Ehh selam bu hikayeyi unutmuşum 3-4 aydır bölüm atmıyormuşum ya. Bakın lütfen bu notları okuyun çünkü önemli şeyler yazıyorum. Bu kitabı beğenmeyen diğer kitabımı okumaya gidebilir. Hadi öptüm devam edinn.
Diğer kitabımı okuyunnn, ismi:trouble maker // sunsun
Valla gittim bu sefer.
Akşam ki yemeğe tek gitmem gerekiyordu. Ne kadar Sunoo ile gitmeyi istesemde buna babam izin vermemişti. O yüzden Sunoo'ya haber vermiştim. Akşama doğru işlerimi bitirmiş kahvemi yudumluyordum. Birazdan o yemeğe her ne kadar istemesemde gidecektim. O kadar kişi varken illa beni mi bulmuştu bu hayatta!?
Miyeon benimle beraber gelecekti çünkü o benim asitanımmış gelmek zorundaymış. Babamın değişime göre Sunoo gelirse hoş olmazmış. Sırf dırdırını çekmemek için kabul etmiştim. Kısa süre sonra Miyeon gelince hazırlanıp çıktık. Yol boyunca camdan neler olabileceğini kestirmeye çalıştım. Umarım eskisi gibi bana takıntılı değildir diye umuyordum. Gideceğimiz yere varınca arabadan inip içeriye doğru yürüdük. Hemen göz önüne çarpan uzun saçlı Wonyoung, elini kaldırıp iyice kendini belli etmişti. Masaya doğru yürürken kendimce içimden küfür ediyordum çünkü yine aynı şekilde cilve yapıyordu.
Wonyoung
Hoş geldin canım.Miyeon
Hoş bulduk efendim.Wonyoung
Sana dememiştim ama neyse. Ee Sunghoon'cuğum görüşmeyeli nasılsın?Sunghoon
Gördüğün gibi.Miyeon
Wonyoung hanım buraya iş konuşması için geldik ya hani özel hayata girmeseniz.Wonyoung
Tatlım sen bir önüne dönsen. Kaç yıldır görüşmüyoruz ayrıca bu seni ilgilendirmez.Ortam zaten gerici olmaya başlamıştı bu yüzden Miyeon siniri bozulmuş olacak ki kollarını bağlamış etrafı izliyordu Wonyoung ise boş boş etrafa bakıyordu. Ellerini masanın üstünde olan ellerime atınca şaşırarak ona baktım.
Wonyoung
Evlenmişsin ha?Sunghoon
Kör değilsen görürsün.Wonyoung
Oysa ben seninle evlenmek istiyordum, ki hala o isteğim duruyor.Sunghoon
Wonyoung bana bak hiç bir zaman seni sevmedim sevmeyeceğim bu yüzden sus tamam mı? Ve şunu da söyleyeyim benim eşim hamile ve şuan çok mutluyuz. Bu yemeği neden ayarlattırdığın belli oluyor ve şimdi asistanım ile gidiyoruz.Tam ayağa kalmıştım ki beni tutup öpmüştü. Şoktan çıktıktan sonra onu itip bağırmaya başlamıştım.
Sunghoon
EĞER BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEYE KALKIŞIRSAN SONUN ÇOK KÖTÜ OLUR. BİLGİN OLSUN!onu orada bırakmış dışarı çıkmıştım. Şuan acayip sinirlerim bozulmuştu. Evlendiğimide biliyordu sırf Sunoo ile aramı bozmak için böyle bir şey yapmıştı.
***
Evin kapısının önünde bekliyordum. Korkuyordum ya Sunoo duyduysa eğer biliyorsa kesin ağlayacaktı. Zaten hamile olduğu için fazla duygusallaşmıştı son zamanlarda. En son kaçışımın olmayacağını bilip kapıyı çaldım. Kısa süre sonra Sunoo duygusuz bir ifade ile kapıyı açmıştı. Evet öğrenmişti. Onun bu duygusuz bakışından öğrendiğini anlamıştım. Belli etmeyip gülümsedim.
Sunghoon
Nasılsın meleğim?Sunoo
Neden Sunghoon?Sunghoon
Ne neden?Sunoo
Neden iş yemeği diye gidip beni aldattın?Kanım donmuştu resmen dediğinin şokunu atlatamadan ağlamaya başlamıştı. Olmazdı, hayır, hayır, hayır onu böyle bir nedenden dolayı kaybedemezdim olmazdı. Ellerimi yüzüne çıkartıp gözlerini okşamaya başladım. Elimi yüzünden itip bağırdı.
Sunoo
MADEM ALDATACAKTIN NİYE UMUT VERDİN BANA NİYE NİYE?!Sunghoon
Sakin ol güzelim. Ben seni aldatmadım aldatmam da içeriye geçelim her şeyi anlatıcam.Sunoo
İstemiyorum.Gözlerimden meğersem yaşlar akıyormuş ama ben bilmiyordum.
SELAMMM KISA OLDU AMA YAPACK BİR ŞEY YOK. Bayadır görüşemiyoruz. Özlediniz mi beniii!?? Ben özledim siz ya neyse ben kaçar kendinize cici bakınnnn muaaahhh 💫💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You //sunsun
Fanfictionnormal bir yaşam süren sunoo'nun o akşam yemeğinde beklenmedik biri ile evlendirilmesi... Smut var!! Erkek hamileliği içerir!! Rahatsız olacaklar smut bölümünü geçebilir Yan çiftler Heejake Jaywon 🥇1.sunsun 🥉3.sunsun 🏅5.sunsun