Herkese merhaba. Öncelikle, bu kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bölümleri düzenli olarak güncellemeye çalışacağım. Umarım beğenmişsinizdir. Eksiklerim olabilir, o yüzden lütfen kitap hakkında görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın. Keyifli okumalar.\^^/
-Ön Söz-
Gözlerimi açtığımda bir romanın içindeydim.
[Tuvalin İçinde] ,ölmeden önce bir kısmını okuduğum romanlardan biriydi. Pekala ,normalde okuduğum kitapların ismini ve karakterlerini çok hatırlayabildiğim söylenemez ancak bu kitabın kadın karakterinin başlarda benim için çok umut verici olduğunu ve bu yüzden 3 sene boyunca ısrarla sürekli yeni bölümlerini beklediğimi düşünürsek hatırlamam daha mantıklı görünüyor.
[Tuvalin İçinde] , kadın karakter ve benim kitaba başlama sebebim olan Eleanorun, zorlu hayat şartlarına rağmen hayalinin peşinden gitmesini ve bunun için mücadele etmesini anlatıyor. Bu mücadeleler sırasında hayatının aşkıyla karşılaşan Eleanorun yüzleştiği sorunlara ve yaşadıklarına odaklanan bir kitap.
Pekala burada şöyle bir sorunum var. Eleanorun yüzleşeceği sorunlardan birisi olarak bu romana reankarne olmuştum. Daha doğrusu, Eleanorun sergiye çıkarılacak ilk tablosunu çalarak kendi tablosu gibi gösteren ve daha sonra erkek lider tarafından ailesiyle birlikte devrilen bir figüran. Yani , açıkçası ben ,sadece onların arasındaki aşkın alevlenmesi için kullanılan küçük bir besindim. Aman Tanrım! Daha kötüsü ise sadece bir top yemi olduğum için sonunda bana ne olacağını bile tam olarak bilmiyor olmam. Bilirsiniz eğer bir top yemi iseniz hayatınız ana karakterlerin birkaç cümlesine bağlıdır.
Ah, pekala sanırım biraz sorun olacak.Hadi sadece kitabı unutalım.
Umarım sevmişsinizdir. Yorum yapmayı ve beğeni bırakmayı unutmayın. 🧡💛💚Devamı için lütfen takipte kalın. >.<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfaların Arasındaki Dünya
RomanceGözlerimi açtığımda bir romanın içindeydim. Ama bir sorun var .Romanın kadın kahramanı tarafından alt edilen kötü figüranlardan biri olarak yeniden doğdum. Yani, ben sadece esas çiftin arasındaki aşkın alevlenmesi için kullanılacak küçük bir karakt...