Han Lea vagyok, a SOPA iskola diákja.
A sorsnak köszönhetően, az ég megáldott engem 3 legjobb barátnővel. GiGi-vel, MiMi-vel és DaDa-val.
DaDa a legfitalabb a társaságunkban, mert ő még csak 17 éves. Én és GiGi vagyunk a legidősebbek, mert ha hiszitek ha nem egy napon és egy évben születtünk.
A suliban több felé tagozat van, de mi mindannyian a zene-tánc tagozatra járunk.Szeretnénk egyszer mindannyian elismert előadók lenni. Mint például Sunmi vagy IU.
***
A barátságunk nagyon furcsán kezdődött, mivel én és GiGi szó szerint utáltuk egymást. De a tánc tanárunk párba rakott minket és így volt időnk megismerni egymást. Minden nézet eltérést tisztáztunk, így egyre jobb kapcsolatot ápoltunk egymással, mára már szinte lelkitársak vagyunk.
***Éppen az utolsó óráról csöngettek ki, amikor MiMi felhozta az ötletet, hogy menjünk el fagyizni.
-Jö ötlet! -vágtuk rá egyszerre.
A fagyizó közelében jártunk, amikor egyszerre egy csomó kamerás szaladt el mellettünk, minket szinte fel lökve. Kíváncsian fordultunk utánuk, de a nagy tömeg miatt nem láttunk semmit. Így hát tovább indultunk a fagyizó irányába.
Két perc után meg is érkeztünk.
MiMi mogyorósat, Dada csokisat, GiGi vanilliásat én pedig epres fagyit ettem.
Közben minden féléről beszéltünk.Lassan el köszöntünk egymástól, és mindenki haza felé vette az irányt. Talán én laktam a legmesszebb a sulitól, 2 busz plusz még a metró és sétálni is kellett egy jó 10 percet a házunkig.
**
Már épp szálltam volna le a buszról amikor egy fiatal barna hajú srác meg lökött, így én a földön kötöttem ki. A srác bocsánatot sem kérve elszaladt.
Viszont egy másik szőke hajú, maszkos fiú meg kérdezte hogy jól vagyok e, majd a kezét nyújtva fel segített a földről.-Köszönöm. - hajoltam meg és le poroltam a nadrágomat.
-Nincs mit, de most mennem kell. - rohant el ő is.-Még egyszer köszönöm. - suttogtam magam elé, és néztem ahogy el tűnik a tömegben.
**A lakásunk ajtaján belépve egyből Anya fogadott.
-Szia kincsem, milyen volt a napod? - puszilta meg a homlokomat.-Elmentünk a lányokkal fagyizni, aztán haza felé jövet egy fiú meg lökött és egy másik fiú pedig fel segített.
-Élménnyel teli nap. - mosolygott.
-Éhes vagy? - kérdezte-Nem annyira. - ráztam a fejem.
-Csináltam kimchit, ott van a tűzhelyen ha mégis meg éheznél. - simította meg a karom.-Köszönöm.
-Apa még nincs itthon? - kérdeztem mielőtt még felmentem volna a szobámba.-Csak 1 óra múlva ér haza. - válaszolta.
-Majd eszek vele. - mondtam és felmentem az emeletre.
**
A szobám nem olyan nagy, viszont jól elférne benne 2 ember is. Azt szeretem benne hogy van külön fürdőszobám.
(Megjegyzés: Így néz ki Lea-ék háza)
Sziasztok. Meg hoztam az első részt!!
Remélem már vártátok🥰
Próbáltam már most bele tenni egy kis spoilert, egy kis élményt hogy élvezhető legyen, remélem tetszett💕
@can_STAY🌙