Egymás kezét szorongattuk. Izgulva vártuk, hogy végre fény derüljön az első három helyezetre. Ilyenkor mindig olyan sokáig húzzák az időt, sose értettem, hogy miért.
***
Hirtelen elsötétült a színpad, majd az igazgató jelent meg rajta.-Először is szeretnék mindenkinek gratulálni, aki nem jutott tovább az se keseredjen, ugyanis nem ez volt az utoló ilyen versenyünk.
Nos akkor kedjük is.
A harmadik helyezet nem más mint a Forever gratulálok. - mondta ki egy lány duonak a nevét.-Ők tényleg nagyon ügyesek voltak. - mondta MiMi.
-Igen. Teljesen összhangban voltak. - helyeseltem.
-A második helyezet.....Four for You. Gratulálok.
Amint meghallottuk a nevünket, ujjongva álltunk fel a helyünkről és mentünk a színpadra. GiGi átvette a kupát, majd még az első helyezetet megvárva csináltak rólunk egy csoport képet.
Mindenkinek gratuláltunk, majd az első három helyezetnek elmondták, hogy jövő héten fog minket JYP megnézni a nagy közönség előtt.
-Nagyon ügyesek voltatok. - gratulált egy énekkaros.
-Köszönjük. - hajolt meg MiMi.
-Sok sikert, én nektek szurkolok. - mosolygott majd tovább sétált.
**1 hét múlva**
Egy kisebb buszban ültünk, úton a helyszín felé. Mindenki egyszerre izgult és volt izgatott. Kiváncsiak voltunk, hogy milyen lesz az egész. Nagyon vártuk már, hogy egy nagy színpadon sok ember előtt lépjünk fel.
Minden sor tömve volt nézőkkel. Tapsolva és ujjongva várták, hogy végre elkezdődjön a műsor.
A sminkes és a fodrászlányok csak úgy nyüzsögtek körölöttünk. A fellépő ruhánk már rajtunk volt, viszont amikor egy staff tag elvezetett minket az öltözőig feltűnt, hogy nem csak a mi sulink 3 győztese van itt. Láttam 9 fiút is, illetve volt egy öltöző, amire kivolt írva, hogy "Girl Traniees"*
Ezek szerint nem csak mi vagyunk.-Láttátok a többi ajtón a papírt? - kérdeztem a többieket.
-Igen. - válaszolta GiGi.
-Ha jól emlékszem, volt egy olyan, hogy "Boy Traniees"* - folytatta.-Azt hittem csak a mi sulink lesz itt. - gondolkodott el MiMi.
Két kopogás, majd az ajtón a JYP Ent. igazgatója Park Jinyoung lépett be.
Meglepődve hajoltunk meg és köszöntünk.
-Sziasztok. - köszönt ő is.
-Mint azt tudjátok én leszek az, aki majd választ egy nyertest. Azért jöttem, hogy sok sikert kívánjak. Mindent bele.-Köszönjük. - hajoltunk meg mégegyszer.
-Viszlát.-Ez után még jobban izgulok. - szólalt meg DaDa miután JYP-nim kiment.
*20 perc múlva*
-Ti jöttök lányok. - szólt be az öltözőbe egy staff tag.
-Gyertek utánam. - intett.Követtük őt, mint kiskacsák az Anyukájukat, aztán a színpadnál megálltunk, ahol még megigazították a hajunkat.
-Most pedig jöjjön egy 4 tagú lány csapat a Four for You. Nagy tapsot nekik. - hallottuk a hangszorókból, így felmentünk a színpadra és beálltunk a kezdő pozícióba.
*Ez volt a ruhánk*
———————————————————————————
*Fellépés után*-Szép volt lányok. - ölelt meg minket MiMi.
-Most már csak szurkolnunk kell, hogy sikerüljön, de tudjátok, hogy a részvétel számít, nem az hogy hányadikok leszünk.-Olyan bölcs vagy. - nevettem aprót.
-Na gyertek menjünk. - szólt GaGa.
A nézőtér előtt, volt direkt kialakítva egy kis rész ahova letudnak ülni azok, akik már felléptek, így ott foglaltunk helyet, és innen néztuk tovább a többi versenyzőt.
-A következő csapat nem más mint a JYP gyakornok csapata a Boys Team. Fogadjátok őket nagy szeretettel.
-Hello mi vagyunk a Boys Project Team.
A fellépésük valami eszméletlen volt. Az egyik fiú nagyon jól rappelt, szinte levegőt se vett, és nagyon egyszerre mozogtak.
———————————————————————————*Az eredmény hírdetésen*
-Először is minden versenyzőnek szeretnék gratulálni, nagyon ügyesek voltatok mindannyian. Aki most nem lesz első helyezet az ne csüggedjen, ugyanis tervben van még ilyen verseny.
Nem is húzom tovább az időt, a nyertes, aki gyakorolhat a JYPE termében, akit én magam vezetek körbe, az nem más mint a..... - Húzta el.
-Az nem más mint a Four for You, gratulálok. - Tapsolt, mosolyogva.Mi pedig csak meglepődve álltunk fel eddigi helyünkről és mentünk fel a színpadra.
Kezet fogtunk JYP-val majd én kaptam meg a mikrofont. Most mondanom kéne valamit?-Köszönjük mindenkinek aki ránk szavazott, nagyon sokat jelent. Tényleg nagyon sokat készültünk rá, és most meg is lett az eredménye, mégegyszer köszönjük. - hajoltam meg a lányokkal együtt.
Mégegyszer kezet fogtunk JYP-val , és neki is megköszöntük.
Sokan jöttek oda hozzánk, hogy gratuláljanak, volt egy duo akitől még virágot is kaptunk. Mindannyian megvoltunk lepődve, annyira örültünk, hogy azt szavakkal el sem lehet mondani.
-Lányok kérlek gyertek velem. - szakította félbe JYP a gondolat menetemet.
Egy öltöző terembe mentünk, ami jóval nagyobb volt a miénknél. Gondolom nem csak 4-en vannak.
Majd pár perc után 9 fiúval találtuk magunkat szembe.-Sziasztok mi vagyunk a Boys Project Team. A JYP gyakornok csapata. -tapsoltuk meg őket, aztán mi is elmondtuk a csapat nevünket.
-Mi is nagyon gratulálunk nektek. - hajolt meg egy göndör hajú fiú, majd átnyújtott egy csokor virágot MiMi-nek.
-Köszönjük. -hajolt meg.
-Holnap már be is jöhettek a céghez körülnézni, és akár már próbálhattok is. - mosolygott ránk JYP
-Itt ez a kártya, ezzel beengednek titeket a recepción. -adta át nekem.Még átbeszéltuk, hogy hányra érjünk oda, utána elköszöntünk és eljöttünk.
Sziasztok🌙
Annyi könyvem van, hogy már én összezavarodok hogy melyiknék mi jön.
És az az igazság, hogy nem is értem minek kezdtem ezt el. Lehet egy kicsit szünetelni fog.
Sajnálom🥺
~can_STAY🦋