(Medya halis mi off 🔥🔥🔥 )
Pencereden sızan güneş ışıkları odada harika bir görüntü oluştursa da, kötü yanı doğrudan Felix'in gözüne gelmesiydi.
Bu nedenle göz kapaklarını yavaşça araladı Felix.Başını kaldırıp etrafa baktı. Hala sevgilisinin kucağında, yatıyorlardı.
Ancak Minho çoktan uyanmış, yüzünden anlaşıldığı kadarıyla huzurla çilli olanı izliyordu.
"Minho, ne zaman uyandın?"
"Yaklaşık..7 dakika önce."
"Beni mi izliyordun, sevgilim?"
"H hı."Felix, yatakta biraz yukarı hareket ederek sevdiği adamın dudaklarına kısa süreli bir öpücük kondurdu.
Minho da gülümseyip bu sefer Felix'in burnuna bir öpücük sunmuştu. Ardından ise kollarını iki yana açarak esnemiş, gerilmişti.
"Kalksak mı?"
"Saat kaç ki, mmh.."Minho yastığının altındaki telefonunu çıkardı ve saati kontrol etti.
"8 olmuş saat..Bizimkiler çoktan uyanmıştır bile."
"İyi o zaman kalkalım."
"Peki."Minho yatakta oturur pozisyona geldi ve gerindi, ardından ise yataktan kalktı ve sığınakta bulunan lavabo bölümüne adımladı.
-
"Sana da günaydın Minho."
Minho, Hyunjin'in yanından geçerken Hyunjin söylenmişti.
"Günaydın."
"Bu aralar çok soğuk davranıyorsun.. Neden peki?"
"Yine suç bende mi oldu yani?
Hyunjin.. Biliyor musun, yeter artık. Çok sıktınız. Bir oturup düşünün bakalım ben neden size soğuk davranıyorum."
"Hey, sakin ol! Bir şey söylemedim
sadece bu aralar soğuk davrandığını söyledim. Ama bir sorun varsa anlarman hem benim hemde senin açından daha iyi olur Minho. Birlikte çözebiliriz."Minho gözlerini devirdi. Hyunjin'in yanından ayrıldı ve mutfağa adımladı.
"Dostum, bu çocuk gerçekten de iyi değil. Sanırım Chan hyung'a durumu anlatsam iyi olacak."
-
Minho, başını sevgilisinin omuzuna yasladı ve gözlerini kapattı.
"Uykun mu var sevgilim?"
"Hayır. Sadece gözlerimi kapamak istemiştim."
"Oh, peki. İstersen yatağa geçelim ve kucağımda uyu. Çok yorgun gözüküyorsun.."
"Olur, uyusam iyi olur gerçekten. Ama üzerimdeki bu yorgunluğu atabilir miyim bilmiyorum. Ben değil ruhum yorgun Felix.."
"Onu iyileştireceğim ve artık yorgun olmayacak. Birlikte hep mutlu olacağız Minho."Minho sessiz kalmayı tercih etmişti.
(bölüm kısa oldu kusura bakmayın lütfen. bir sonraki bölümde kaos yapacağım o yüzden bu bölümü kısa tutmam gerekiyor. öpüldünüz 💓)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innefable, Minlix
FanficDünya'da zombi virüsü yayılmış ve zombi istilası başlamıştır.Yıllardır süren bu istila sonucu Dünya'nın nüfüsü çok azalmıştır ancak Minho, Chan, Changbin ve Hyunjin bir arkadaş grubu olarak hayatta kalabilmişlerdir.Yiyecek stoklarını yenilemek için...