14. šestý ročník část 5.

124 8 2
                                    

,,Jamesi, stůj!" Křičel jsem za ním. V tu chvíli se zastavil.

,,Co je?" Zeptal se.

,,Snape tu není!" Řekl jsem a v tu chvíli mě něco odhodilo ke zdi, Remus.

,,Regulusi!" Zařval James a rozběhl se ke mě, ale to už u mě byl Remus. James na nic nečekal, přiložil si hůlku k tělu a začal se měnit v majestátního jelena.

To už nade mnou vlkodlak svíral obrovskou tlapu a dlouhými drápy, myslel jsem že už bude po mně, ale v tu chvíli přede mnou stal James v jelení podobě.

James se mě snažil bránit, ale marně Remus ho bodl jeho ostrými drápy přímo do hrudi a do krku. James ještě před tím než dopadl na zem se stihl přeměnit do jeho podoby.

,,Jamesii!" Křičel jsem. Remus napřáhl nade mnou tlapu, v tu chvíli tam pribehl oabrovský černý pes a krysa.

,,Siriusi?" Řekl jsem zmateně se slzami v očích. Peter odlakal Remuse a Sirius se přeměnil. Rozepl Jamesovi košili aby zjistil jak moc jsou rány hluboké.

,,Kurva." Řekl Sirius. Koukal jsem na Jamese který byl v bezvědomí a byl celý od krve. Až v tu chvíli jsem si uvědomil že nemůžu hýbat s nohou.

Sirius vyčaroval nosítka a položil na ně Jamese a nesl nosítka před sebou, nakonec pomohl vstát i mně a podpíral mě.

Donesl nás oba na ošetřovnu ze ktere už vycházela Poppy.

,,Propáníčka, co se stalo?" Zeptala se když viděla Jamese krvavou hruď a krk.

,,Remus.." Řekl Sirius takže mi došlo že asi chápe. V tu chvíli si všimla že mě Sirius podpírá.

,,Vás zvládnu pane Blacku, ale pana Pottera asi ne, budeme ho muset dopravit do nemocnice sv. Munga." Řekla Poppy a mně se nahrnuli slzy do očí.

Poppy mi ošetřila nohu a Jamese přepravili k Mungovi. Moje noha byla hned v pořádku a tak mě Poppy poslala do mé ložnice. Byl jsem na cestě k zmiozelským ložnicím, ale šel za mnou Sirius.

,,Regu, promiň." Řekl Sirius.

,,Siriusi.. Jak jsi to mohl udělat?" Zeptal jsem se ho se slzami v očích.

,,Jak jsem asi mohl vědět že to Snapovi zakážeš?!" Zařval na mě.

,,Jak jsi mohl prozradit tvého nejlepšího přítele!?" Řekl jsem.

,,Kdyby jsi mě jednou poslouchal tak se to Jamesovi nestane, je to tvoje chyba!" Zařval na mě a zacali mi tect slzy. V tu chvíli se rozleteli dveře a vyšla z nich Ria.

,,Co tu řešíte a musíte tak moc řvát? Koukám s Lily na film." Řekla Ria.

,,Počkej, s Lily?" Zeptal jsem se.

,,Jo problém?" Zeptala se Ria.

,,Ne." Odpověděl jsem.

,,No tak co se děje?" Zeptala se Ria znovu.

,,James je u Munga kvůli tady pánovi chytrákovi." Řekl Sirius a ukázal na mě.

,,Kvůli mě? KVŮLI MĚ?!" Zařval jsem a šel do své ložnice.

,,Víš že kdybys mě pro jednou poslouchal tak se mu to nestane." Říkal za mnou Sirius.

Tekly mi slzy a rychle jsem se zavřel v pokoji.

,,Má pravdu, je to moje chyba." Řekl jsem a sedl jsem si před dveře. Nakonec jsem tam usnul.

Ráno jsem se vzbudil, šel jsem na snídani a doufal že to byl jen zlý sen, ale nebyl. Sedl jsem si k zmiozeskému stolu a jen tam seděl, neměl jsem vůbec chuť na jídlo. Když jsem viděl u nebelvírského stolu jak na mě kouká Sirius a vedle něj sedí Remus, ale nemluvil s Siriusem.

,,Asi už to zjistil.." zamumlal jsem.

V tu chvíli se Remus zvedl a odešel z Velké síně. Zvedl jsem se a sel jsem za ním, zvedl se i Sirius a sel za nami. Sirius chtěl něco říct, asi se omluvit, ale Remus na něj začal křičet.

,,Nechápu jak jsi mi to mohl udělat!" Zakřičel.

,,No tak Reme, byl to jen vtip." Řekl Sirius

,,Vtip? VTIP?! JO TAK BYL TO JEN VTIP JASNÝ. KDYBY TO BYL VTIP TAK JAMES, TVŮJ NEJLEPŠÍ KAMARÁD NENÍ U MUNGA A KDYBY NEBYLO REGA TAK MOJE TAJEMSTVÍ VÍ UŽ CELÁ ŠKOLA!" Zařval a stekla mu slza po tváři.

,,Kdyby se do toho Regulus nesral tak je James úplně v pohodě, protože by nemusel Reguluse branit!" Zařval znovu Sirius.

,,No jasně, Sirius i ty," řekl a ukázal na mě. ,,Jste stejní jako vaši rodiče!"Zařval Remus. Já i Sirius jsme si vyměnili pohledy a koukli se zpátky na Remuse.

,,Já to takhle nemyslel.." Řekl Remus a koukl se do země.

,,Už nikdy mě nespojuj s těmi lidmi co se nazývají našimi rodiči." Řekl jsem, stekla mi slza po tváři a odesel jsem.

,,Regulusi..." Odmlčel se Remus.

___________________________________________
Nová kapitola je tady, omlouvám se že to tak trvalo, ale vůbec jsem neměla nápady. Jinak doufám že se vám dnešní kapitola líbila jestli ano můžete pro ni hlasovat. Omlouvám se za překlepy a chyby. Vaše Lauruš <3
___________________________________________

Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat