1. Bölüm

114 17 7
                                    

1. Bölüm: Konser

Sabahtan beri arkadaşlarım başımın etini yiyordu 

Neden mi?

Çünkü Dünya'ca ünlü Türk grubu olan 'Sahipsizler' in konseri vardı.

Arkadaşlarım onlara taparken ben onları hiç sevmezdim. Kişisel bir nedenim yok sadece müzik zevkime uymuyor, aşk acısı türü şarkılar çok bana göre değil ama istisnalar tabi ki mesela Teoman, Dolu kadehi ters tut, Rei, Model, maNga, mor ve ötesi, Duman...

 bunlar benim istisnalarım Şarkılarının içinde kendimi bulduğum Türk şarkıcılar.

Arkadaşlarım büyük bir hevesle hazırlanırken ben normal giyinmeye çalışmıştım ama benim canım arkadaşlarım sayesinde bende zorla özenli giyinmiştim.

Üniversitede grubu övmeleri yetmezmiş gibi şimdide konser alanına doğru yol alırken övüyorlardı. 

"Solist çok yakışıklı değil mi?!"

"Ne solistmiş arkadaş."

"Kör müsün kızım onun yakışıklı olmadığını düşmenin en mantıklı nedeni bu çünkü."

"Bir Ethan Torchio değil." ben bunu söylerken grubun en sakini söze girdi.

"Evettt, konser alanına geldiğimize göre boş muhabbeti kesin."

Konser alanı bayağı kalabalıktı. Konser biletleri satılmaya başladığı gün bitmişti. Eğer kendi biletim elimde olsaydı çoktan satmıştım çünkü almak isteyen binlerce kişi vardı.

Konser alanı özel bir mekandı masalar vardı karışıklık olmaması için konser başlamadan herkes masasındaydı masadan ayrılanı etraftaki korumalar uyarıyordu. 

------------

Bir anda loş ışıklar kapatıldı ve karanlıkta kaldık. Lacivert bir ışık insanların üstünden geçmeye başladı. Işık sayesinde gördüğüm kadarıyla sahneden yükselen duman bu duman konserin her an başlayacağını gösteriyordu. Seyircilerin arasında gezen lacivert ışık söndü. Sonrasında bir saniyeye yakın bütün mekan lacivert ışıkla aydınlanıp söndü. Ani ışıkla gözünü kapatmıştı çoğu kişi gözlerini açtıkların 'Sahipsizler' karşılarındaydı. Sahnedeki loş ışıkla birlikte güzel bir başlangıç olmuştu ancak güzel başlangıçlar her zaman güzel sonlar vermez.

Solist bir adım öne çıktı ve her konserde olan o konuşmaya başlayacağını düşünüyordum.

"Burada olduğunuz için hepinize teşekkür ediyorum ve sizi bekletmeden burada olma nedeniz olan müziğimizi size sunuyoruz."

bu konuşmanın sonunda bağrışlar ve çığlıklar arttı.

___________

Konserin sonlarına yaklaşmıştık.

Şuana kadar pek beğendiğim bir şarkı olmamıştı sıra son şarkıya gelmiş. Gözüm tavana takıldı.
Mekanın tavanındaki ışığın güzel olduğunu kabul etmeliydim. Yüzüm tavana dönükken şarkı başlamıştı. şarkının sözlerine kulak verdim.

"~Beni hiçliğinde kaybolmaktan kurtar

bana merhamet et 

bunun için sana yalvarırım

 bana diğerlerinin bana baktığı gibi

bakma 

 kaldıracak kadar güçlü değilim."

Garip bir şekilde şarkıyı beğenmiştim. kafam tavandan ayırıp sahneye baktığımda solistin bana baktığını gördüm. Kısa bir göz göze gelmemizin ardından solist arkasını döndü ve sahnenin arkasında kayboldu. Bütün seyirciler şaşkındı. Grubun diğer üyelerinde şaşkınlık belirtisi olmaması bunun planlı olduğu gösteriyordu. Grubun diğer üyelerinin müziği iki katına çıktı.

Bir anda ışıklar tekrar gitti grup ışıklarla birlikte durdu. 

Bir anda sahnede sadece solisti gösterecek bir ışık yandı elinde bir gül var.

Gül ile mikrofonu aynı elinde tutuyordu. 

"Sensizliğine katlanmadığımı biliyorsun."

şarkıdan mırıldandığı cümleden sonra gülü sol eline aldı ve mikrofonu fırlattı.

Bekle mikrofonu mu?



ELİMDEN KAÇTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin