🌙Kávé🌙

276 17 2
                                    

Mimi-vel meg beszéltük, hogy elmegyünk kávézni.
Még mielőtt elindultam kinéztem, hogy milyen idő van. Szép tiszta volt az ég.

***Éppen szálltam le a buszról, amikor hirtelen elkezdett szakadni az eső

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





***
Éppen szálltam le a buszról, amikor hirtelen elkezdett szakadni az eső. A kávézó már nem volt messze, így hát gyorsan be siettem.

Mimi üzenetet küldött: - jelezte a telefonom.

~Szia, egy kicsit kések... addig nyugodtan kérj magadnak egy kávét💕- állt az üzenetben.

~Rendben. - írtam vissza.

-Szia. - köszöntem a fiatal lánynak a pult másik végén.

-Szia. Mit adhatok? - kérdezte.

-Egy közepes cappucino-t szeretnék.

-Más valamit?

-Nem köszönöm. - ráztam meg a fejem.

Oda adtam az árát, majd vártam pár percet még elkészült.

A pult végénél raktam bele cukrot, majd megfordulva kerestem egy üres asztalt.
Már indultam volna leülni, amikor valaki meglökött és rám borította a kávéját.

-Nagyon sajnálom. Jól vagy? - kérdezte és felém nyújtott egy szalvétát.

-Nincs baj, csak egy kicsit forró volt. - néztem a fehér ingemre amit most be terített a barna ital.
-Megyek meg próbálom egy kis vízzel ki öblíteni. - vettem a mosdó felé az irányt.

-Még egyszer sajnálom. - hajtotta le a fejét a fekete maszkos srác.

-Nem kell, hisz véletlen volt. - mosolyogtam rá és bementem a mosdóba.


**
-Szia. - szólt bele Mimi a telefonba.

-Szia itt vagyok a mosdóban mindjárt ki megyek. - feleltem.

-Rendben. - rakta le.
**

-Hát veled meg mi történt? - nézett rám kérdőn.

-Egy srác véletlenül le öntött.

-Szerencséd van, hogy ez után találkozóm lesz. - mondta és elő vett egy másik pólót a táskájából.

-Te vagy a megmentőm. - öleltem meg és gyorsan beszaladtam a mosdóba át venni.
-Köszönöm. - mondtam már az asztalnál ülve.

-Nincs mit. - mosolygott

-De neked nem lesz rá szükséged?

-Jó vagyok ebben is. - mutatott a ruhájára
-De figyelj csak. - hajolt közelebb.
-Az a srác ott az ablaknál egész végig téged bámul. - bökött a fejével az ablak irányába.

Óvatosan oda néztem, és így találkozott a tekintetünk.

-Ő az a fiú aki le öntött. - fordultam vissza Mimihez.

-Akkor azért néz ennyire. - mosolygott mindent sejtően.

-Elnézést a zavarásért, de ezt egy fiatal ember küldi. - jött oda egy pincér és át nyújtott egy szál rózsát.

-Köszönöm. - vettem el a pincértől.

-Beléd zúgott. - ütötte meg a kezemet óvatosan.

-Te bolond vagy, dehogy is.

-Akkor nézz megint oda. - mondta és meg rántotta a vállát.

Eleget téve a kérésének, oldalra fordítottam a fejem, és megláttam hogy megint engem néz. Suttogva csak ennyit mondtam
-Köszönöm - mire ő csak bólintott egyet, majd két fiú társaságában távozott a kávézóból.

- Ez a fiú nekem olyan ismerős. - mondtam és a rózsára néztem.
-A szeme és a hangja is olyan ismerős volt.

-Lehet találkoztatok már.

-Lehet. - mondtam és meg ittam a maradék kávémat is.














Sziasztok. Meg jöttem egy új és hosszabb résszel.
Remélem tetszett🥰
@can_STAY🌙

Can I be an idol? Where stories live. Discover now