MERHABA GARDAAŞLARR YENİ BİR HİKÂYE İLE SİZLERLEYİM LÜTFEN HATALARIM VAR İSE YORUM YAPIN VE BURAYA BAŞLAMA SAAT VE TARİHİ ATABİLİRSİNİZ.
DİKKAT!!🙏🏻 ACEMİ BİRİYİM LÜTFEN HATALARIM OLURSA SÖYLEYİN KENDİMİ DÜZELTMEYE ÇALIŞAYIM Kİ BENDE HATALARIMI ÖĞRENE ÖĞRENE BİRŞEYLER ÖĞRENİCEĞİM LÜTFEN BUNU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUN.
Merhaba mümin kardeşlerim bendeniz ben Dilruba YKS'ye hazırlanan bir 12.Sınıf öğrencisiyim. Biliyorum hepiniz lanet ettiniz ama elden ne gelir okuyup adam olabilmek için şart ki onu geçin kazanıyoruz ama sadece kazanmak için gene bir meslek sahibi olamıyoruz orası çok ayrı..Neyse konumuz bu değil üzüntüleri bir kenara bırakalım ve sizlerle bu deli dolu anlılarımın bir kâbusa dönmesi bir yaz tatilinde başlamıştı.
Haziran 20.06.2022
Her zamanki gibi elimde telefon ile sosyal medyayı kurcalıyordum. Bütün arkadaşlarım tatile giderken ben evde yaz temizliği yapıyordum yada yapıyor idik. Artık nasıl bilmek isterseniz. Pek g*tümü yataktan kaldıramasamda camış gibi yatsamda temizlik yapıyordum. Telefonuma gelen mesajı açtığım da çok mutlu oldum. Erkek arkadaşım yurtdışından gelmişti ve buluşmak istiyordu.
Yataktan kalkıp doğurulmamla ayağım çantama takılmıştı. Evet bakın kesinlikle temizlik yapıyorum (!). Saate baktığımda 15:04 geçiyordu hemen hazırlanıp aşağı inmem lazımdı. Düştüğüm yerden kalkıp dolabıma doğru yöneldim. Acaba ne giysem? Bildiğimiz kız sorunsalı. Hayır yani keşke herkes aynı kıyafetleri giyse de ne giysem diye düşünmesek insanın ömrünü yiyor. Elime hemen yaz elbisesi mavi renkli ve beyaz çiçek desenli elbisemi elime alıp giymeye başladım.
Bir dakika sizce ben üstümdeki kıyafetleri çıkarmadan elbiseyi giymişmiyimdir? Evet. Üstümdekileri çıkartıp elbiseyi hemencecik giymeye başladım. Üstümdekileri giydikten sonra makyaj aynama yöneldim. Hemen göz altlarıma ve sivilcelerime kapatıcı sürdüm. Kipriklerime rümelide sürdükten sonra hemen şeftali tonundaki dudak nemlendiricisini sürüp yerimden kalktım. Askıda ki çantamı ve çeketimi aldıktan sonra aşağı inip ayakkabılarımı giymeye başladım. Alelacele giydikten sonra kapıya doğru yönelip evden çıktım.
Ha bu arada bakmayın öyle süslendiğime felan hiç huyum değildir. Sadece 18 senelik hayatımda ilk defa bir sevgilim vardı ve özen göstermek istiyorum. Telefonu elime aldığımda attığı konuma baktım. İlk sevgili olduğumuz yerdi. Yüzüm tebessüm etmişti. Buluşma yerine geldiğimde ona doğru koşar adımlarla yanına gittim. Yanına vardığımda sarılmak için yeltendiğimde kendini geriye doğru çekti.
İçime o an garip bir his doğmuştu "Alper iyi misin?" Yüzüme doğru bakarak "Dilruba ben seninle birşey konuşmak istiyorum." Kafamı onaylarcasına salladım "Ama konuşmadan önce lunaparka gidelim mi? Eski zamanlarda ki gibi." Eski zamanlarda ki gibi.. içim anlamadığım bir şekilde garip duygularla dolu hisler vardı "Olur gidelim." Lunaparka doğru yolda yürümeye başladık.
"Seni görmeyeli çok değişmişsin." Kafamı ona doğru çevirdim "Öyle mi? Hiç fark etmedim." Lunaparkın kapısına geldiğimizde içeri girdik biletleri Alper almaya gittiğinde etrafıma bakınıyordum. Aradan bir kaç süre geçince arkamdan gelip seslenmesi ile irkmiştim "Aldım hadi girelim." Yüzünde sıcak bir gülümseme vardı. Lunaparka girdiğimizde elimi tutarak "Evet ilk hangisine binmek istersin?" Elimin işaret parmağı ile "Çarpışan otaya binelim mi?" Dedim. Telefonun çalması ile düşüncelerimden sıyrıldım. Telefonu eline alıp "Ben hemen geliyorum, bunu açmam lazım. Sen çarpışan otonun yanına git ben geliyorum." Tamam diyemeden alelacele yanımdan ayrıldı.
Bende çarpışan otonun yanına yavaş adımlarla gidiyordum. Bulduğum kaldırımın taşına oturup Alperi bekledim. Aradan 1 saat geçmişti ve Alper hala telefon görüşmesi yapıyordu. Hava kararmaya başlamıştı ve yavaş yavaş ayaz çöküyordu.Bu kadar önemli ne konuşuyordu acaba. Tüylerim soğuktan tiken tiken olmuştu.
Oturduğum yerden doğrulup yanına doğru gittim.
"Alper ben binmek istemiyorum akşam karanlığı çökmeye başladı zaten gidelim mi?" Telefondaki kişiye beklemesini söyleyerek bana döndü "Tamam gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Yıllarım (ARA VERİLDİ )
Teen FictionBir anonim kişi hayatımı ne kadar değiştirebilirse o kadar değişti. Peki bu anonim kim ve bu anonim kişi yüzünden bir aşk mı? Güldüm ve başıma geldi. Kitap yazım tarihi; 03.04.2023