27. bölüm

99 11 21
                                    

Sunoo'nun ağzından

Sunghoon
Zaten böyle değil miydim!? Alındım gücendim..

Kollarını birbirine bağlayıp arkasını dönmüştü. Ya ama hamile olan benim o niye naz yapıyor!

Sunoo
Ama haksızlık benim naz yapmam gerek!

Hemen arkasını dönüp yanıma geldi. Kollarını her zaman ki gibi belime dolayıp kendine çekti. Yüzünü boynuma gömüp hafif hafif öptü. Etraftaki insanların baktığını hissediyordum ama...UMRUMDA DEĞİL!

Sunghoon
Hadi gel geç kalmayalım.

Ellerimi tutup içeriye doğru ilerledi. Özel doktorumuzun odasına ilerlerken bir yandan konuşuyoruz bir yandan da gülüyorduk. Sonunda vardığımızda kapıyı tıklatıp içeriye girdik. SONUNDA DİYE ÇIĞLIK ATICAM ŞİMDİ! AMA BÖYLE OLMAZ Kİ BEN ÇOK HEYECANLANDIM!

D.R. San
Merhaba! Umarım bugün iyisinizdir Sunoo.

Sunoo
Evet, iyiyiz.

D.R. San
Umm... O zaman şimdi sizi bir kontrol edelim sonra sana bir diyet listesi hazırlayayım?

Sunoo
Bana uyar!

D.R. San
Tamam o zaman şöyle şuraya geç istersen.

San'ın dediği gibi sedyeye uzandım. Geçen kontrolde yaptığı gibi karnıma soğuk bir jel sürdü. Jel soğuk olduğu için anlık bir titreme gelmişti. San bunları yaparken Sunghoon'a bakmayı ihmal etmiyordum. Ellerimi büyük elleri arasında neredeyse minicik görünüyordu... Gözleri dolu dolu beni süzüyordu. O kadar güzel bakıyordu ki anlatamıyordum...

D.R. San
Bebeğinizin durumu gerçekten çok iyi ve diğer bebeklere göre daha hızlı gelişiyor. Bundan dolayı 7 veya 8 ayda doğum yapma olasılığın yüksek.

Sunghoon
Neden bu kadar hızlı ki?

D.R. San
Erkek hamileliklerinde çoğunlukla böyle oluyor. ( burası wattpad arkadaşlar hangi boku isterseniz o olur! Bunun için normalmiş gibi davranın. Teşekkürler ben kaçar 🏃💨)

Sunghoon
Anladım...

Ultrasondan görünen şeye gülümseyerek bakıyordum. Küçücük bir şeydi. Acaba kime benzeyecek? Umarım bana benzer! San ultrason görüntülerini alıp odasına doğru ilerlerken bende bir yandan karnımdaki sıvıyı siliyor bir yandan da Sunghoon ile konuşuyordum.

Sunghoon
Umarım sana benzer!

Sunoo
Hoon sakin ol. Daha 4 haftalık.

Sunghoon
Bir bakarsın doğurmuşsun.

Sunghoon'u başımla onaylayıp San'ın yanına doğru ilerledim. O birşeyler yazarken bende koltuğa oturup telefonumdan grubumuza girdim. Çünkü bildirim kutum eror verdi artık!

Sunoo ile 4 adımda aşko ol

Nükleer bomba
Ya kardeşim ne yapabiliriz biz?

Jöle
En azından biraz dürtükleseniz? Jay bak sen Jungwon ile sevgilisin hadi ama ya ufff!!

Daddy
Ya benim yapacak bir şeyim yok! Ben mi dedim; "Heeseung, Jake ile evlenme"

Jöle
Siz nasıl arkadaşsınız? İDAM İDAM İDAM İDAM!!!

Nükleer bomba
Bak beni çok strese soktun şuan şurada nükleer bomba gibi patlarım ha!

I Love You //sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin