Bölüm 128: Gerçekten İyi Bir İnsan (3)
"Kan delisi büyücü mü? Kim bu?"
Roan krallığının vatandaşları o kişiyi biliyorlardı.Ama bilmemeyi tercih ederdiler.
Plaza terör olayı çoğu insanda travma yaratmışdı.
Cale'in ifadesine ilk yanıt veren Kraliçe Litana oldu. Aziz, kendisinden sonra bir yorum ekledi.
"Aziz Jack!"
Terörist denilen kişiyi az önceki olayı saymazsak,uzun zamandır görmemişlerdi amma nedense hiç değişmemiş gibiydi.
Hala onu en son canlı olarak gördükleri anla aynı görünüyordu.
"Ne kötü bir isim. Kan için deli olan bir büyücü mü? Bu arada Hannah, bir iksir daha ister misin? Çok solgun görünüyorsun."
Kutsal bakire de burdaydı.
Kılıç ustası Hannah tamamen solmuştu. Ağzını kapalı tutuyordu ama ağzının köşeleri titriyordu.
"Kılıç ustası mı?O bir kılıç ustası mıydı? Vay canına...muhteşem..."
Ama neden korkmuş ve ya gerilmiş gibiydi?
"Arm'la beraber mi çalışıyordu?"
Cale gelişigüzel bir şekilde Azize yeni bir mendil uzattı.
"Bayan Hannah'nın terinin birazını silmeniz gerekecek gibi görünüyor. Alnındaki terin hepsine bak.
Cale, Litana ile göz teması kurmadan önce sıcak bir şekilde konuştu. Hannah, titrediklerini gizlemek ve cehalet numarası yapmak için ellerini arkasına koydu.
Kadının korktuğu açıktı.Litana ise nasıl Genç efendi ile iletişimde olduklarını merak ediyordu.
"Kan delisi büyücü olarak bilinen bir adam vardı. Onun hakkında sadece hikayeler duydum ama her neyse, o artık öldü."
Evet,burda da,Choi Han onu öldürmüşdü.
Her iki dünyada da artık var olmayan birisinden bahsediyorlardı.
"Böyle biri var mıydı?"
"Evet. Son derece acımasız bir şekilde öldüğünü duydum."
Choi Han onu olabildiğince çabuk öldürdü çünki kaçmak üzereydi.
Orda yine işler farklı ilerlemişdi.
Cale'in vücudu, konuşmaya devam etmeden önce bunu düşünmek bile istemiyormuş gibi titremeye başladı.
"Yoldaşlarından birinin elinde öldü."
En azından bazı detayların aynı olması iyiydi.Her şeyi Cale yapsaydı,Choi Han'ın var olma nedeni kalmazdı.
Bunu düşünen kişi Choi Han'ın kendisiydi.
"...Mm, ne kadar korkunç."
Cale, Litana'nın astının yanıtına başını salladı. Hannah'nın yüzü daha da solgunlaştı ve solgun yüzü ile ölü mananın siyah noktaları arasındaki kontrast son derece görünür hale geldi.
Bu zaten fakedilir bir şeydi.Kutsal bakireyi ilk gördüklerinde ilgilerininçeken şey yüzüydü.
Ona ne olduğunu merak eden soyluların aksine kara elfler cevabı zaten biliyordu.
"Ölü mana zehirlenmesi..."
Cale konuşmaya devam etti.
"Böyle bir hikaye duymak bile kalbimi hoplatıyor. İnsanların ölmesini izlemekten hoşlanmıyorum."
YOU ARE READING
Tboah react
FanfictionKaos tanrısı tboah insanlarına kurtula bilmelerini sağlayacak bilgiler vermek istedi. Dil:Türkçe Language:Turkish