မင္းပါးစပ္ကထြက္တာ မင္းမွာမရွိတဲ့တစ္ေန႔ မင္းလည္းသူ႔လိုဘဲျဖစ္မွာ ၊သူကေတာ့ဆယ္တန္းေတာင္မေအာင္ဘူး စသည္ျဖင့္ေပါ့ လူခ်င္းတူတာေတာင္ တစ္ခ်ိဳ႕ကကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မဲ့တယ္အဲ့လူေတြဆီမွာေတာ့ စာနာစိတ္က ဗလာနတၳိဘဲ စကားပုံတစ္ခုေတာင္သတိရတယ္ ပါးစပ္ကဘုရားဘုရားနဲ႔ လက္ကေတာ့ကားယားကားယား အဲ့လိုလူေတြရွိတယ္ မင္းတို႔ပတ္၀န္းက်င္မွာေတာ့မသိဘူး ငါ့ပတ္၀န္းက်င္မွာေတာ့ရွိတယ္ အဲ့လိုလူေတြက အခ်ိန္မွန္ဘုရားတရားလုပ္မယ္ ၿပီးရင္က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ သူမ်ားမေကာင္းေၾကာင္းေျပာတယ္ သူမ်ားအတင္းေျပာတယ္ သူမ်ားကိုဆဲတယ္ ဒါငါ့ပတ္၀န္းက်င္ကလူေတြရဲ႕စ႐ိုက္ဘဲMoeHtet (Rain)
YOU ARE READING
ကောင်းကင်ပြာနှင့်အဖြူရောင်တိမ်တိုက်လေးများ
Fantasyစိတ်ကူးထဲကစာတိုလေးများ💙 စိတ္ကူးထဲကစာတိုေလးမ်ား💙 Both Unicode and Zawgyi Start date....2021 August 3 Neverending 😁