Na nástupišti hned rodiče odešli protože nechtěli vidět Siriuse. Hned jakmile jsem ho viděl bezel jsem za ním a Ria mě následovala.
,,Siriusi!" Zakřičel jsem a skočil mu kolem krku.
,,Čau brácho tak co ti táta udělal?" Zeptal se Sirius.
,,Použil na mě kletbu cruciatus." Poseptal jsem mu a koukl jsem se do země.
,,No tak to už si ze mě fakt dělá prdel." Zařval snad přes celý nástupiště a pevne me objal.
,,Jinak tohle je naše sestra." Řekl jsem a ukázal jsem na Riu.
,,Sirius Orion Black." Řekl Sirius tak vznešeně až jsem se musel zasmát.
,,Jo já vím, jinak já jsem.." Rekla ale Sirius jí přerušil.
,,Rianna Analise Blacková jo já taky vím." Řekl Sirius a já se začal smát.
,,Kamo tvoje sestra by v kráse mohla konkurentovat Evansový." Řekl James. Lily se otočila.
,,No dovo.." Rekla ale když viděla mojí fakt hezkou sestru tak se zastavila. ,,Víš že máš snad poprvé pravdu Pottere." Dodala.
,,No poprvé ne má drahá Lily protože stejně jednou budeš Potterová." Řekl James a mě bylo jako bych se měl teď a tady rozbrecet a začal jsem si uvědomovat že to je v háji.
Lily si jen odfrkla a nastoupila do vlaku.
,,Ona to nepoprela!" Řekl James.
,,Jamesi Jamesi ty troubo." Řekl Sirius a poplácal ho po ramenou. Všichni jsme se zasmáli a šli jsme do vlaku.
Cesta proběhla v pohodě a když jsme přijeli do Bradavic cítil jsem se zase doma. Ria se stejně jako já dostala do zmiozelu.
Zbytek roku probíhal v poho ale zjistil jsem že Sirius o Rie věděl takže jsme se pohádali a do konce školního roku jsme spolu nemluvili.
Na letní prázdniny mi do pokoje dali ještě jednu postel která patřila Rie, rodiče nechtěli aby byla se Siriusem v pokoji tak jí dali ke mně.
O dva roky později
Riyn pohled
,,Jasne Tome jakmile mi padne 16 let přidám se k tobě. " Řekl Regulus který si povídal s panem zla. Stála jsem za zdí před kterou stal Regulus a Voldemort.
Nemohla jsem věřit tomu co jsem slyšela, měla jsem slzy v očích a rychle jsem se přemístila domu kde jsem hned běžela za Siriusem.
Před Siriusovým pokojem mě ale někdo zastavil, byl to Regulus.
,,Rio vím že jsi to slyšela, ale prosím tě neříkej to Siriusovi řeknu mu to sám až bude práva chvíle." Řekl Regulus.
Chtěla jsem něco namítnout, ale otevřeli se dveře Siriusova pokoje.
,,Co mi řekneš v pravou chvíli Regulusi?" Zeptal se Sirius.
,,Siriusi já.." Řekl ale nedorekl to.
,,Já nemuzu Siriusi." Řekl a utekl do pokoje.
,,Regu počkej." Zařval Sirius a bezel za ním.
Regulusův pohled
Nestihl jsem zamknout a vběhl tam Sirius. Nic neřekl jen mě objal a posadil se na postel.
,,Pojď ke mně." Řekl Sirius. Opatrně jsem tam šel.
,,Povídej bráško, co se děje?" Zeptal se Sirius. Bylo to po prve po dvou letech co ke mě byl zase hodný.
,,Je toho hodně Siriusi." Řekl jsem po chvilce ticha se slzou na tváři.
,,Povídej mě můžeš říct všechno." Řekl Sirius a já zabořil hlavu do jeho hrudi.
,,Víš já se asi zamiloval.." Odmlčel jsem se.
,,No tak kvůli tomu nesmutni a radši mi řekni kdo je ta šťastná." Řekl.
,,No a to je právě to, není to holka Siriusi." Řekl jsem a podíval jsem se do země.
,,Aleee Regu to není nic kvůli čemu bys měl být smutný, ale tak už k věci kdo to je?" Zeptal se zvědavě Sirius.
,,James Potter." Zamumlal jsem tak že mi nebylo rozumnet.
,,Kdo že?" Zeptal se ještě jednou, Já věděl že už to moc neutajim.
,,James Potter." Řekl jsem tiše a zřetelně. Sirius na mě koukal jako z jara. Když jsme slyšeli kroky.
Byl to otec vtrhl ke mně do pokoje a videl mě brečet do Siriusova ramene.
,,Regulusi Arcturusi Blacku jasně jsem ti o tom brečení něco řek ne?!" Zařval otec.
,,Jsi nepoučitelnej Regulusi a víš co se děje když porusis co jsem ti přikázal." Dodal a já věděl že bude zase cruciatus. Siriusovi hned došlo co chce udělat.
,,Crucio!" Zařval otec a v tu chvíli se Sirius zvedl a stoupl si přede mě. Hned v zápětí se skácel na zem.
,,Ne!" Zařval jsem a začal brečet ještě víc. Sirius se bránil ale nešlo to. Rozběhl jsem se k tátovi a snažil se mu hůlku vyrvat z ruky, ale marně.
,,Rio pomoc!" Zařval jsem a Ria přiběhla a hned mi pomohla. Po asi pěti sekundách se nám to povedlo a hůlka odletěla bůh ví kam.
___________________________________________
Další kapitola je tu. Jak se vám líbí? Pokud se vám líbí můžete o ní hlasovat. Omlouvám se za překlepy a chyby.
Vaše Lauruš <3
___________________________________________
ČTEŠ
Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]
FantasiaRegulus Arcturus Black- inteligentní student zmijozelu. James Potter- student nebelviru který lítá z průšvihu do průšvihu. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zazoufali jsme. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zajasali jsme. ,,Jamesi co...