Érzések

32 1 0
                                    

Reggel ébresztőre keltem .Felvettem egy bő ACDC-s pólót , meg egy farmert és szóltam anyámnak hogy majd később reggelizek mert megyek boltba . És hogy miért megyek boltba? 

Azért mert egy kibaszott normális ruhám sincs és fogalmam sincs mi a szart vegyek fel este.

Ígyhát elindultam a legközelebbi plázába és út közben zenéthallgattam.

Beértem a plázába és temérdeknyi bolt volt . Azt se tudtam hogy hova menjek be legelsőnek.

Végül egy kis üzletre esett a választásom ahol találtam egy menő fekete dzsekit.

Beugrottam egy másik ruhaboltba is , ott pedig egy sötétkék pólót választottam meg egy szürke farmernadrágot .

Ezek után márcsak egy normális cipőt kelett találnom ami vagy úgy fél óra keresgélésbe került . Az eladók biztos furán nézhettek rám , hogy mit keres egy srác reggel tízkor egy cipőboltban.

Mikor már minden megvolt kimentem a plázából és egy nem várt személybe ütköztem , szó szerint.

-b..bocsánat! nem direkt volt !-fogtam a fejem azon a ponton ahol megütöttem.

-Jake? Te mit keresel itt?

Erre kikerekedtek a szemeim .

-Luke?-néztem rá döbbenten .-Ugyan ezt kérdezhetném tőled is.

-Eljöttem én is vásárolni , nincs túl sok cuccom ami jó lenne estére .-vakargatta a tarkóját.

-Hát akkor hagylak vásárolni.

-Oké . készülj fel a randira!-mondta kacsintva és otthagyott engem lángoló fejjel.

Mi a picsa? Akkor ez most tényleg egy randi? Baszki mi van ha csak viccelt? Mi a faszom vaan?!!

Egy darabig ott stresszeltem a pláza bejáratánál , aztán arra jutottam hogy haza rohanok és férfi ember módjára szólok anyámnak hogy most mi a tökömet csináljak.



-Fiam , embereld meg magad és csókold meg ma ha ő nem teszi meg !

-De anya ez nem így működiik!-nyafogtam már neki kínomban.

-Mert neked van jobb öteleted?

-nincs .

-Akkor legyél férfi és valld be neki mi a harci helyzet.

-Jó.-mondtam szemetforgatva és bementem a szobámba.

A délután nagy részén játszottam , aztán hétkor elmentem hajatmosni és felöltözni .

-Nézzenek oda ! Hogy kicsípted magad!-mosolygott rám anyám.

-Nagyon csinos vagy Bátyus!-mondta a kis törpe hízelgően.

-köszi hercegnő.

Megvacsoráztunk , és vártam hogy Luke mikor jön.

Mikor csöngetett a szivem kiugrott a hejéről.

Kinyitottam az ajtót és rögtön kikerekedett a szemem . Az a látvány . Most olyan szívesen nekilöktem volna egy falnak és megcsókoltam volna . 

-Szia Jake! Indulhatunk?-kérdezte mosolyogva.

-P..persze.

az én arcom már megint lángolt és zavarodottságomban nem tudtam megmozdulni . Bezzeg allul ! Na ott már biztos ágaskodott a kicsike. 

Megembereltem magamat és kiléptem az ajtón . Anyáéktól elköszöntem és már indultunk is .

Pár perc múlva oda is értünk és elkértük a jegyeket . Vettünk popcornt meg innivalót és megkerestük a mozitermet. Leültünk a helyünkre és elkezdődött a film. Hát nem annyira volt ilyesztő , viszont egy jumpscarenél egy kezet éreztem meg az enyémen .

-B..bocsi

-Se..semmi baj .-dadogtam neki vissza -

A műsor további része nyugisan ment , és már mentünk ki az ajtón mikor megláttuk azt az idióta bandát . 

Luke reflexszerűen berántott egy szertárnak nevezhető helyiségbe és eléggé szorosan egymáshoz préselődve vártuk hogy eltűnjenek azok az izomagyú barmok.

Mikor már nem hallottuk az üvöltő hangjukat ,kikászálódtunk a raktárból és kimentünk a moziból .

-Köszi hogy megmentettél egy veréstől.-vakartam a tarkómat.

-Nincs mit . egyébként három nap múlva lesz a születésnapom és lesz egy buli nálunk . Ha van kedved eljönnél?

-Persze ! 

-Oké . Akkor legközelebb ott találkozunk . -mondta és nyomott egy apró puszit a számra és otthagyott.

Én pedig ott álltam ismét lefagyva . Most akkor ez azt jelenti hogy tetszem neki?







Infinity (Befejezett)Where stories live. Discover now