21.bölüm

131 15 15
                                    

Jungwon
İşte böyle.

Jungwon herşeyi anlatmıştı.(üşendim yazmaya NSEKDUMASunghoon'un kardeşini kaybettikten sonraki senelerini öğrendiğimde sanırım onu kaybetmekten daha da korkar olmuştum. Sunghoon'a göz ucuyla bakmıştım hala uyuyordu. Sanırım bir anda fazla heyecanlandığı içindi.

Niki
Hadi biz kalkalım. Sunoo sende dikkat et hem kendine ve çocuğuna hem Sunghoon'a tamam mı?

Sunoo
Tamam.

Bizimkileri yolladıktan sonra Sunghoon'un yattığı yere döndüm. Biraz saçını okşayıp arka bahçeye çıktım. Şunu fark etmiştim biz bebeğimizi öğrendiğimiz günden beri onunla hiç konuşmuyorduk. Arka bahçedeki büyük salıncağa oturup elimi karnıma attım. Karnımı okşayarak konuşmaya başladım

Sunoo
Merhaba bebeğim. Ben senin babanım yani biraz garip ama senin iki tane baban var. 2.baban biraz halsizdi ondan seninle konuşmuyordu. Şunu bilmeni istiyorum, biz seni çok seviyoruz bebeğim. İster kız ol ister erkek seni her türlü seveceğiz unutma bunu tamam mı?

Bir anda sol tarafımım ağırlaştığını anlamıştım. İlk korksam da sonradan Sunghoon olduğunu fark ettim.

Sunoo
Daha iyi misin?

Sunghoon
Bebeğim az önce yaşanan şey bir kerelikti kız kardeşimi unutalı 1 yıl geçti ve bu şu demek değil, onu unttum ve bir daha anmayacağım bir daha mezarına gitmeyecegim. Tabikide mezarına gidiyorum bazen dalıp gittiğim zamanlar, onu düşünüyorum.

Sunoo
Anladım.

Sunghoon
Sen ne kimle konuşuyodun?

Sunoo
Bak seni döverim. Kimle konuşa bilirim?

Sunghoon
Haaa şimdi geldi aklıma bebeğimiz ile konuşuyordun değil mi?

Sunoo
Evet. Kaç haftadır onunla hiç konuşmuyorduk.

Sunghoon elini karnıma koyarak okşamaya başladı.

Sunghoon
Merhaba bebeğim. Dur bak şimdi heyecanlandım. Şimdi ben senin 2.babanım şunu söyleyeceğim biz seni ne olursa olsun sevip kolluyacağız. Cinsiyetini önemsemiyorum çünkü kız-erkek fark etmez benim için. Seni seviyorum bunu bil minik bebeğim.

Gözlerimden yaşlar geldiğini son anda fark ettim. Hemen gözlerimi silip eşime bakmaya başladım.

Sunghoon
Aaa sen bu hamilelik döneminde çok mu duygusallaştın ne?

Sunoo
Yaa ama nasıl ağlamayayım çok tatlısın.

Sunghoon
Sen daha tatlısın.

Sunoo
Hayatım, bir şey sorabilir miyim?

Sunghoon
Sorabilirsin bebeğim.

Sunoo
Şimdi sen bu kızın peşine düşecek misin?

Sunghoon
Evet. Çünkü ben kendi kız kardeşimin.. cesedini gördüm. Yani inanmayıp morga girdim. Teninin rengi.. bembeyazdı. Çok kötüydü.

Sunoo
Yani bunun bir oyun olduğunu düşünüyorsun.

Sunghoon
Evet. Şirketin başına geçtiğim günden sonra birçok kişi tarafından tehtit mesajı aldım bunun için birinin oyunu olmalı.

Sunoo
Peki.. Türkiye'ye gidecek miyiz?

Sunghoon
Tabikide. Neyse bunları boş verelim. Ne yapsak?

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin