Boldog kibaszott születésnapot!

32 1 0
                                    

Figyelem ! a rész 16+os jeleneteket tartalmaz . 


Szart se tudtam aludni , readásul egész este csak Luke járt a fejemben .

Végül arra a döntésre jutottam hogy bátor leszek és felhívom.

-Sz...szia Luke.

-Hali! Miért hívtál?

-Csak azt szeretném kérdezni hogy ma nincs e kedved átjönni hozzánk.

-Dehogyis nem !

-Okés . Neked hánykor jó?

-Ha tizenegykor átmegyek az oké?

-Aha.

-Okés . Akkor megbeszélem anyámmal és indulok mert lassan fél tizenegy.

-Rendben . szia.

-Szia

Letettem a telefont és szóltam én is szóltam anyának hogy mi a helyzet.

-Na és tegnap mi történt?

-Semmi érdekes .-hazudtam neki semleges arccal.

-Hát jó.

Egy fél óra múlva már kopogott is az ajtónkon és anyám beengedte . 

-Szia Luke.

-Hali! Menő a házatok .-mondta mikor már beértünk  a szobámba.

-Köszi. Nincs kedved játszani valamit?

-Nekem okés.

Kemény fél órán át Xbox-oztunk  és végül leállítottam a játékot .

-Hé ezt most miért ? Már majndem nyertem !

-Bocsi de beszélni szeretnék valamiről.-motyogtam pírral az arcomon.

-Mondjad csak.

-Nos a tegnapiról. Most nem tudom mi van és össze vagyok zavarodva..

-Jake. Komolyan nem esett le a tantusz?

-Hát nem annyira..

Ezután már nem kaptam választ, hanem helyette egy csókot . Szemeim kikerekedtek és a szívemet melegség töltötte el . Ez most sokkal jobb volt mint az álmom . Hátradöntött az ágyon és hevesen falta ajkaimat . Elkezdte kiszívni a nyakamat , én eközben pedig próbáltam visszafolytani a nyögéseim.Ilyenkor olyan vad. Ezt az oldalát sem láttam még . Mikor megismertem azt hittem hogy egy átlagos , cuki srác de most, most mutatja meg az igazi énjét.






-Bátyus rendben vagy?

A hugom hangjára keltem fel.

-P..persze törpe. Miért?

-Mert tiszta piros a fejed és tejes lett az ágyad .

Erre a mondatra kikerekedtek a szemeim . EZ A MOCSOK ITTHAGYOTT ELALUDNI ÉS MÉG FEL SE TAKARÍTOTTA HOGY NE VEGYÉK ÉSZRE? BASSZA MEG!

-Upsz.. Majd feltakarítom.

-Hát okés. egyébként Luke hazament mert hívta az anyukája . 

A kis mocsok!.....

-Neked nem is szólt bátyus?

-Nem . -forgattam meg szemeimet.

-És miért adtál ki olyan fájdalmas hangokat ? Bántott ?

-Öhm... neeem . Mi csak játszottunk.

-Nekem is megmutatod azt a játékot ?-nézett rám csillogó szemekkel.

-Bocsi törpe , de ezt csak nagyok játszhatják . Még túl kicsi vagy ehez.

-Nemáár . pedig kiváncsi vagyok mi lehet az .-nyafogott és elhagyta a szobát.

Na ezért még biztos hogy kibaszottul megbüntetem azt a mocskot....




Már két nap telt el azóta hogy én és Luke... hát Azt csináltuk .

Na az a lényeg hogy most egy boltban vagyok és ajándékot keresek neki ugyanis halvány lila fogalmam sincs mit vegyek neki.

Fél óra keresgélés után , egy gördeszkára és egy piros rózsára esett a választásom . Eszembe jutott a deszkás incidensünk és egyből belepirultam az arcomba .Haza rohantam ugyanis már fél 7  és a buli hétkor kezdődik.

Lábaimat úgy szedtem mintha maratont futnák , viszont még így is csak 18:45re értem haza . Gyorsan felkaptam magamra valamit , és becsomagoltam a gördeszkát . 

Rohantam ki az ajtón köszönés nélkül , és 19:05re oda is értem .Az első ember akit megláttam az az ünnepelt volt , Luke. Vörös fejjel odamentem hozzá és átadtam neki az ajándékot.

-Mi ez a kártya?-kérdezte mikor rápillantott arra a bizonyos kuponra.

-nyisd ki és meglátod .

Úgy is tett ahogy mondtam és piros fejjel olvasta a levelet.


-Ne aggódj , még ma tuti hogy az enyém leszel.-kacsintott rám és elment a piáspulthoz

-Legyen úgy . -mosolyogtam rá vissza pimaszul.

-Mit adtál Lukenak amitől olyan boldog ? -Settenkedett a hátam mögé Nataly .

-Neked is szia . És amúgy egy új gördeszkát .

-Hát azért kétlem hogy amiatt nézne úgy rád mint akit ágyra akar vinni . -mutatott Lukera akinek egy pohár vörösbor volt a kezében és engem nézett.

-Nem is igaz!-kiáltottam rá vörös fejel.

-Nekem nem lehet hazudni .-mondta és otthagyott.

Oda mentem a már kicsit becsípett szépfiúhoz és berántottam a csuklójánál fogva a szobájába .

Neki  löktem a falnak és letámadtam az ajkait .

-Még nem is mondtam hogy fel akarom váltani a kupont.-szólalt meg két csók között .

-Akkor csak add oda és a tiéd vagyok itt és most.

becsúsztatta a farzsebembe a levelet meg a kupont és most ő kezdett el csókolni . Bejutást kért a számba amit én egy halk nyögéssel engedélyeztem neki . Átvettem az irányítást és ledobtam az ágyra ahol már le is rántottam róla a gatyát meg a boxert .







Hangos zenére keltem fel , és arra hogy mögöttem ugat Yoda.

Kikászálódtam az ágyból , felvettem a ruháimat , és elmentem megkeresni Lukeot mert amikor felébredtem nem volt már melettem . komolyan mondom ez a heppje hogy sex után otthagy.

Kimentem a szobából és elkezdtem keresni a fehérhajút.

Végül két könyvespolc mellett rátalátam , viszont nem volt egyedül . Éppen egy szőke picsa matatott a szájában amit Luke élvezett . 

Nekem erre a látványra kikerekedtek a szemeim és elkedztem könnyezni . Nemtörődve a tömegre ráordítottam.

-Ez most komoly bassza meg ? Ennyit jelentettem neked Luke ? -üvöltöttem rá teli torokból -

-Ennyit jelentett neked ez az egész? Tudod mit? Rohadj meg !

Ő csak banbán nézett rám mintha faszt se értene abból amit pofázok neki . A csaj csak furcsálkodva nézett rám hogy mi a szar bajom van .

-Boldog Kibaszott születésnapot!-mondtam , és otthagytam a bulit a könnyes szemekkel.

Infinity (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant