6.bölüm

269 28 18
                                    

Sonunda eve gelmiştik. Çok yorulduğum için direkt yatak odasını aramaya başladım. Ev 3 katlıydı mükemmeldi ve çok büyüktü 2 kişi için fazla büyük. İlk katta büyük bir cam vardı bu camın üstünde sinama perdesi vardı. Büyük bir koltuk takımı vardı. Sinama perdesinin hemen karşısında büyük bir havuz vardı. Etrafı sineklik takılmıştı. Sağ tarafta bir çıkış daha vardı. Çıkışın yanında bir mutfak vardı. Orası ise arka bahçeye çıkıyordu arka bahçede çocuk parkı vardı. Sol tarafında ise garaja açılan kapı vardı. Hemen büyük cam tarafının sağ ve sol taraflarından merdiven vardı ikinci katta ise yine oturma odası vardı ama 2 taneydi. Hemen solunda yine bir mutfak. Ortada ise büyük bir merdiven. 3.katta en ortada bir lavabo vardı onun sol tafrafında banyo hemen sağ ve sol taraflarında 2 oda daha vardı. Sol taraftaki odası yatak odasıydı, içinde ebeveyn lavabosu ve giyinme odası vardı. Hemen yanında bir bebek odası vardı.Sağ tarafında 2 tane oda vardı biri sahuna biri ise normal lavabo ve banyo. Bir üst katta camdan yapılan büyük bir oda vardı mükemmel gözüküyordu.
Neden bu kadar büyüktü ve neden çocuk parkı ve bebek odası vardı.

Hemen bulduğum ilk odaya girip yattım. Biraz sonra yanımda hareketlilik hissedince arkamı döndüm, dönmemle sunghoon'la burun buruna gelmem bir oldu. Bana daha çok yaklaşınca onu ittirdim. Ani refleksim ile yere düşmüştü. Gülerek "bir sürü oda var evde neden burda yatıyorsun? " "çünkü biz artık nişanlıyız" "sunghoon ben sana aşık değilim. Kes şunu" "tamam şimdi aşık değilsin ama belki çocuklarımıza anlatırız bunları" "kes sesini ve git burdan" başka bir odaya gidince uykuya daldım.

(Sunghoon'un ağzından)
Ev cidden güzeldi ama büyüktü. Evi gelmiştik. Sunoo çok yorulduğu için direkt yatmıştı. Onunla uğraştıktan sonra havuzlu olan yere gelmiştim. Biraz durduktan sonra içeriye girdim. Telefonu elime alıp gruba yazdım.

(Hıyar:heeseung jelibon:jungwon bu arada isimler çok yaratıcı.)

" boş işler müdürlüğü "

Siz
Pişt bir baksanıza.

Hıyar
Lan sunoo'ylan seviştiniz değil mi? Sizi gidi sizi zaten nişanda öpüştüğünüz yetmedi.

Jelibon
Bence bu çocuğu hamile bıraktı.

Hıyar
Bak olabilir. Lan sunghoon çocuğu hamile bıraktın değil mi?

Siz
Daha durun lan o günlerde gelecek. Neyse ben bunu nasıl mutlu ederim. Heeseung sen çabuk Jake yaz sonuçta arkadaş  değiller mi?

Hıyar
Yaa sunoo için niye sevgilimi yorayım.

Siz
Heeseung sana beyaz çikolata alırım.

Hıyar
Tamam kabul.

Jelibon
İnatçılık desen var.

Siz
Heeseung beyaz çikolata için anasının ruhunu ortaya koyar bilmiyon mu?

Jelibon
Doğru lan unutmuşum. Neyse gidimde Jay'e yavşayım.

Siz
Bende sunoo'ya.

"Jelibon çevrim dışı"
"Hıyar çevrim dışı"

Heeseung'u beklemem lazımdı ama beklemedim. Son kez sunoo'ya bakıp yattım. Sabah kalktığımda sunoo'ya baktım melek gibi yatıyordu. Tanrım yiyeceğim çok tatlıydı. Saçlarından öpüp 2.kattaki mutfağa gittim. Kahvaltı hazırlayıp. Sunoo'yu uyandırdım.

"Günaydın"

"Günaydın"

"Kahvaltı hazır hadi gel"

"Tamam"

Kahvaltı yaptıktan sonra hava sıcak olduğu için havuzun oraya gittim. Birden birinin arkamdan itmesiyle dengemi kaybedip, havuza düştüm ama düşerken beni düşürenin kolunuza tutup kendimle havuza düşürdüm. Sunoo'ydu hemen beline elimi sarıp daha da yakınlaştırdım. Gözgöze gelince gözlerimi dudaklarına indirdim. Tam öpeceğim sırada zil çaldı. Anormal bir şey vardı, ben sunoo'yu öpeceğim zaman neden sunoo bizi ayırmak yerine daha çok dibime giriyordu? Sanırım bana aşık oluyor. yes be yess. Kapı daha çok çalınca havuzdan çıkıp kapıya doğrı ilerledim. Kapıyı açınca bizim heeseung, Jake, Jay, jungwon ve niki'yi gördüm.

Jungwon
"Sunghoon bu hal ne lan? "

Sunoo
"Kim geldi sunghoon? "

Niki
"Oooo sunoo ve sunghoon bey siz beraber havuza mı girdiniz? "

Heeseung
"Havuz bahane sikiş şahane. "

Jay
"Puuuu terbiyesizler link varmıydı bu arada"

Jake
"Ooooo daha dün bir bugün iki"

Sunghoon
"Kesin sesinizi, sunoo beni şakasına havuza içinde ayağı kayıp oda havuza düştü. "

Sunoo
"Sunghoon doğru söylüyor. "

Heeseung
"Tamam tamam sakin anladık."

Jake
"Bir saniye konu dağıldı. Biz öylesine gelmiştik"

______________________________________________________________________________
Dün bölüm atamadım özür dilerim. Sizi seviyorum iyi geceler. 🌙⏰💤💤muahh.

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin