14.bölüm

182 19 18
                                    

(Sunghoon'un ağzından)

Evliliğimizin üstünden tam 3 ay geçtimişti. Bu üç ayda en az 3 kere ilişkiye girmiştik. Sunoo bebek istiyordu ama ben daha erken olduğunu söylüyordum. Şimdi ise kucağımda oturmuş bana bebek yapmak istediğini söyleyip duruyordu.

Sunoo
Yaa hadi ama sevgilim bak böyle küçük küçük elleri ayakları olacak. Hadi hem nolur bir bebeğimiz olursa?

Sunghoon
Bebeğim şuan çok erken bak ablan ve Yeji'ye onlar 3 yıl sonra çocuk yapmışlar.

Sunoo
Sunghoon yeter ya üç aydır sana çocuk sahibi olmak istiyorum diyorum ama sen bana her zaman bir engel çıkartıyorsun. Bir ilişkin varsa söyle, beni aldatıyormusun? Sana kalpten güveniyorum ama sen beni sevmiyormuş gibi hissettiriyorsun!!

Sunghoon
Bebeğim ben senden başkasına nasıl dokuna bilirim? Ben hayatımı sana adadım lütfen şu düşünceyi aklından çıkar ve seni sevmiyormuş gibi hissettiriyor isem özür dilerim. Bilmiyordum böyle hissettiğini. Ben sadece eğer bir çocuğumuz olursa ona kötü davranmaktan korkuyorum.

Sunoo
Hayır sen asla kötü bir baba olmayacaksın aksine çok iyi bir baba olacaksın.

Sunghoon
Cidden mi?

Sunoo
Evet hatta herkes seni bir numaralı baba olarak gösterecek.

Sunoo'nun söylediği şeyle müzipçe gülümseyip dudaklarına yapıştım. Bu sefer cidden istiyordum baba olmayı. Salonda olduğumuz için Sunoo'yu kucağıma alıp yukarı kata çıkardım. Yatak odamıza gelince Sunoo'yu yatağa yatırdım akşam olduğundan içeriye ayın parlaklığı vuruyordu. Bu yüzden etrafda loş bir ışık vardı. Sunoo daha fazla dayanamayıp giydiğim gömleğin düğmelerini açmıştı. Bende Sunoo'nun t-shirtünü çıkartmıştım. Tam bir daha Sunoo'nun dudağından öpecektim ki kapı çalmıştı.

Sunoo oylayarak "offf ya tamda zamanında" demişti. Hemen gömleğimi ilikleyip aşşağıya indim kapıyı açtığımda Sunoo'nun annesi, babası ve benim annem, babam vardı hepsi içeri gelip oturdular. Söze babam girmişti.

Bay Park
Oğlum şimdi biz şirketleri birleştirdik ya. İşte bu iki birleşimi 1hafta sonra kutlayacağız ama ikinizden biri şirkete gelmeli.

Bay Kim
Yani şöyleki iki şirket birleştiği için ikinizden biri bizim yanımızda olacak. Biz emekli olduğumuzda kim yanımızdaysa o başa geçeçek.

Sunghoon
Tamam sorun değilde Sunoo'ya da sormalıyız.

Bayan Kim
Eee beni oğlum nerede?

Sunoo
Sevgilim kim gelmiş? Sen yukarı çıkana kadar ben kanser oluru-

Sunoo'nun cümlesini kesen içeride oturmuş olan ailelerdi. Üstüne üstünde t-shirt yoktu. Utanmış olacak ki kafasını eğip yukarı koştu. Babamlar ve annemler bana bakarak;

Bayan Park
Oooo bakıyorum da sevgilim falan. Çıplak üstler falan.

Bayan Kim
Ayyy bunlar yoksa aşık olup ilişkiye mi girdiler?

Bay Park
Eeee artık torun severiz.

Bayan Kim
Acaba hangisi seme hangisi uke.

Bay Kim
Bence sunghoon seme.

Bay Park
Bencede sunghoon seme.

Bayan Kim
Yok bence sunoo seme.

Bayan Park
Bence de sunoo seme.

Bay Kim
Sunghoon'a soralım. Oğlum hanginiz seme.

Sunghoon
Yaa utandırdınız çocuğu. Bide seme taraf benim.

Bay Park
Demedik mi?

Bay Kim
Çak bee.

Bayan Kim
Sunghoon git çocuğumu getir. Utandı zaten KDPEŞĞWWLSPPFL.

Sunghoon
Tamam ŞF8ŞDĞ1LGĞR29.

Yukarı çıkıp, yatak odamıza girmiştim. Sunoo yatağın ucundaki koltuğa oturmuş, elleriyle yüzünü kapatıyordu. Çok tatlı duruyordu. Bende yanına oturdum. Ben oturunca kafasını kaldırıp bana baktı.

Sunoo
Ya niye demiyon annemler geldi diye?

Sunghoon
Bebeğim ben nerden bilicem şuan geleceklerini?

Sunoo
Neyse. Bana bir şey versene üstüme geçirim.

Sunghoon
Tamam sevgilim.
Diyip yanağından sulu sulu öptüm.

Sunoo
Ben bunu kabul etmiyorum.

Sunghoon
Dudaktan mı istiyorsun bebeğim?

Sunoo
Evetttt.
Eğilip dudağına sulu sulu bir öpücük bıraktım. Bir daha öpecektim ki kapıdaki ailemizin sesiyle oraya döndük.

Bay Kim
Biz oğlumuzu getir diye gönderiyoruz, onlar birbirini öpüyor şdirğeşpfleeooe8oe9eor72ıeueh6f.

Bay Park
Aynen lsşeğeloejeuejıeek7e.

Bayan Kim
Her neyse hadi aşşağı inelim Sunoo'ya da anlatalım.
Aşşağıya inip Sunoo'ya herşeyi anlatmıştık. Sunoo da benim geçmemi istediği için ben geçmiştim. Bizimkiler biraz daha oturduktan sonra gittiler. İkimiz yalnız kalmıştık Sunoo'ya sokulucaktım ki Sunoo konuştu

Sunoo
Offf sevgilim iştahım kaçtı.

Sunghoon
Benim de iştahım kaçtı.

Sunoo
O zaman 1hafta sonra yaparız kutlamadan sonra olmaz mı?

Sunghoon
Olurr.

Saat baya geçmişti onun için yatmıştık.

______________________________________________________________________________
Kız smut yazacaktım sonra dedim önce bir kaos lazım ihihiihihhiiii. SİZİ SEVİYORUM MUAHHHHH ❤💕💖💝💘💓💗💛💞💛🖤💚💙💛💕💞❣️💘💓💘💗💘💞💘❣️❣️💛💜💕💞💚💓💓💗💗💞💛🖤💛💖💞💝💗❥♡♡❣❣❣❣❣❣❣♡♡♡

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin