Bőgve jöttem be az ajtón és berohantam a szobámba .
-Hogy a f*szba lehet ekkora barom ?!-üvöltöttem mérgembe a nagy semmibe-
-Kicsim mi a baj ?-kérdezte anyám résnyire nyitva az ajtót-
-Hagyj békén ! -ordítottam rá , mire ő összerezzent-
-Fiam , nekem elmondhatod!
-De nem érted hogy hagyj békén a kib*szott életbe ?!
-Vigyázz a szádra !-förmedt rám- Még mindig az anyád vagyok!
-Nem érdekel . Csak.. hagyj magamra kicsit , kérlek.
-Rendben . mondta lehajtott fejjel , és becsukta az ajtót.
Mi az istenért csináltam vele olyan dolgokat , és miért hittem azt hogy szeret?-bömböltem a párnámba .
Pár perc múlva kicsit sikerült lehiggadnom , viszont még mindig bőgtem . Végül így aludtam el.
Reggel megint telefoncsörgésre keltem , viszont egy olyan személy hívott akit most meg tudtam volna ölni.
Luke neve volt a képernyőn .
Ezek után még van pofája felhívni ? Tuti hogy nem veszem fel.
Kinyomtam a telefont , letiltottam és visszaaludtam.
- MIKOR TESSÉKELSZ FELKELNI?!-üvöltött mellettem anyám . - Már egy óra !
-Nem érdekel . -dünnyögtem neki a párnámba .
-Mond már el mi bajod van kérlek .
-Nem.
-Ha nem mondod el nem tudok segíteni.
-Nem kell a segítséged.
-Hát én nem úgy látom.-forgatta meg szemeit.
-Menj már el !
-Még egyszer így beszélsz velem , kint töltöd az éjszakát !
-Leszarom , én csak azt akarom hogy bárcsak ne jöttem volna össze Lukekkal.-szipogtam .
-ÁÁ szóval Lukeról van szó?
-Ja . Tegnap kibaszott jó volt az este, aztán ott hagyott és el ment smárloni egy picsával.
-jajj drágám , biztosan nem volt józan. Nem hiszem hogy meg csalt volna téged.
-De akkor is a szemem láttára smacizott egy lánnyal!
-Elhiszem hogy fáj .-sóhajott fel-De néha túl kell esnünk ilyen dolgokon is . Majd megbeszélitek.
-Én aztán tuti nem hallgatom azt ahogy magyarázkodik, és amúgy se volt segg részeg úgyhogy nem lehet az a kifogása hogy sokat ivott , mert szemmel tartottam.
-Hát te tudod . -rántott vállat és elhagyta a szobát.
Erőt vettem magamon és felkeltem az ágyból .
Felvettem egy pólót meg egy nadrágot , belebújtam a papucsomba , és kibaktattam a konyhába .
-mi már ebédeltünk , úgyhogy egyedül kell enned . Az étel a hűtőben . Csak meg kell melegítened .-mondta anyám semleges fejjel.
-Oké. Kösz.
Kivettem a frigóból a kaját és betettem a mikróba . Éhesen vártam hogy lejárjon az idő és végre ehessek. két perc alatt meg is melegedett és már tömtem is magamba .
Már fél kilenc és még mindig nem fürödtem . Semmihez sincs kedvem , csak az ágyamban bőgni mint valami depressziós hülyegyerek. Bömbölésemből egy telefoncsörgés zörgetett ki .
-Szia Jake!
olyan rég halottam ezt a hangot . El sem hiszem hogy ilyenkor hív . Most van rá szükségem.
-Liam! olyan rég nem hallottalak ! Épp most van rád szükségem .
-Haha , tudtam hogy jó döntés hogy felhívlak . Nincs kedved eljönni velem egyet inni?
-Nekem oké . Most úgy is ki kell adnom magamból a bánatot .
-Mi a baj?
-Majd elmesélem.
-Oké . Akkor tíz perc múlva tali a hozzátok közeli kocsmában.
Megszakítottam a vonalat és már rohantam is a szekrényhez . Szóltam anyámnak hogy elmegyek és már indultam is.
Ha Luke megcsalt akkor én az exemmel fekszek le . Tudom hogy most gyerekesen viselkedem , de ez két irányú utca.
Tíz perc alatt oda is értem a közeli bárba és ő már ott várt engem a bejáratnál .
Odafutottam hozzá és megöleltem . Az exem , de megbeszéltük hogy barátilag még tartjuk a kapcsolatot .
-Jó újra látni Jakei.-karolt át a vállamon és bementünk a kocsmába .Leültünk egy kétszemélyes asztalhoz és kértünk két vodkát.
-Na és mi az a nagy bánat amit ki kell adnod?
-Hát , összejöttem egy csávóval de megcsalt a szarba.
-Óó értem. Hát velem is kicsit hasolnó helyzet volt . Csak én nem szerettem az alakot , úgyhogy nem nagyon fájt hogy meg csalt.
-Minek jöttél vele össze ha nem is szeretted ?
-Pénzért . -rántott vállat .
-Te hülye vagy . -röhögtem el magam.
-Miért ? Jó kis pénzt kaptam az esti kalandokért.-nevetett most már ő is .
lehúztuk mindketten a piát és kértünk még egy pohárral .
-Na és hiányoztam ?-nézett rám kaján mosollyal.
-Hát eddig megmondom őszintén nem nagyon gondolkodtam rajtad , de volt olyan időszakom amikor igen.
-Azt hittem már teljesen elfelejtettél . Tudod , hiányoznak azok az éjszakák . -vigyorgott.
-Kicsit nekem is.-mosolyogtam rá vissza .
-Na és amúgy hogy vagy ?-tértem el a témától hogy húzzam kicsit az agyát.
-Baszki Jake ilyenkor meg tudnálak ölni . -csapta meg a homlokát . -Tudom hogy csak szivatsz . ismerlek .
-Jó jó, de most komolyan azt akarod?
-Vág az eszed mint a borotva .-kacsintott rám .
Gyors megittunk még egy pohár vodkát hogy kicsit jobb legyen majd odafent a hangulat , és már el is hagytuk a bárat.
-Nálad vagy nálam legyünk ? kérdezte , zsebre tett kézzel.
-Nálam megfelel?
-Természetesen .
Hamar hazaértünk , viszont anyám furcsán nézett hogy mit keres itt Liam.
-Szia Liam ! Hát te ? Mi szél hozott ide?
-Jakkel megbeszéltük hogy újra megpróbálunk összejönni. -hazudott vigyorogva .
-Értem . Hát akkor jó mulatást . De kérlek legyetek halkak ! Emma már alszik.
-Rendben . -mondtam vörös fejjel és Liamet berántottam a szobámba a csuklójánál fogva .
Reggel az ágyamon voltam egyedül . Az emberek imádnak egyedül hagyni sex után . Persze tudom hogy ez csak egy egy éjszakás kaland volt de azért szarul esik ha nem kelek amelett aki este bennem volt .
Megpróbáltam kiszállni az ágyból de konkrétan össze roskadtak a lábaim úgyhogy kénytelen voltam visszaülni . Aztán az éjjeli szekrényemen találtam egy kis fecnit .
Kidobtam az üzenetet a kukába . Igazából szart se érzek Liam iránt , csak ki kellett adnom magamból a stresszet.
YOU ARE READING
Infinity (Befejezett)
RomanceMinden egy átlagos nyárral kezdődött. Jake Wilson egy visszahúzódó fiú aki megszokta hogy folyamatosan bántják , ám egy nap egy srácba ütközött aki felsegítette és összebarátkoztak. Bl könyv tehát aki nem szereti ne olvassa