10.bölüm

251 26 37
                                    

(Sunghoon'un ağzından)
Dün gece artık dayanamayıp Sunoo'nun odasına girip üstüne çıkmıştım. Sonra ne yaptığımın farkına varınca u dönüşü yapmıştım. Sabah kalkıp kahvaltı hazırlamıştım. Sunoo'da uyanınca kahvaltı yapmıştık. Dün geceden sonra utandığı için kafasını hiç kaldırmamıştı. Kapı çalınca kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda bizim çocuklar vardı. İçeriye girdiler.

Heeseung
Sunghoon ııı senin bir ex vardı ya o burada.

Sunghoon
nE!

Sunoo
Bir saniye ya ne exi.

Jungwon
Bu salağın bir tane exi vardı lisedeyken. Kız bunu aldatınca sunghoon kızı süründürdü sonra terk etti. Ama kız sunghoon'un senle nişanlı olduğunu öğrenince buraya gelmiş. Gelme sebebi ise seni sunghoon'dan ayırıp, sunghoon ile sevgili olmakmış.

Jay
Yani anlıyacağımız sunghoon sıçıp sıvamış.

Sunoo
Kim olduğunu sanıyor bu sürtük!?

Jungwon
Sunoo bence bu kadar emin konuşma kız güçlü bir aileden geliyor.

Sunoo
Sıçarım ailesine siktiğimin çocuğu o sürtük gelsin de ben ona ne yapacağımı biliyorum.

Sunghoon
Sunoo neden beni bu kadar önemsiyorsun?

Sunoo
Sen kapa çeneni seninle sonra konuşacağım bu konuyu önce şu sürtüğün azına sıçıcam.

Niki
Oha lan ben ilk defa sunoo'yu bu kadar sinirli görüyorum. Ablası hariç kimseye böyle korumacı davrandığını görmedi-

Sunoo
Kes şu sesini Niki.

Sebebini bilmiyorum ama cidden çok sinirliydi. Biraz sonra zil çalınca sunoo koşarak kapıyı açtı sanırım cidden sunoo bu sürtüğün azına sıçıcak. Hmm bayılırım sevdiğim adam benim için kavga edicek.

Minsu
Hey sen kimsin nerede benim sunghoo-

Minsu daha kelimesini bitiremeden sunoo minsu'nun saçından tutup büyük salona kadar sürükledi.

Minsu
Hey seni şuan istesem hapise attıra biliri-

Sunoo
Kes sesini sürtük benden başka kimse nişanlıma karışamaz tamam mı?! Ben istesem seni şuan hapise attırıp kemiklerinin son zerresine kadar kırabilirim.

Minsu
Bence öyle emin konuşma çünkü emin ki sen sunghoon ile 1 defa bile ne öpüştün ne seviştin.

Sunoo
Ya nişanlımla ne zaman öpüşüp ne zaman sevişeceğime senin gibi bir sürtük karar veremez. Hem şunu çok iyi biliyorum ki sunghoon beni seviyor ve benimle sevişmek için çıldırıyor.

Minsu
O zaman kendisine soralım hem senden çocuk bile istemiyodur. Sonuçta senin gibi tipsiz bir çocuğu olmasını istemez.

Sunghoon
Minsu kes şunu sen beni aldattın ve bende hayatımın erkeği ile evleniyorum. Senin o pis vücudunu hiç görmedim senle hiç öpüşmedim ama sunoo ile hem seviştim hem öpüştüm.

Minsu
Sunghoon saçmalamayı keser misin?
Evet hiç sevişmedik yada öpüşmedik ama bir erkekle bunu yapacak kadar düşmüş olamazsın.

Sunoo
Yaa! Sunghoon beni seviyor ve bende onu seviyorum. Kimse bizim aramıza giremez sen bile!!.

Sunoo cidden  beni seviyor mu? Bir dakka konumuz şu an bu değil. Sunoo son sözünü söyleyip minsu'yu saçından tutup dışarı atmıştı. Sonra gelip telefonun da bir numara çevirip telefonu geri koltuğa fırlattı. Off çok seksi gözüküyor. Haşmetlim yağğ.

(Sunoo'nun ağzından)
Bildiğim büyük bir aile vardı ve bu aile cidden çok kuvvetliydi. İsimlerini her yerde duyabilirsiniz. Aile zaten bizim çok yakından bir arkadaşımızdı. Minsu'nun sürtükliklerini anlatıp hapise attırıp üstüne tüm kemiklerinin kırılmasını istemiştim. Evet ablam hariç kimse için bu şeytani tarafımı kullanmamıştım. Ablamı çok üzen bir adam vardı ve en son o adamın nehirde kollarını bulmuşlardı. Evet sevdiğime veya bana ait olan şeyi incitir isen sonun ölüm olur.

Minsu'yu dövüp evimden attıktan 1-2 saat sonra bizim çocuklar eve gitmişlerdi ben de sakinleşmiştim. Ama bir sorun vardı sunghoon. Sanırım sinirliyken biraz pot kırmış olabilirim umarım unutmuştur. Sunghoon bana iyice yaklaşıyordu, onu cidden istiyorum ama işte gurur var bende ne yapayım.

______________________________________________________________________________
Evettt ilk kaosumuz hayırlı olsun 11.bölümde smut yada ona benzeyen bir ilişki olabilirrr. Hızlı ilerletiyorum ama ne yapayım yaa. SİZİ SEVİYORUM MUAHHHH ♥😍😘💘💞💌💟💗💙💕💛🖤💜😘❣️💘💝😍🖤💕♥💕💞💓💘❤💞💌💖💞💞💓💜💙💘💟💗😘

 🌷🌸🌷🌸
    🌸🌷🌸🌷🌸
Λ🌷🌸🌷🌸🌷
( ˘ ᵕ ˘🌷🌸🌷
ヽ  つ\     /
   UU   / 🎀 \  bu sizin içinnnn.

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin