3. první ročník část 2.

233 13 0
                                    

Když jsme přijeli do Bradavic tak jsem se se Siriusem, Jamesem, Peterem, Remusem, Lily a Severusem rozdelil a já šel k loďkám.

Po chvíli jsme prepluli na druhý břeh, šli jsme do hradu a mířili jsme směr Velká síň.

Na rozřazovaní do koleji jsem šel jako třetí. Posadil jsem se na stoličku a věděl jsem že mi Sirius přeje abych byl ve zmijozelu ale v hlouby srdce si přeje abych byl v nebelviru.

,,Jsi odvážný a hodný chlapec ale taky pěkně protivný tak ať je to tedy zmijozel!" Řekl moudrý klobouk a mně spadl kámen ze srdce nedokázal jsem si představit že bych byl v nebelvíru a máma by se ke mně chovala jako k Siriusovi.

Hned jsem se tam seznámil s pár lidmi. S Luciusem Malfoyem a s Barty Skrkem Jr.
Začal jsem se bavit s mými sestřenicemi, s Bellatrix, s Narcisou a s Andromedou. Když jsem je pozdravil Sirius mě probodl pohledem.

Po veceri jsme odesli na koleje takže jsem se s Siriusem neviděl což bylo asi dobře nebo by mě probodl do opravdy.

Měl jsem pokoj s Bartym. Hned co jsme přišly na pokoj napsal jsem dopis matce že jsem ve zmiozelu. Lehl jsem si do postele protoze jsem byl hodně unavený.

Září, říjen i listopad rychle utekli bylo 20 prosince a já zítra odjíždím na vánoční prázdniny domu, ale Sirius jede k Jamesovi.

Šel jsem pozdravit Jamese, Remuse, Petera, Siriuse a Lily.

,,Ahoj všichni." Řekl když jsem za nimi vyběhl na zasněžené školní pozemky.

,,Ahoj Regulusi." Řekli všichni kromě Siriuse.

,,Co je bracha ty mě ani nepoudravis?" Zeptal jsem se ho a koukl jsem se na něj.

,,Co? Jo ahoj Regu." Řekl bez myšlenkově Sirius.

,,Brácho co se děje?" Zeptal jsem se ho.

,,Víš nešlo o to že bych na vánoce doma být nechtěl, ale.." Odmlčel se.

,,Co ale?" Zeptal jsem se.

,,Mama mi poslala dopis." Rekl a podal mi ho.

Drahý Siriusi nechci ti to říkat zrovna , ale na vánoce se nevracej vás otec tu nechce prý tu nechce ani Regulus, ale o  tom nic nevím. A navíc potřebujeme s Regulusem něco probrat.

S pozdravem tvá matka Walburga.

Když jsem to dočetl podal jsem ho zpátky Siriusovi.

,,Je to pravda?" Zeptal se s bolestí v očích.

,,Coze? Ne jak tě jenom mohlo napadnout že bych tě doma na vánoce nechtěl." Řekl jsem a šel jsem ho obejmout.

___________________________________________
Další kapitola je venku. Napište mi co si o tom myslíte, co by jste změnili a co se vám naopak líbí. Jinak se opět omlouvám za překlepy a chyby.
Vaše Lauruš <3
___________________________________________

Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat