Reggel arra keltünk hogy Yoda elkezdett ugatni Luke ajtajánál , úgyhogy muszáj volt kikászálódnunk az ágyból már 8kor.Kiengedtük a kutyust az udvarra hogy elvégezze a dolgát és utána felmentünk reggelit csinálni.
-Rántotta jó lesz?-kérdezte -
-Nekem igen de, sietnem kell mivel ma van a hugom születésnapja és időben haza kell érnem.
-Rendben. Add át majd a tesódnak hogy Boldog születésnapot.
-Meg lesz.Megcsináltuk a reggelit , gyorsan megettük és én összepakoltam.
-Köszi hogy itt akudhadtam !
-Nincs mit ! Legközelebb is jöhetsz!
-Köszi! Szia!
-Szia.Beléptem a házunkba és Emma már szaldt is hozzám.
-Szia törpe! Boldog születésnapot!
-Bátyuus!
Felvettem a kezembe és szóltam anyának hogy itthon vagyok és segítek feldíszíteni a szobát.
Emmát beküldtük a szobájába játszani hogy anya ki tudja hozni a meglepetést a garázsból .
Már dél volt amikor minden készen állt és beindítottuk a zenét.
Emma kijött és csillogó szemekkel nézett a tortára és a dobozra amibe valami , vagyis valaki ficánkolt.
-Kinyithatom?-kérdezte anyától kíváncsian-
-Persze! A tiéd.Mikor kinyitotta, egy cuki fekete szőrgombóc dugta ki a fejét.
-Egy cica!-kiáltotta boldogan-
-Hogy fogod elnevezni ?-kérdeztem tőle -
Egy kicsit még töprengett rajta, de meg lett a válasz.
-Szerintem az lesz a neve hogy Éjfél .
-Ez egy nagyon szép cica név -mondta anya és közben megsimogatta a kiscicát.
-Jó lesz ha veled alszik ?
-Igeen!Már vége volt a bulinak mikor valaki csöngetett.
-Drágám , beengednéd? -kiáltott a konyhából anyám -
Szemetforgatva ballagtam az ajtóhoz és mitsem selytve kinyitottam.
-Szia Jake!
-Luke? Te mit keresel itt?
-Jöttem felköszönteni a hugodat.
Az említett már rohant is hogy megnézze hogy ki jött át hozzánk.
-Bátyus ő meg kicsoda?-kérdezte a nadrágomat ráncigálva-
-Ő Luke . Egy barátom. Jött felköszönteni téged.
-Boldog születésnapot hercegnő.-hajolt le hozzá és átadta neki az ajándékot.
-Köszönöm szépen Luke!-vigyorgott rá -
-Ó! Luke ? Hát te is itt vagy?- Jött a konyhából anyám-
-Gyere csak beljebb.
-Köszönöm de sietnem kéne haza .-vakarta meg a tarkóját a fehér hajú -
-Rendben de add át anyukádnak hogy holnap hívjon fel ! Szeretnék vele beszélni.
-Oké. Jó estét és sziasztok!-köszönt el és eltűnt a fák mögött.Én becsuktam az ajtót és elmentem a fürdőszobába.
Mikor megláttam magamat a tükörbe , azt hittem hogy beteg vagyok. Tiszta piros volt a fejem . Azon tűnődtem hogy vajon mitől. Aztán ráfogtam hogy csak meleg van .
Lefürödtem és bementem a szobámba.
A telefonon egy nem olvasott üzenet várt.Luke : hali! Halood holnap után lesz egy Froster x Wilson vacsora.Te várod?
Jake: Hát én eddig nem tudtam róla, de ja. :)
Luke : holnap nem érsz rá?
Jake : sajnos nem , nagybevásárlást tartunk -.-
Luke : részvétem xD
Jake : Kösz.
Luke : na én mentem aludni mert hulla fáradt vagyok . Kikészített a nővérem .
Jake : ok. Jó éjt.
Ezután felkapcsoltam a ledemet és elkezdtem zenét hallgatni , és olvasni amin be is aludtam.
-Jake! Reggeli! Nefeledd hogy ma megyünk bevásárolni!
Kiáltott rám anyám az ágyam melett miközben elhúzta a függönyöket.
A fény telibe a szemembe világított úgyhogy kénytelen voltam felkelni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Infinity (Befejezett)
RomanceMinden egy átlagos nyárral kezdődött. Jake Wilson egy visszahúzódó fiú aki megszokta hogy folyamatosan bántják , ám egy nap egy srácba ütközött aki felsegítette és összebarátkoztak. Bl könyv tehát aki nem szereti ne olvassa