Bölüm 650: Geri çekilemeyiz 6
Alberu, Mary ve Ejderha melezine baktıktan sonra, o konuşmaya başladığında artık Mary'nin yanında olmayan ve yanında bulunan iki kişiye baktı.
Ejderha melezi kendini bir kemik torbası halinde görmeyi beklemiyordu.
"Tsk!"
Beyaz Yıldızda beklemiyordu.
'Ejderha melezi? Ben bir Ejderha melezinin kemiklerini mi kontrol ediyorum?'
Mary sanki hayatında gördüğü en tuhaf şeyi görüyordu.
Ama ejderhalar için durum farklıydı.
'Nasıl?!'
Bir ejderhanın kemik olması yetmiyormuş gibi bir de o melezdi!
"Bu imkansız!"
Rashel buna inanmadı.
Muhtemelen yalandı.
Yalan olmasını diledi.
"Eruhaben-nim."
Eruhaben, Kemik Ejderha'dan ayrılmış ve Alberu'nun yanına inmişti. Yanında Mila vardı.
İki Ejderha sekizinci canavara doğru baktı.
"AMAN TANRIM! O DA NEYİN NESİ?!"
Kimliği belirsiz kişinin bağırışı onları şoktan uyandırmağa yetmedi.
Korkunç bir şeye bakıyorlardı.
Rashel melez ejderhanın bu varlıktan daha inandırıcı olduğunu bile düşündü.
Beyaz yıldızsa sonunda başardığını görünce sevindi.
O haklıydı.O yenilmezdi.Tabii ki böyle bir şey olacaktı.
Ama aklında bir soru oluşdu.
Neden sadece 8-ci ve 1-ciyi göre biliyordu?
'Diğerleri nerde?Onları başka bir yere mi ışınlatdım?'
"...Mm."
Dodori'nin annesi Mila inledi.
Eliyle kolunu ovuşturdu. Kollarında tüyleri diken diken, sırtında soğuk terler vardı.
Bir ejderhanın bile korkmasını sağlayan bu varlık tabii ki sıradan insanların üstünde dehşet verici bir baskıya sahip olurdu.
Görünüşü bile baskı yaratmağa yetmişdi.
"Chhhhhhhhhh-!"
"Sssss, ssssss!"
Choi Han ile yoğun savaşında ciyaklayan Elektrikli Yılanın aksine, Aslan Ejderha sessizce etrafına bakındı. Mila, canavardan gelen ezici bir gücü hissedebiliyordu.
Choi Han savaştığı şeye bakınca aklından otomatik olarak tek bir şey geçdi.
'Kazanamam'
'Ben zayıfım.Ona karşı kazanamam.'
'Sevdiklerim...ölecekler mi? Bende ölecek miyim?'
Choi Han sevdiklerini kaybetmeye hiç alışamayan ama yine de bu defalarca başına gelmiş bir kişiydi. Ama elbette düşündükleri herkesin aklındaydı.
Onun gibi bir Ejderha daha önce hiç bu tür bir duygu hissetmemişti.
'Korku.'
Kendisinden daha güçlü olan bu canavara karşı hissettiği duyguyu adlandırdığında bilinçaltında bir düşünceye kapıldı.
YOU ARE READING
Tboah react
FanfictionKaos tanrısı tboah insanlarına kurtula bilmelerini sağlayacak bilgiler vermek istedi. Dil:Türkçe Language:Turkish