●•°8°•●

151 11 4
                                    

Tim karargahda bekliyordu hala bir haber gelmesini, biz İzmir bulunmasını bekliyorlardı fakat hiçbir şey yoktu.

Doruk:bir iz, bir bilgi gelsene tepesine binsek şu herifin.

Demir:cidden ya.

Ferman:sakince beklemekten başka seçeneğimiz yok o yüzden sabırlı olun.

Ahmet:keşke biran önce yakalayabilsek şu adamı.

Haydar:dimi babalar ya.

Az sonra bekledikleri o haber gelir Ferman, Ahmet ve Haydar hemen Adil ve Kopuz' un yanına gitti ve görevi aldılar.
Tim helikopterin önünde hazır olda duruyordu.

Ferman:kılıç helikopter bin!

Kılıç timi sırayla helikoptere bindi en son Ferman bindi ve havalandılar Ferman herkese görevi anlattı.

Ferman:ve evet her zaman görevlerimiz tehlikeli fakat bu görevimiz dahada tehlikeli arkadaşlar çünkü karşımızda büyük bir terörist grubunun lideri duruyor.

Ali:kim olursa olsun komutanım evelallah onunda icabına bakarız.

Hepsi gülümser, Fermanda gülümser ama pek belli etmez.

Ferman:dikkati elden bırakmıcaz anlaşıldımı Tim?

Tim:anlaşıldı komutanım!

Dikkatli bir şekilde dağlarda dolaşmaya başlarlar Çetin' in saklandığı yer dağların uzağındaydı ama tedbiri elden bırakmamak için dağların üstünden gidiyorlardı.
Akşam olmuştu mola vermek için dinlenecek bir yer bulmuslardı Doruk ve Ali gözcülük yapıyordu.

Ali:çok garip..

Doruk:ne garip Ali?

Ali:indiğimizden beri sessiz, hiç terörist grubunun görmedik, bu sessizlik hayra alamet değil.

Doruk:banada öyle geldi, biz gözümüzü dört açalım.

Demir ve Ali.ç yemeğini bitirmiş ve onlar gözcülük yapmaya başlamıştı Ali ve Doruk' ta konserveleri çıkarıp yemeye başlamışlardı yemeklerini.

En sonunda herkes yemeğini bitirmişti ve tekrar yola çıkmışlardı. Ilerden çatışma sesleri duyulmaya başladı herkes durdu.

Ferman:herkes dikkatli olsun.

Tim dikkatlice sağdan indi çatışma sesleri yaklaşmıştı köyün içinden geliyordu sesler
Herkes dikkatli bir şekilde ilerledi ve köyün etrafına dağıldılar, haydar ve Selcan, Ali.ç ve Demir, Ahmet ve ferman beraberdi Doruk zaten yerini almıştı. Ali ise tekti.
Çatışma devam etti, kurşunların biri Ali' nin omzuna isabet etti, mikrofonu kapalı olduğu için sesi duyulmamıştı çatışma devam ederken 4 tane adam Ali' ye arkasından yaklaştı ve yakaladılar Ali birisini vurmayı başardı fakat diğer üçü Ali' yi yendi. İki adam Ali' yi bayıltıp götürdüler bütün eşyasını yere atmışlardı Ali' nin. Diğer adam arkadaşını alıp gitmeden önce mikrofonu eline aldı ve açtı,  bozuk Türkçesi ile konuşmaya başladı.

ZORLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin