A lányokkal 8 órára beszéltük meg a találkozót, de sajnos az egyik buszt lekéstem, így egy fél órát vártak rám a többiek, amire egyáltalán nem voltam büszke.
-Sziasztok. -köszöntem lihegve a négy lánynak akik ott vártak már rám az épület előtt.
-Neharagudjatok, csak lekéstem a buszt. -magyarázkodtam.-Nem is te lettél volna. -nevetett fel MiMi.
-Hát igen, szokásom. -mondtam lehajtott fejjel, de azért belőlem is kitört a nevetés.
-Még ma bemegyünk? Mert én már nagyon izgatott vagyok. -türelmetlenkedett DaDa, és a bejáratra mutatott.
Így hát a kis kártyát amit kaptunk, a csipogóhoz érintettem, mire az ajtó egyből ki is nyílt.
A látványtól még a szánk is tátva maradt.Az ajtón belül egy nagy előtér várt bennünket. A színek kékben és fehérben pompáztak, mintha egy filmbe csöppentem volna. A falon pedig kb mindenhova oda volt írva hogy "JYP".
Miután ábrándoztunk egy rövid ideig odaléptünk a pulthoz ahol egy nő ült.-Sziasztok. - állt fel a pult mögül egy 30-as korabeli hölgy.
-Ti vagytok, akik jöttök gyakorolni ugye? Akik megnyerték a versenyt.
-A terem amibe gyakorolni fogtok, az a 3. emeleten lesz. Ha kiszálltok a liftből akkor jobbra kell menni. Megfogjátok ismerni Madonna lesz az ajtón.-Köszönjük szépen. -mondtuk egyszerre és meghajoltunk.
-Jaj és már annyira várom. -mondta már a liftben DaDa.
-Én is. -mondta MiMi
*A terem*
-Wao. -mondtuk egyszerre.-Ahh. -sikított egy aprót GiGi.
-Na akkor melegítsünk be. -tapsoltam egyet.
-Olyan szép ez a terem. -nézett körbe MiMi, miközben bemelegítettünk.
-Igen, tényleg az. - mondta szinte egyszerre DaDa és GiGi.