Már április van és én éppen egy buszon ülök , mivel Jake a nagymamájánál van és én nem tudom elviselni hogy már négy napja nem láttam . Úgyhogy felpattantam erre a lepukkadt járműre és elindultam hogy meglepjem őt . Natalytól megkérdezem hol lakik a nagymamája és nagynehezen de rávettem anyát hogy had menjek el busszal.
Kinéztem az ablakon és egy csomó virágos rétet láttam . Mögöttem két csaj ült akik sugdolóztak valamiről . Nem tudom miről beszéltek de nem is nagyon érdekel.
-menj már oda hozzá! -mondta az egyik kicsit hangosabban .
Itt már tudtam mi a rák lesz itt de igazából leszarom.
Fel állt a szőke hajú és oda jött mellém.
-szabad ez a hely?-kérdezte félénken kicsit kipirulva-
-Aha.
Le ült és egy darabig még nem szólalt meg.
-Mi a neved?
-Jake . És a tiéd?
-Avery .
-Szép név .-mosolyogtam rá , hogy húzzam kicsit az agyát-
-Köszi. -vigyorgott- Hová tartassz?
- A barátomhoz . Meglátogatom . És te?
-Én a legjobb barátnőmmel egy koncertre.
-Ó az jó.
-Na és neked van .... van csajod?
-Pasim van , úgyhogy lekophatsz ha ezért jöttél-kezdtem el nézni szúrós szemekkel.
-Te meleg vagy?-ordította el magát.
-Hangosabban nem tudtad volna?
-Bocs...-vakarta meg a tarkóját- Asszem én most megyek .-majd felállt és visszament a barátnőjéhez.
Fél óra múlva meg is érkeztem egy aranyos kis viskóhoz . A kertbe gyönyörű rózsák voltak ültetve és remek illat jött ki a házból . Már elkezdett egy kicsit cseperegni úgyhogy nem haboztam , becsöngettem .
-Szia kedves . Miben segíthetek?-kérdezte az idős néni.
-Jó napot. Lukehoz jöttem meglátogatni.
-Ennek örülök . -vigyorgott - Luke ! Gyere le ! Vendéged van !
-Megyek! -hallottam meg hangját az emeletről.
Le jött a lépcsőn és mikor meglátott rögtön oda rohant hozzám.
-Jake ! -ölelt át -Hiányoztál!
-te is nekem ! Ezért látogattalak meg . - vigyorogtam.
-Közeli barátok lehettek - mosolygott a mamika .
-Mama ő a pasim ! Jake . Tudod , róla meséltem .
-Te meséltél a mamádnak rólam ? -néztem rá tátott szájjal.
-Ahaa
-Ó ! Szóval te vagy az a Jake! Üdv a családban ! -vigyorodott el a néni.
Bementünk a lakásba és Mary néni megkínált engem egy kis sütivel . Én udvariasan elutasítottam ugyanis még indulás előtt ettem rendesen .
Luke körbevezetett a házban , és végül bementünk a szobájába .
volt egy szép fényfűzér az ablaknál , ami most fel volt kapcsolva , ugyanis viharos idő volt és kicsit sötét is lett kint . Az ablakban rengeteg virág volt . Melette egy íróasztal , és azzal szemben egy nagy francia ágy .
-azta de szép az itteni szobád!
-Köszi . Sokat szoktam szünetben jönni a nagyihoz , úgyhogy bőven volt időm kidíszíteni tetszésem a tetszésem szerint .
-Az jó.-mondtam mosolyogva , és megcsókoltam.
-Nah mivan ? Hiányzott a szám ?
-Nem csak a szád . - kacsintottam rá amitől elpirult kicsit.
Erre a kijelentésre ledobott az ágyára és felém kerekedett . Levette a pólóját , és az egyik kezével mindkét csuklómat a fejem felé szorította .
-Luke... Én ...
-Mi az ? Nem akarod?-engedte el karomat.
-Hát ... nem arról van szó hogy nem akarom , csak ... még mindig bűntudatom van Liam miatt....
-Ki a fasz az a Liam?
-Akivel...akivel még nyáron ....megcsaltalak...
-Oh... Nem kell hogy bűntudatod legyen -feküdt le mellém- Tudom hogy csak azért csináltad mert ideges voltál .-suttogta , és megpuszilt a homlokamnál .
-de ... én annyira sajnálom...-kezdett el könnyezni a szemem-
-Shhh...én nem haragszom .
-Tudom...csak annyira bánt hogy mit tettem ...
-Akkor majd várunk egy kicsit . Én bármeddig tudok várni rád -mondta mosolyogva , amitől megkönnyebbültem kicsit.
-Köszönöm hogy vagy nekem .-szipogtam-
-Én köszönöm hogy még mindig itt vagy .-csókolt meg felém hajolva .
-Milyen volt Luke-nál és a nagyijánál? -kérdezte anyám mikor beléptem a házba.
-Csodálatos . Kicsit elbeszélgettünk komolyabb dolgokról is , úgyhogy már nincs annyira bűntudatom a Liames dolog miatt...
-Ennek örülök . -vigyorgott-
-És te hogyhogy még este tízkor is a nappaliban vagy ?
-Gondoltam megvárlak .
-Miért ?
-Hát csak meg akartam kérdezni mit kérsz szülinapodra .
-Igazából fogalmam sincs .-vakartam meg a tarkómat-
-Akkor majd kitalálok valamit.
-Okés.
-Egyébként Emma hol van?
-Bealudt a filmen , úgyhogy bevittem a szobájába.
-Értem .
elmentem gyorsan letusolni és utána már be is vetettem magam az ágyb
HII! Sorry hogy ez is kicseszett rövid lett , deeee kárpótóllak majd titeket <33 egyébként ezt a kibaszott részt már kb négy vagy öt napja írom , ugyanis fogalmam sem volt hogy hogyan folytassam . EGYSZERŰEN NEM FOGOTT AZ AGYAM XD. Dee kipihentem magam , úgyhogy mostmár új ötletekkel jövök írni. Na byee ! hamarosan hozom a kövi részt<3
VOUS LISEZ
Infinity (Befejezett)
Roman d'amourMinden egy átlagos nyárral kezdődött. Jake Wilson egy visszahúzódó fiú aki megszokta hogy folyamatosan bántják , ám egy nap egy srácba ütközött aki felsegítette és összebarátkoztak. Bl könyv tehát aki nem szereti ne olvassa