ismét szülinap

25 1 0
                                    


-Boldog születésnapot !-ordított rám anya és Emma az ágyamnál -

-nektek is jóreggelt.-néztem rájuk álmosan -

-Jó reggelt -forgatta meg szemeit mosolyogva anyám -

Felém nyújtottak mindketten egy egy ajándékot . Először Emmáét nyitottam ki , amiben egy cuki kis álomfogó volt . 

-Istenem de gyönyörű ! Kész ezermester vagy picur - vigyorogtam rá - Köszönöm szépen .

Anyától egy borítékot kaptam amiben , egy kupon volt 10 autó vezetés órára .

-Anyu ez most komoly ?!-néztem rá boldogan-

-Persze . már 19 vagy . Ideje megtanulnod vezetni . Használhatod az én autómat.-magyarázott mosolyogva-

-Bátyus majd elviszel egy körre ?-nézett rám csillogó szemekkel Emma .

-Persze ! -vigyorogtam-




Éppen már díszítettük fel a nappalit amikor megjött Luke és Nataly  .

-Szia szülinapos ! -tárta szét karját az én drágám -

Szorosan megöleltem és ő csak össze borzolta a hajam .

-Nah beengeded a vendégeket vagy az ajtóban akarod lesmárolni Luke-ot ? kérdezte anya piszkálva -

Én csak megforgattam a szemeim és beengedtem őket .


Boldog szűűlínapoot ! -kezdték el énekelni a dalt -

Ebben a pillanatban döbbentem rá hogy milyen jó életem is van . Egy szerető család vesz körbe . Végre vannak barátaim , és readásul álmaim pasijával járok .

-Bontsd ki az ajándékomat .-vigyorgott rám Luke.

Egy pulcsi volt benne ami az övé és egy kép rólunk , amikor a szobájában vagyunk és az ablakban ülünk .

-Ezek csodálatosak ! -öleltem át őt-

-örülök hogy tetszik.-mosolygott.

-Na akkor most az enyém jön! -kiáltotta Nataly .

Mikor megláttam , kikerekedtek a szemeim . Egy gay zászló volt benne . 

-! Azta rohadt , Köszi Nataly ! -öleltem meg őt is.

Luke lassan belepillantot a táskába és oda súgta nekem : - majd segítek felrakni !

-Köszi.




Nataly elment hétkor , Luke pedig itt maradt , mert megbeszéltük hogy itt alszik.

-Na tetszett ez a nap?-kérdezte mikor beértünk fürdés után a szobámba.

-Igen .-mondtam , és megcsókoltam .-Egyébként jó illata van a pulcsidnak . -vigyorogtam-

-szóóval jó illatom van ? -nézett rám kajánul-

-Öhm...aha-nyögtem ki piros fejjel.

-istenem ilynkor olyan cuki vagy . suttogta kuncogva a vállamba .

leültünk az ágyra és Luke beindított valami filmet amin aztán be is aludtam.




jó reggelt manó.-simogatta hajamat mikor kinyitottam szemeimet-

-jó reggelt . -mosolyogtam rá- Hozhatok reggelit?

-Naná !-vigyorgott-

Lementem a konyhába , és senkivel se találkoztam össze , ugyanis még csak reggel hat volt . 

Összedobtam két piritóst és kentem rájuk lekvárt .Csináltam még két bögre kávét is . Rá tettem a tálcára a reggelinket , és bevittem a szobába .

-Itt a kaja!

-ÓÓ nyami ! Farkas éhes vagyok.

Leültem mellé az ágyra , és elkezdtünk reggelizni .

Gyorsan befejeztük a kaját , és még feküdtünk kicsit az ágyban .

-Jól áll a pulcsim .-fordította felém a fejét -

-Tényleg?

-Aha-vigyorgott-

-Mihez lenne kedved a tavaszi szünet utolsó napján?

-Háát nem is tudom . Szerintem csak csináljuk a szokásosat . pihenjünk .-rántott vállat-

-Nekem okés.


Éppen valami idióta filmet néztünk , mikor elkezdtem csikizni Lukeot .

-Tudod jól hogy ebben mindig én nyerek!-nevetett gonoszan-

-Mert te erősebb vagy -durcázztam be alatta-

-Mi a nyereményem?-nézett rám huncutan-

-Hmm. Talán egy csók?

-Nekem annál több kell-nyafogott-

-Tudom mit akarsz -forgattam meg szemeimet-

-még mindig nem állsz készen?-nézett bociszemekkel-

-Igazából fogalmam sincs...bűntudatom van , de akarom csinálni...

-Biztos ? Tényleg nem akarom ráderőltetni.

-Késszen állok !-jelentettem ki úgy , mintha még szűz lennék.-







-Gyertek ki ebédelni álomszuszékok!-kopogott az ajtómon anya .

Mi félálomban felöltöztünk és Luke segített kimenni , ugyanis kurva csúnyán elintézett engem . 

Úgy fájt  a hátsóm mint még soha .

Leültünk ebédelni , és egyből egy kellemetlen kérdés fogadott .

-Nah és mit csináltatok ilyen sokáig ?

-Azt .-mondtam vállat rántva , hisz anya előtt nem nagyon titkolom az ilyeneket .-

-ÓÓ ! értem ! Na és mikor szeretnéd az első autóvezetés órádat velem?

-Holnap suli után? 

-Rendben.


A nap többi részében  csak lustultunk , és kiélveztük hogy még szünet van.


Na hii! Arra jutottam a könyv kapcsán hogy holnap meg írom az  epilógust . Tényleg bocsi hogy rövid lett a könyv , de egyszerűen nincs már ikhletem ehez a történethez :/ Viszont ! Ha ezt befejeztem , elkezdek egy újjat ugyanis egy csodálatos bl storyt kreálltunk egy barátnőmmel :3 . remélem az is tetszeni fog nektek ! ÉS nagyon szépen köszönöm a több mint 100 olvasót <33 örülök hogy ennyi ember szereti olvasni a könyveimet<33. 












Infinity (Befejezett)Where stories live. Discover now