-Jake Wilson! Azonnal gyere ki a szobádból!-ordított az ajtó túlsó feléről anyám-
-Muter nem bírsz békén hagyni végre?! Még csak most jöttem haza !
-Láttam az arcodat ! Már megint megvertek igaz ?!-csillapodott le egy kicsit a hangja-
-Ja. -válaszoltam tömören-
-Védd meg magad fiam! Tudom hogy bunkó osztálytársaid vannak de nem hagyhatod magad! A végén még korházba kerülsz.
-Tudom. Csak most kérlek menj el .
-Rendben . De vacsorára gyere ki légyszives . A hugod , ma még nem is látott!
-Megértettem . -mondtam szemetforgatva-
Halottam ahogy eltávolodott az ajtómtól és kiment a konyhába. Elővettem a telefonomat majd megnyitottam az instagrammot . Idegesen néztem a képernyőre mikor megláttam hogy azok az állatok lőttek velem egy szelfit ,hogy mennyire elvertek . Én már komolyan megszoktam hogy bántanak de hogy ezt még ki is teszik az már nem állapot . Dühösen letettem a készüléket az éjjeliszekrényemre , majd elővettem a kulcsot amivel kinyitottam az ajtómat . Szokásommá vált hogy bezárom , mivel utálom hogyha rámtörnek , még akkor is ha kiírom hogy kopogj! Kiléptem a folyosóra és a Emma már futott is hozzám .
-Bátyus! végre kijöttél .- ölelt át a lábamnál az én kis hercegnőm-
-Szia törpe.-vigyorogtam rá fentről-
-Miért zárkózól be a szobádba mindig?-nézett rám mérgesen miután elengedett-
-Én is ezt kérdezem !-üvöltött a konyhából anya-
igazából magam se tudom miért csinálom ezt , csak jól esik hogy nem tudnak rajtakapni minden szarságon és van egy kis nyugtom is.
egy percen át néma csendben voltam és gondolkodtam hogy most mi a rákot kéne mondanom aztán anyám kisegített.
-Kész a vacsora ! gyertek !
-megyünk ! -mondtuk egyszerre -
leültünk vacsorázni és miután végeztem a kajámmal , fel áltam betettem a mosogatóba a tányéram és megköszöntem az ételt.
ismét a szobámba mentem és összekötöttem a fekete vállig érő hajamat és a pizsamámmal együtt megindultam a fürdőbe .
vettem egy frissítő fürdőt ,felvettem a ruhám és kimentem a nappaliba ahol a hugocskám nézett valami mesét a tv-ben.
-Mehetek fürdeni ? -kérdezte a törpe-
-Igen .
-Okés.-vigyorgott rám , majd megindult ő is a fürdőszoba felé .
Még néztem valamit a tévében aztán úgy döntöttem hogy bemegyek tanulni a szobámba ,mivel nem kéne a holnapi matek dogát egyesre megírni .
Már egy órája tanultam mikor anyám kivételesen kopogott és belépett a szobámba .
-Tanulsz?
-Nem,éppen játszok . -forgattam meg a szemeimet-
-haha de vicces kedvében van valaki .
-Aha
-Figyelj drágám. Arra gondoltam hogy át kéne menned egy másik iskolába jövőre . Már csak két hét van a nyáriszünetig . Addig bírd ki itt , okés?
-Rendben . -mondtam semleges fejjel , pedig legbellül ordítani tudtam volna olyan boldog voltam.
-Jó éjt.-csukta be az ajtómat-
Fel álltam az asztaltól és összepakoltam a holnapi dolgaimat . Ledobtam magamat az ágyra és egyből elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Infinity (Befejezett)
RomanceMinden egy átlagos nyárral kezdődött. Jake Wilson egy visszahúzódó fiú aki megszokta hogy folyamatosan bántják , ám egy nap egy srácba ütközött aki felsegítette és összebarátkoztak. Bl könyv tehát aki nem szereti ne olvassa