פרק 18

102 5 0
                                    

"יהלוש?" אבא אמר ופתח את הדלת שלי וקמתי בבהלה "מה השעה?" אמרתי והתחלתי להוציא בגדים לבית ספר "שבע וחצי מה קרה?" אבא אמר ולא הבין למה אני מתרוצצת "מה שבע וחצי יש לי חצי שעה לצאת" אמרתי והלכתי למיני חדר ארונות שיש לי בחדר והתחלתי להתלבש לבשתי ג'ינס וחולצת בית ספר שחורה ומעל גקט "את נוסעת לבד היום לבית ספר?" אבא שאל "כן אמרתי ויצאתי מהחדר ארונות קופצת על רגל אחת מנסה לשים את הנעל השנייה נעלתי סניקרס לבנות "אני צריך שאת ועופר תלכו לאסוף לי משהו אחרי הבית ספר שלך" אבא אמר ופתחתי את המגירה בשידה ליד המיטה "סבבה אני לוקחת מטען" אמרתי והכנסתי את המטען לתיק "תודה תכתבי לעופר מתי את מסיימת" אבא אמר "כן ברור" אמרתי "אוקיי תקחי את המפתח של עופר ותסעי עם הרכב שלו עופר כבר יבוא אלייך לבית ספר" אבא אמר "כשאסיים להתאפר" אמרתי "אוקיי" אבא אמר והמשכתי להתאפר וכשסיימתי באתי לסדר את המיטה "רגע איפה התיק שלי" אמרתי בלחץ וראיתי שהוא במיטה שלי ולקחתי את התיק וירדתי למטה "אבא עופר הכל בסדר?" שאלתי כי ראיתי אותם יושבים ומדברים "כן בת שלי למה?" אבא אמר "אתה לא עסוק היום או משהו?" אמרתי "אני כן אבל יותר מאוחר" אבא אמר "טוב?" אמרתי לקחתי מפתח לרכב של עופר ויצאתי וקיבלתי שיחת טלפון מגפן
"יהלי אני לא באה שעה ראשונה" גפן אמרה "מה למה?" שאלתי
"אני אאחר ואח שלי לקח לי את הרכב" גפן אמרה
"אה אז אני בדרך אלייך" אמרתי "אל  תאחרי בגללי " גפן אמרה "לפחות נאחר ונעשה פדיחות ביחד" אמרתי "וואי תודה שרופה עלייך" גפן אמרה "יאללה ביי חמש דקות אצלך" אמרתי "אוקיי תודה יפה שלי" גפן אמרה "ביי" אמרתי "ביי" גפן אמרה וניתקה ונסעתי לכיוון הבית של גפן וראיתי את רוי מנסה לסדר את הסקייטבורד שלו "ילד הכל טוב?" עצרתי פתחתי חלון ואמרתי והוא נבהל "אה היי לא חושב" רוי אמר "אז יאללה" אמרתי "יאללה מה?" רוי שאל "כנס כבר" אמרתי "תגידי הכיוון לבית ספר לא בצד השני" רוי אמר ובא לכיוון הרכב "הולכים לאסוף את גפן" אמרתי "אה אז אני אשב מאחורה" רוי אמר "סבבה" אמרתי והוא ישב מאחורה ונסענו לגפן "היי" גפן אמרה ונכנסה לרכב "היי רוי" גפן אמרה "היי מה קורה" רוי אמר "נתקע לו משהו בסקייטבורד" אמרתי ונסענו לבית ספר ובכל הנסיעה שמנו שירים בבלוטוס "תורי לבחור" רוי אמר "קח" גפן אמרה ונתנה לו את הטלפון שלה "תודה" רוי אמר "אנחנו עוד מעט מגיעים מהר" אמרתי וצחקתי והגענו לבית ספר בדיוק כשהשיר של רוי נגמר ויצאנו מהרכב "ניפגש אחר כך" גפן אמרה "מה?" אמרתי "יש לי שיחה במזכירות" גפן אמרה "אה אוקיי?" אמרתי וגפן הלכה "אני צריך ללכת למנהלת לקחת את הספרים" רוי אמר "סבבה" אמרתי והתפצלנו "היי" אמרתי לאיליי "היי" הוא אמר "המחנכת מחכה לי נוכל לדבר אחרכך?" הוא שאל "כן ברור" אמרתי והתקדמתי לכיתה
*גפן*
"או הנה איליי" אמרתי "עד שאתה זז" שי אמר "תסתום" איליי אמר ושי בא לענות לו "תסתמו שניכם" אמרתי "שי באת עם רכב?" שאלתי "כן" הוא ענה "אז אנחנו נסע מהרכב שלך לבית היום הולדת שלה "סגור" שי אמר "הבאתם את המתנות?" שאלתי "אני קונה היום" איליי אמר "מזאת אומרת?" אמרתי "יש לי שעתיים חלון ואני אלך לחנות תכשיטים" הוא אמר "סבבה" אמרתי והיה צילצול "בהצלחה לנו" המשכתי ואמרתי והלכנו לכיתה שלנו וגם איליי בא "היי" הוא אמר ויהלי רצה לחבק אותו.
*איליי*
קבענו מה לעשות ליום הולדת של יהלי ויצאנו מהחדר מורים והלכתי איתם לכיתה שלהם "היי" אמרתי ויהלי רצה לחבק אותי "היי" היא אמרה וחייכה "התגעגעתי" היא אמרה "גם אני" אמרתי וחיבקתי אותה "אתה לא מפה תצא ותלך לכיתה שלך" המורה שלה באה ואמרה "ביי" אמרתי ויצאתי "איליי למה אתה פה?" המחנכת שאלה "הייתי עם חברים אני בדרך לכיתה" עניתי "בוא אני צריכה אותך" היא אמרה והלכנו לחדר שלה "סעמק פתחתי פה מקום" לחשתי "אני צריכה שתעזור לי בזה" היא אמרה והצביעה על המחשב שלה "מה זה?" שאלתי "הוא לא עובד ואני צריכה לארגן לכם גיבוש כיתתי" היא אמרה "טוב" אמרתי "אני הולכת למנהלת תוכל לעזור לי עם זה?" היא אמרה ושאלה "כן" אמרתי והיא יצאה מהחדר שלה "כל עוד אני מפספס שיעור מצידי להיות פה עד מחר" אמרתי לעצמי והדלקתי לה את המחשב והמסך שלה לא היה מחובר לחשמל וחיכיתי לה רבע שעה בערך "היי מצטערת על העיקוב הכל בסדר?" היא שאלה "כן ,המחשב דלוק" אמרתי "תודה רבה תגיד שהיית איתי אם מישהו צריך אישור תתקשר אליי" היא אמרה והלכתי לכיתה "מצטער על האיחור הייתי עם המחנכת" אמרתי "כנס ותשב מבלי להפריע" המורה אמר "מה אתם עושים?" שאלתי את מיכאל "תרגילים בספר" מיכאל ענה "איליי עמוד 125 תרגילים 2,3,4,6,8" המורה אמר "טוב תודה" אמרתי ופתחתי מחברת מתמטיקה "איליי?" ענבר קראה לי "מה?" אמרתי "אתה יכול לעזור לי עם זה?" היא שאלה "עוד לא התחלתי" אמרתי "אה אוקיי רוצה אולי שנהיה ביחד בהפסקה?" היא אמרה ושאלה "אני עם יהלי מה קרה את לא עם טום?" אמרתי "רבנו קצת" היא אמרה "טוב תנסי להסתדר איתו" אמרתי בחוסר עניין והייתה דפיקה בדלת והיא נפתחה "היי סליחה על ההפרעה אני יכולה את איליי?" גפן אמרה והמורה הסתכל עלי "אני יכול לצאת?" שאלתי "תעשה את זה מהר מר הולר" המורה אמר "טוב טוב" אמרתי ויצאתי "תגידי לי משעמם לך?" שאלתי "כן מאוד" גפן אמרה "מה קרה?" שאלתי "תקשיב שניה מתי אתה מסיים היום? כי קבענו ללכת ביחד לבית הזה וזה חשוב שתהיה שם ואני יודעת שאם הייתי באה בהפסקה יהלי הייתה מתחילה לחשוד" היא אמרה "אני מסיים שעה שביעית" אמרתי "פאק אני אבדוק אם נוכל להישאר שעה" היא אמרה "רגע עד מתי נהיה שם היום" אמרתי "עד הערב" היא אמרה "אה אוקיי" אמרתי "למה מה קרה?" גפן שאלה "כלום רק כדי לדעת" אמרתי "בשעות שלישית רביעית יש לי חלון אני אצא ואחפש ליהלי מתנה" אמרתי "סבבה" היא אמרה "תקשיבי" אמרתי "אם יהלי תחשוד אנחנו צריכים תוכנית ב" המשכתי ואמרתי "אני אדבר עם אלי ועופר" היא אמרה "טוב" אמרתי וגפן קיבלה הודעה משי.
*יהלי*
"יהלי תצאי לבדוק איפה גפן" המורה אמרה "היא יצאה לפני המון זמן" היא המשיכה ואמרה "אוקיי" אמרתי ויצאתי מהכיתה והלכתי לשירותים לבדוק אם היא שם והיא לא הייתה בשירותים של השכבה שלנו אז הלכתי לשכבה של איליי וכשבאתי לפנות ראיתי שהיא ואיליי מדברים והתחבאתי מאחורי הקיר והם דיברו על משהו לא ממש הבנתי מה הם אמרו אבל שמעתי שאיליי אמר "אם יהלי תחשוד" והייתי בהלם לקצת "טוב ביי" גפן אמרה ואיליי נכנס לכיתה שלו וגפן התקרבה לקיר ורצתי חזרה לשכבה שלי וכשהגעתי גפן הגיעה דקה אחרי "גפן היי" אמרתי "היי למה את בחוץ מה קרה?" היא שאלה "המורה אמרה לי לצאת לחפש אותך איפה היית?" שאלתי "השירותים פה היו רטובים אז הלכתי לשכבת י'ב" היא אמרה "איפה זה?" שאלתי והיא הצביעה על הצד השני של הבית ספר מהכיתה של איליי "אה" אמרתי "טוב בואי ניכנס" אמרתי "כן לפני שיצעקו עליי" היא אמרה ונכנסנו לכיתה והרגשתי נורא על זה שהיא שיקרה לי שהחברה הכי טובה שלי שיקרה לי ועוד במשהו שנוגע לחבר שלי והתחלתי לחשוב על זה וכבר איבדתי ריכוז "יהלי הכל בסדר?" המורה שאל וכשהרמתי את הראש ראיתי שכבר הגיעה השעה השניה "מצטערת" אמרתי "הכל בסדר תתרכזי" המורה לתנך אמר והנהנתי ושוב איבדתי ריכוז עד שהיה צילצול ובאתי לרוץ לכיתה של איליי "יהלי הכל בסדר?" גפן עצרה אותי ושאלה "כן כן" אמרתי ורצתי לכיתה של איליי וראיתי אותו במסדרון ורצתי אליו "היי מה קורה" הוא אמר בחיוך "אני חייבת לדבר איתך" אמרתי "מה קרה?" הוא שאל "מה היה לך בשיעור הראשון?" שאלתי "מתמטיקה" הוא ענה "ומה עשית בזמן השיעור לאן יצאת?" שאלתי "בתחילת השיעור המחנכת קראה לי לעזור לה במשהו על המחשב" הוא אמר "וזהו?" שאלתי "ענבר דיברה איתי וזה היה מוזר" הוא אמר "ענבר?" אמרתי באי הבנה "וזהו?" המשכתי ושאלתי "כן מה קרה?" הוא שאל "סתם רציתי לבוא לדבר איתך בשיעור הראשון אבל לא רציתי להפריע" אמרתי "מזל" הוא ליחשש "מה?" שאלתי "כלום" הוא אמר "איליי אני רוצה שתבטיח לי שאין כלום בינך לבין גפן" אמרתי "גפן? אני מדבר איתה רק כשאני איתך למה שהיה בנינו משהו" הוא אמר "סתם לא משנה" אמרתי ורציתי כל כך לבכות שהוא לא סיפר לי שגפן באה לדבר איתו אבל אני סומכת עליו שהוא לא יבגוד בי "מה רצת?" שי שאל "סתם" אמרתי "בואו לספריה" רוי אמר והלכנו וגפן ואיליי הלכו קצת מאחוריינו "בואו נעשה תחרות מי מגיע ראשון" שי אמר "אתה בן ארבע?" איליי אמר ציני "יש מצב" שי ענה וצחקתי "יאללה בוא" רוי אמר והם רצו "ילדים קטנים" גפן אמרה ואיליי צחק "כן" והוא אמר והוא וגפן הסתכלו אחד על השני "איליי רוץ איתם גם אני בטוחה שתגיע לפניהם" אמרתי "אני לא בן שלוש" הוא אמר "הגענו באותו הזמן" רוי ושי חזרו ואמרו "יאללה אני אנצח את שניכם" איליי אמר "1-2-3..." שי אמר והם התחילו לרוץ "משועמים" גפן אמרה וחייכה "גפן" אמרתי "כן?" היא אמרה "אני שמחה שאת ואיליי מסתדרים אבל קצת מוזר לי זה לא נראה כמו ידידים" אמרתי "אנחנו רק ידידים ואם לא הייתם ביחד בחיים לא הייתי מסתכלת עליו או מדברת איתו" היא אמרה והגענו לספריה "נו מי ניצח?" גפן שאלה "איליי" שי אמר וגפן חייכה "אמרתי לך" אמרתי והתקרבתי אליו והוא חיבק אותי "מה את עושה היום?" רוי שאל "עופר רוצה שנעשה משהו" אמרתי "תהני" איליי אמר "תודה" אמרתי "איליי יש מצב שאתה בא איתי שניה למטה?" גפן שאלה "כן בטח" הוא אמר והם יצאו מהספריה "מה הם עושים ביחד?" שאלתי "אין לי מושג" שי אמר.
*גפן*
"איליי יש מצב שאתה בא איתי שניה למטה?" שאלתי "כן בטח" הוא אמר ויצאנו מהספריה "מה קרה?" הוא שאל "אלי פה למטה" אמרתי "להביא לי מפתח" המשכתי ואמרתי "היי" אמרתי כשהגענו לשער "זה המפתח" אלי אמר "אתם הולכים היום?" הוא המשיך ושאל "כן" אמרתי "אה אלי זה איליי" אמרתי "היי נעים מאוד" אלי אמר "נעים מאוד" איליי אמר "איפה אתה ויהלי הכרתם?" אלי שאל "הכרנו כידידים בעבודה במדעים ומאז הכל השתנה" איליי אמר "מזאת אומרת?" אלי שאל "אני החבר שלה" איליי אמר "אז ממש נעים מאוד" אלי אמר ואיליי חייך "ביי" אלי אמר "ביי" איליי אמר "אה ואיליי תשמור לי על הילדה" אלי אמר "ברור" איליי אמר וחזרנו לספריה.
*יהלי*
גפן ואיליי חזרו ושי ורוי הסתכלו עליהם והיא חייכה והנהנה "איפה הייתם?" שאלתי "פה בחוץ" איליי ענה "אה אוקיי מה יש לך שעה הבאה?" שאלתי את איליי "שעתיים מתמטיקה" איליי אמר "תהנה" גפן אמרה "מקווה לא להוריד לי את הראש" איליי אמר והוא וגפן צחקו "מה לך?" הוא שאל "אנגלית ולשון" אמרתי "תהני" הוא אמר "מקווה" אמרתי והוא חייך ונישק אותי "בוא שניה" אמרתי והוא התקרב אליי "אני לא מפסיקה לחשוב על אתמול" לחשתי לו באוזן בכוונה לראות מה התשובה שלו או את המבט על הפנים שלו "אני מקווה שלא לרעה וגם אני" הוא לחש לי בחזרה והיה צילצול "ביי" הוא אמר לי וחיבק אותי "ביי" אמרתי והתפצלנו
*איליי*
"ביי" אמרתי ליהלי וחיבקתי אותה "ביי" היא אמרה והתפצלנו ויצאתי מהבית ספר לקנות לה מתנה ונסעתי לקניון ונכנסתי לחנות תכשיטים וראיתי את שתי המוכרות מדברות ואחת מהן התקרבה אליי "שלום" העובדת אמרה "היי" אמרתי "מה אתה מחפש?" היא שאלה ונגעה לי בכתף וזזתי אחורה "שרשרת אני חושב" אמרתי "מה לאמא או לאחות?" היא שאלה וליטפה לי את היד ושילבתי ידיים "לחברה שלי" אמרתי "אה שרשרת לידידה ב..." היא אמרה "לבת זוג שלי" עצרתי אותה ואמרתי "אה" היא אמרה "בוא" היא המשיכה ואמרה והראתה לי כמה סוגים "זאת" אמרתי והצבעתי על שרשרת כסופה דקה על תליון של אינפיניטי "בחירה יפה" היא אמרה "תודה" אמרתי והיא הביאה לי אותה "תרצה עוד משהו?" היא שאלה "אולי צמיד דומה" אמרתי והיא הראתה לי צמיד כסוף עם שני לבבות ועל אחד מהם יש יהלומים קטנים "יפה" אמרתי "עוד משהו?" היא שאלה "לא" אמרתי והלכתי לקופות "450 שקלים" היא אמרה והבאתי לה את הכרטיס אשראי "להתראות ותודה שקנית אצלנו" היא אמרה ויצאתי, כתבתי הודעה לגפן
"קניתי שרשרת וצמיד" כתבתי ונסעתי חזרה לבית ספר וגפן שלחה לי הודעה "ניפגש כשתחזור ותראה לי" היא כתבה והכנסתי את הטלפון לכיס וירדתי והלכתי לשער "איליי?" מיכאל אמר כשנכנסתי "היי מה קורה" אמרתי "בסדר" הוא אמר "לאן יצאת?" הוא שאל וגפן הגיעה "בוא" היא אמרה והלכנו לדשא שקרוב לשער "אני חושב שזה יפה" אמרתי "תראה לי" היא אמרה והוצאתי את זה מהתיק "איזה יפים" היא אמרה "מזל" אמרתי "בהצלחה לנו היום" היא אמרה "אגב מה תעשו אתם תחכו לי או לא?" שאלתי "כן אנחנו נוסעים לקניון לקנות משהו לאכול שנוכל בבית" היא אמרה סבבה אם אתם קונים המבורגר תקנו לי גם" אמרתי "כן ברור" היא אמרה "טוב אני חוזרת לכיתה" היא המשיכה ואמרה "ביי" אמרתי והיא הלכה וחיכיתי רבע שעה להפסקה וכשהיה צילצול הלכתי לכיתה שלהם "עוד שעה אנחנו בבית" גפן אמרה "כיף לכם אני מסיים שביעית" אמרתי "אני הולכת לסיבוב עם עופר אז אני לא אהיה בבית" יהלי אמרה "בואו לספריה" רוי אמר "יאללה" שי אמר "תתקדמו אנחנו נהיה מאחוריכם" אמרתי והחזקתי ליהלי ביד "תהנו" שי אמר וקרץ "אדיוט" אמרתי וזקרתי עליו כדור מדף והוא צחק "קרה משהו?" יהלי שאלה "בא לי להיות עם החברה שלי לבד קצת" אמרתי והתנשקנו "אולי תתמזמזו במקום אחר" ענבר אמרה "מה קרה את וטום השלמתם?" אמרתי "סיפרת לו?" טום אמר בקול חזק "לא רק זה היא גם רצתה להיות איתי בהפסקות ולהיות איתי בשיעור וסירבתי כמה פעמים" אמרתי "את ניסית להיות עם האקס שלך?!" טום אמר "איליי?! אתה כל כך רוצה לחזור אלי שאתה מנסה שאני וחבר שלי נריב?" ענבר אמרה ויהלי באה לענות לה "להזכירך יש לי חברה שהיא פי עשרים יותר טובה ממך ולא אני פשוט שונא שקרנים" אמרתי "איליי בוא" יהלי הסתכלה עליי ואמרה "טוב" אמרתי ויצאנו מהכיתה שלה והלכנו לספריה "איזה הזויה" יהלי אמרה "משועממת" אמרתי והנכנסנו לספריה "מה קרה?" שי שאל "ענבר באה לכיתה אמרה לי ולאיליי להפסיק להתנשק ואז הם התחילו לריב" יהלי אמרה "על מה רבת איתה?" גפן שאלה "היא נדבקה אליי בשיעור ואמרה שהיא וטום רבו והוא התעצבן עליה" אמרתי ורוי ושי צחקו "כמה זמן נשאר?" רוי שאל "שש דקות" גפן אמרה "אני חייב ללכת למעבדות" אמרתי ויצאתי מהספריה "רגע" יהלי אמרה "מה קרה?" אמרתי וחזרתי לספריה "אנחנו לא ניפגש יותר היום אז ביי" היא אמרה ונישקה אותי "ביי" אמרתי ונישקתי אותה בחזרה

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Complicated beginning perfect endWhere stories live. Discover now