3. Bölüm

45 7 17
                                    

En fazla ne olmuş olabilir diye düşünüyordum ancak sabah kalktığımda Üniversite'nin önündeki magazin ve hayran kitlesi beni karşıladı.

Kızlar beni öldürecek gibi bakıyordu.

Bahar koltuğa yayılmış gülmekten kıpkırmızı olmuştu.

Sıla ise telefonunu açmış magazin sitelerinden haberlere bakıyordu ve konuşmaya başladı.

"haberlerde senin Ares'in sahne için hazırlayan kuaför olduğunu ve Ares seni sinirlendirdi içi saçını yakmaya çalıştığını yazıyorlar. Ares'te seyirciler arasında örünce sinirlenip mikrofon attığını yazmışlar. Valla bu kadarını ben bile hayal edemezdim."

Ben şaşkın bir şekilde sılayı dinlerken neler olduğunu anlamaya çalışıyordum. Magazinciler bu kadar büyük bir yalan sıralaya bilmişlerdi. Biri açıklama yapacak mı?!

"Şu menajeri arasana."

Bahar ilk defa haklıydı. odamdan kadının artını alıp hızlıca numarayı girdi. Kendim sakin tutmaya çalıştım ve yurdun önündeki çığlık atan kız toplumunu görmeden geldim. Telefon bir süre sonra açılmıştı.

Kadının ismini bilmediğimi fark edip hızlıca karttaki isme baktım. Sera, Sera Türkeri

"Sera hanım, Ben-"

"Dur sesinden tanıdım. Ares'e mikrofon atan kız. Sana Ares'e mikrofon atan kız demeyi seviyorum ama artık adını öğrenmeliyim bence."

"Doğru. Gökçe ben biraz geç olsa da"

"Numaramın lazım olacağını söylemiştim. iyi ki sana kişisel hattımın numarasını vermişim. Tahmin edeyim evinin önleri kızlarla çevrili ve internette manşetlerdensin."

"Magazincilerin çıkardığı yalan hikâyeyi gördünüz mü?"

"Hangisinden bahsediyorsun. Telefonlarım bildirim sesinden susmuyor şahsen."

"Kuaför olayı."

Telefonun diğer tarafından bir kıkırtı sesi geldi.

"Magazincilerin bile boyunu aşıyor bu hikaye. Bu olayın işinde bir iş var ama ben halledeceğim. Sosyal medyadan açıklama falan yaparız ama bi süre kafan ağrıyacak. üzgünüm. Seni alması için bir araç gönderiyorum. Arkadaşlarını da getir!"

"Bekle, Nede-"

telefonun yüzüme kapanmasıyla bir an kendimi sorguladım. Ne oluyor lan. O sırada her şeyi dinleyen CANIM arkadaşlarımdan bazıları bana sırıtarak bakıyordu. Hatta baş harfi 'Bahar'!

"Ee ne zaman çıkıyoruz."

"Sana da eğlence çıktı."

"Teen wolf izlemekten en sonunda kafayı yiyecekti. Boş ver iyi oldu."



Gerçekten yarım saat sonra Yurdun önünde bir limuzin bizi bekliyordu. Limuzinle aramızda bir ordu vardı o ayrı konu tabi. Yurdun arkasından dolaşarak Limuzine vardık. Limuzinin içinde bizi büyük bir gülümsemeyle bekleyen Batı URAZ -Sahipsizler grubunun bateristi- 

"Hoş geldiniz!"

"H-hoş bulduk."

sen ne alaka.

"Hanımefendi sizden bir şey istemek için geldim."

Bana bakarak konuşuyordu. Bende olup onda olmayan bir şey mi varmış Allah Allah

"Yardım edebileceğim bir şeyse tabi ki."

"Bir kere daha fırlatır mısın?"

"Ha?"

"Tamam tamam. Direk konuya giriyorum. şakayı bırakıyorum. Şirket bir karar aldı ve Ares'le senin bir süreliğine öhöm... sevgili olmanıza karar verdi."

"İstemiyorum!"

"Bende yerinde olsam istemezdim tabi ama eğer kabul edersen sen ve arkadaşlarına iş yada burs imkanı tanıyacak şirket."

Bahar söze girdi.

"Kabul etmesen seni gece uyurken boğarım. hiç acımam."

Kulağıma doğru fısıldadı ama Batı'nın kulağından kaçmamıştı.

"Ben bu kızı sevdim. Mantıklı konuşuyor."

O sırada Sıla ve ben gülmemek için kendimizi sıkıyorduk. Bahar bile o cümlenin ona dendiğine emin olamamıştı. Bahar ve mantık?

"iş demek para demek. Para var işin içinde organ mafyası da değiller kabul et."

3 saatlik uykuyla ayakta olan ve dışarıda kıyamet koparken bizim zorumuzla buraya gelen gariban hukuk öğrencisi olan arkadaşım Olga hanımlar konuştu. Daha doğrusu kulağıma fısıldadı Bu sefer şükür Batı Duymamıştı.

"Onun haberi var mı?"

"Ares'in mi. Evet bizzat ben söyledim."

"İtiraz etmedi mi?"

"Şirket karar verdikten sonra bize pek seçim hakkı düşmüyor. her şey toz pembe değil ama bana hava hoş yeni ship gerçekleşecek Öhöm."

"Ne dedin?"

"Ares'in burnunun sürtünmesini göreceğim için mutluyum diyordum... ehe... ben sana inanıyorum sen onu adam edersin."

Olga  kısaca Batı'yı süzdü ve konuştu. 

"Aynen onu demiştirsin zaten"

Batı bir kere Olga'nın sert bakışlı gözlerine batmıştı. Geçmiş olsun Batıcığım.









ELİMDEN KAÇTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin