🌙Tánc verseny🌙

227 10 0
                                    

Az iskolánk 3 héttel ezelőtt bejelentett egy versenyt. Egy tánc versenyt. Amint ezt a lányokkal megtudtuk szinte egyből elkezdtünk rá készülni. Kiválasztottunk egy zenét, majd együtt kitaláltuk rá a koreográfiát.
Mivel, hogy nem mi vagyunk az egyetlen táncosok, így elég sok csapat indul. Akár soloban is, vagy esetleg duoban.

A nagy bejelentéstől kezdve volt egy hónapunk gyakorolni, így minden alkalmat megragadtunk, hogy fel készüljünk rá.
És mint azt mindenki tudja, nincs verseny nyeremény nélkül.
Ugyanis nem csak egy kupát nyer az első három helyezett, hanem nagy közönség előtt is felléphetnek, ahol mint kiderült ott lesz a JYPE igazgatója, aki kiválasztja a legjobb tánc csapatot, vagy solot.
Majd pedig elviszi a céghez, hogy körbenézzenek és gyakorolhatnak is egy adott teremben.




***2 héttel ezelőtt***

-Kéne egy csapat név nem? - hozta fel az ötletet MiMi.
-Hisz minden csapatnak van nem?

-Ez jó ötlet. - örült egyből DaDa is.

-De akkor már valami nagyon jót kéne ami illik hozzánk. - mondtam.

-Mindenki írjon össze ötleteket és ami a legjobban tetszik nekünk az lesz. - GiGi egy csodabogár.

***



-Lássuk kinek milyen ötlete van? - ültünk le egy kis körbe.

-Kezd te DaDa. - mutatott GiGi a csapat legfiatalabb tagjára.

-Két ötletem van az egyik a Fantasztikus Négyes, a másik pedig Four for You.

Az elsőnél mindenki nevetett, de a második mindenkinek nagyon tetszett.
Rajatam kívül már mindenki elmondta az ötletét, így én következtem.

-Nekem csak egy név jutott az eszembe ami jó lenne, és szerintem illene hozzánk, az pedig a Girls my Day.

**
A legjobb nevet mindenki felírta egy papírra. GiGi egyesével felolvasta, így lett a nevünk Four for You, röviden FFY.
**






**A nagy nap**
Nagyon izgulunk, tudjuk hogy ez még csak olyan elődöntő szerű, de ha bejutunk a legjobb háromba, akkor lehet esélyünk nagy közönség előtt fellépni.

-Lányok. - szólaltam meg, mire mindenki rám nézett.
-Ahogy gyakoroltuk. Csak engedjétek el magatokat és élvezzétek a táncot. Tudjátok, hogy mit szoktam mondani nem az számít hogy hányadikok leszünk, hanem az, hogy jól érezzük magunkat.

Egymás tetejére raktuk a kezünket majd háromra azt kiabáltuk, hogy "Hajrá".

**
A nevünket hallva felmentünk a színpadra, majd a kezdő pozícóba állva vártuk, hogy elkezdődjön a zene.





A szám véget ért mi pedig lihegve hajoltunk meg.
Nem számítottam ekkora tapsra.
-Köszönjük szépen. - jött fel a színpadra az iskolánk igazgatója.
-Ők voltak a Four for You. - tapsolt meg minket ő is.

**
-Nagyon ügyesek voltunk. - mondta MiMi majd belekortyolt a kezében tartott vízbe.

-Büszke vagyok rátok. - mondta GiGi is.

-Mikor lesz eredmény hirdetés? - kérdezte DaDa.

-Sajnos csak holnap. - válaszoltam.
**












Sziasztok❤️
Vajon ki lesz az első három helyezett?
A következő részben ez is ki derül.
Ugyan nincs átolvasva, de remélem tetszett🥰
Addig is vigyázzatok magatokra💕
~can_STAY🌙

Can I be an idol? Onde histórias criam vida. Descubra agora