13.bölüm

181 21 6
                                    

"Seni seviyorum sevgilim, yıldızlar kadar"

Sunghoon bunu söyledikten sonra sunoo'nun dudaklarına küçük bir buse kondurdu. Ayrıldıklarında eve girdiler. Eve girdiklerin de ablası Ryunjin sunoo'ya sarıldı.

Ryunjin
Gözüm yollarda kaldııı.

Sunoo
Abla hep bunun yüzünden ona kız.

Sunghoon
Vallahi yalan atıyor baldız.

Ryunjin
Neyse boşverin hadi gelip oturalım.

(Sunoo'nun ağzından)
İçeriye geçip oturmuştuk. Ablam içeriden bize en sevdiğim tatlıları getirmişti. Tatlılarımı elinden alıp yemeye başladım. Yukardan yeğenimin gelmesiyle oraya doğru baktım. Ablam Yeji ile 9 yıldan fazla evlidi. Bu evliliklerinden 3 yıl sonra Yeji Yejin'e hamile kalmıştı. Çocuklarının isminide ikisinin isminin birleşimini koymuşlardı. Yejin 6 yaşında bir kız çocuğuydu. Şımarık değildi ama benim yanımda farklı biri oluyordu. Eee napalım Park Sunoo'nun yeğeni olmak en güzel şeydir şu hayatta. Koşarak yanıma gelmişti.

Yejin
DAYIIII SENİ ÇOK ÖZLEDİMMM!

Sunoo
BENDE SENİ ÇOK ÖZLEDİMMM!

Yejin
Ben sana küstüm sen hiç yanıma gelmiyorsun.

Sunoo
Ama dayıcım şu sıralar çok işim vardı onun için yanına gelemiyordum ama şimdi herzaman buradayımm.

Yejin
Tamam o zaman barıştım. Dayı bu kim?

Sunoo
O benim kocam hani sen geçenlerde gelmiştin ya ben böyle beyaz şeyler giymiştim.

Yejin
Yaaa ama ben seninle evlenecektim.

Sunoo
Yaaa o zaman ben Sunghoon'dan boşanıp seninle evlenim. Olur mu?

Yejin
Yok olmaz bu abi yakışıklıymış.

Sunoo
Tamam o zaman ama bu abiye abi deme enişte diye hitap et tamam mı?

Yejin
Tamam. Meraba yakışıklı enişte ben yejin, 6 yaşındayım.

Sunghoon
Merhabaa ben de sunghoon, 21 yaşındayım bende.

Yejin
Ben seni çok sevdim ama sunoo dayımdan çok değil. İkiniz beni avm'ye götürür müsünüz?

Sunghoon
Tabikidee.

Yejin ve Sunghoon tanışmışlardı. Cidden Yejin'i çok özlemiştim en son 2-3 ay önce görmüştüm. İçeride Yejin ile hasret giderirken ablam ve Yeji içeriye gelmişlerdi.

Aslında ablam liseli yıllarından beri Yeji'ye aşıktı ama itiraf edemiyordu. En son babamlar yine bana yaptıkları gibi ablamı bir piç ile evlendirmişlerdi. O piç uyuşturucu, sigara, alkol gibi bağımlılık yapan şeyleri alıp ablama şiddet uyguluyordu, ablam kimseyi aramaya cesaret edemiyordu. Daha doğrusu o piç ablamı tehdit ederdi. bir tek beni arardı. En son bende dayanamayıp yaşadıkları eve gidip o piçi neredeyse öldürecekken ablam elimden alıp "değmez" demişti. Gözüm dönmüştü ablamı o yaralarla o morluklarla görünce. Ailemle o zaman tam 1 yıla yakın görüşmemiştim. Bizi  görüştüren ablam olmuştu. Sonradan Yeji'nin de ablama aşık olduğunu öğrenmiştik. Ama ablamı evlendirince Yeji ablamı bulmak için uraşmış. Ablamı bir kıyafet mağazasında görünce hemen onunla konuşmuştu. Sonrada evlenmişlerdi. Şuanda hala birbirlerine sırılsıklam aşıklar. Bende onların aşklarına aşığım.

Saat 7-8 gibiydi acıkmıştık onun için ben ve ablam mutfakta bir şeyler hazırlıyorduk. Yemeklerin hepsi hazır olunca Yeji ve Sunghoon da masayı hazırlamıştılar. Hepimiz sofraya oturup bir yandan yemek yiyor bir yandan da sohbet ediyorduk. Yemeklerimizi bitirip içeriye tekrardan geçmiştik. Yejin bu sefer sunghoon ile ilgileniyordu. Biraz daha oturmuştuk saat 9-10 gibi olduğunda eve dönmek için Yejin, Yeji ve ablam ile vedalaştıktan sonra arabaya binmiştik. Günüm mükemmel geçmişti. Çoook ama çook eğlenmiştim. Yejin ile ilgilenmek çok hoşuma gidiyordu. Acaba kendi çocuğum olsaydı Yejin gibi ilgilenir miydim? Kafamdaki sorular Sunghoon'un sesiyle yarıda kalmıştı.

Sunghoon
Güzelim iyi misin? Daldın gittin öyle.

Sunoo
Hiç öyle acaba bizimde çoçuğumuz olursa Yejin gibi onunla da ilgilenir miydik?

Sunghoon
Bebeğim eminim ki ikimizde mükemmel bir baba olacağız çocuğumuz olursa.

Sunoo
Seni seviyorum Park Sunghoon.

Sunghoon
Bende seni seviyorum Park Sunoo.

______________________________________________________________________________

Selaaaammmm naber uzun süredir bölümler geç geliyır özür dilerim ama bundan sonra hergün atmaya çalışacağım sözzz SİZİ SEVİYORUM MUAHHHHH 💓❣️💖💛❤💙💗💚💞💝💘🖤💕💘💝💓❣️💗💛💙❤💗💚💚💓💝💞💕🖤💕💝💕💛💙⚫💗💚💌💟♥💟💌💟💕💟💞💘💝💟💟💌💌♥💟💟💌♥♥

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin