Új kezdet

34 1 0
                                    

Mikor kinyitottam a szemeimet egy hideg , fehér szobában találtam magamat . 

Az ablak nyitva volt és havasak voltak az ágak . A fagyos szellő átjárta testemet , amibe én beleborzongtam . 

De vajon hol vagyok? Egy korháznak néz ki , viszont azt se tudom hogy miért , és hogyan kerültem ide . 

A karomra mindenféle infúzió volt kötve . Vajon mióta lehetek itt? Hisz már havazik. 

Szemeim könnyben úsztak mikor rá jöttem hogy mit tettem . Azt akartam hogy mindennek vége legyen de, most újra itt vagyok , ahol senki sem szeret.

Hallottam ahogy nyílik az ajtó és megjelent a nővér egy tálcával amit mikor rám nézett le is ejtett.

Szemei kikerekedtek és kirohant a folyosóra. 

Ismét kinyílt az ajtó és most nem csak a nővér jött be . Ott volt anya és Emma .

Odarohantak hozzám és szó nélkül megöleltek .

-Bátyus ! Felébredtél!-szorított magához Emma könnyes szemekkel .

-Drágám annyira hiányoztál . -puszilt meg anya a homlokomon .

-De...miért vagyok itt? És mióta ?

-Kicsim ... Már november van , és te júliusban ....júliusban öngyilkos akartál lenni . -mondta zokogva.

-November van ?...Én...Én  három hónapig kómában voltam?

-Igen...

-De én meg akartam halni...és most sem vagyok itt szívesebben . Hisz , mindent elcsesztem . Csak ártok mindenkinek .

-Kicsim ne mondj ilyet ! Luke mikor megtudta hogy korházba jutottál , egész nap itt volt veled és nem is akart haza menni . Szeptemberben pedig be se ment iskolába , csak az első nap.

-Luke...Lukenak hiányoztam?-néztem rá pityeregve .

-Igen . Nem tudott itthagyni egy percre se . Most is csak azért nincs itt mert az anyukája ráerőszakolta az iskolát .

Én csak hallgattam amit anyám mondott és bőgtem. Nem tudtam elhinni hogy melettem volt mindvégig . 

Az orvos belépett a szobába és valami hülye vizsgálaton is túl kellett esnem .

Éppen könyvet olvastam mikor egy kibaszott nagyot csattant az ajtó . Felkaptam a fejemet és megláttam Őt . Azt a gyönyörű kék íriszeit amiket most könnycseppek árasztottak el és azt a szép hófehér haját .

-Jake ! Felébredtél !-ordította boldogan és odarohant hozzám . -Annyira hiányoztál !-suttogta ajkaimra , és megcsókolt.

Elvált tőlem és csak nézett a szemembe . 

-Jake baszki , ha nem vagyok melletted te akkora baromságokat tudsz csinálni .-zokogott a vállamon.

-Luke . Én sajnálom . Annyira sajnálok mindent .

-Neked nem kell semmiért bocsánatot kérned . Én voltam a hülye . De most itt vagy , szóval most már boldog vagyok .-vigyorgott rám miközben könnyei az ágytakarón kötöttek ki.


Már este tíz óra de én nem tudok aludni . Mondjuk átszunyáltam három hónapot szóval nem csodálom . Luke épp a hasamon csicsikál , én meg az instát nézegetem . Rohadt sok dologról maradtam le . Tényleg hülye voltam , de abban a pillanatban mindennek véget akartam vetni . Most meg itt vagyok egy kórházban , életem szerelmével és boldog vagyok pedig csak ma ébredtem fel. Miközben ezeken gondolkodtam el is aludtam .





Reggel már is egy vizsgálattal kellett kezdenem ahol ott volt velem Luke is . egész nap velem volt . Kiderült az is hogy két nap múlva hazamehetek . 

-Luke?

-Hm?-nézett fel a magazinjából .

-A leveles szarral mi lett?

-Miután mindenki megtudta hogy korházban vagy és rájöttek hogy valószínűleg te voltál, inkább figyelmen kívül hagyták . 

-Oh..értem. És téged ugye nem cseszett le anyukád?

-Dehogyis nem . De ő volt a legkisebb problémám.

Ez után csak aludtunk , olvastunk és filmet néztünk a telefonomon ami Lukenak köszönhetően ki lett dekorálva jó sok matricával . Anya is sokszor meglátogatott az utolsó két napban emmával együtt . Readásul még Nataly is bejött hozzám. 




-Milyen újra itthon lenni?-kérdezte boldogan anya-

-Csodálatos .

-Emma csinált neked rajzot . Nézd majd meg . Oda tette az íróasztalodra.

-Okés . Köszi.-mondtam és becsuktam az ajtómat.

Odamentem az asztalomhoz ahol találtam egy írtó cuki rajzot .

Egyszerűen elképesztő milyen jól tud rajzolni már hét évesen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egyszerűen elképesztő milyen jól tud rajzolni már hét évesen .Az írást még kicsit gyakorolnia kell neki de nagyon büszke vagyok rá.

Kitűztem a falamra a képet és elmentem aludni .





Hi guuys! Végül jó sült ki abból hogy drága Jakeünk fel akarta vágni erecskéit :,) . Tudom hogy ez most rövidebb lett de már kezdek kicsit kifogyni az ötletekből . Readásul holnap után nekem újra suli szóval valszeg kevesebb időm lesz írni , ugyanis ezt is 0:10 kor írom xd . Nah mentem még vidiket gyártani :3 byee !<33

btw: tudom naon "szép" lett a rajz :3 (nyugi ennel jobbat is tudok :,))

KoTe_

Infinity (Befejezett)Where stories live. Discover now