Dojeli jsme do Bradavic a já si celou cestu povídal s tím profesorem. Když vlak zastavil rozloučil jsem se a vydal jsem se k loďkám. Na zařazování do kolejí jsem byl asi jako pátý. Sedl jsem si na stoličku a nějaká paní profesorka mi položila na hlavu jaký si klobouk.
,,Jsi odvážný jako tvůj otec, ale také velmi chytrý a vnímavý jako tva matka. Odvaha a odhodlání ti nechybí ať je to tedy nebelvír." Řekl klobouk hned po tom co mi ho paní profesorka položila na hlavu a od jednoho ze stolů se ozval potlesk.
K tomu stolu jsem si sedl.,,Ahoj, jsem Ron Weasly." Ozval se zrzavý kluk vedle mě a podal mi ruku se kterou jsem potřásl.
,,Harry Potter." Odpověděl jsem rychle protože z protější strany stolu se ozval holčičí hlas.
,,Hermiona Grangerová, těší mě." Řekla dívka která seděla na proti mě.
,,Mě také." Řekl jsem. Mezi tím se mi stihlo představit dalších asi 10 lidi, ale já přemýšlel jen nad jednou věcí, a to kde jsem pana profesora Amatiho viděl. Bylo mi jasný že se jen nezná s tátou jen ze školy.
Po zařazování vypukla hostina. Hned po tom co jsme se najedli jsme se vydali na pokoje, byl jsem na něm s Ronem. Hned co jsme přišly na pokoj jsem si lehl do postele a usl jsem.
5.12.
Byli jsme s Ronem na pokoji a povidali jsme si. Porad mi vrtala hlavou jedna věc, tak jsem vytáhl seznam kouzelnických rodin a začal jsem tam hledat Oriona Amatiho.
,,Co to děláš?" Zeptal se Ron.
,,Něco kontroluju." Odpověděl jsem a dal koukal na seznam. Když najednou jsem viděl Amatiovi začal jsem si projíždět jména, ale žádný Orion tam nebyl.
,,To není možný." Mumlal jsem když jsem si prohlížel fotky které byli u toho seznamu. Viděl jsem velký zvýrazněny nápis ,,BLACKOVI", byl tam muž až moc podobný novému profesorovi.
,,To je on.." Řekl jsem tiše.
,,Kdo?" Zeptal se Ron.
,,Pojď sem." Řekl jsem a posunul jsem se na posteli aby si Ron mohl sednout. Ron se zvedl a sedl si vedle mě.
,,Viděl jsi pana profesora Oriona Amatiho že jo?" Zeptal jsem se. A Ron jen kývl.
,,Koukej," řekl jsem a ukázal na fotku jistého Blacka. ,,to je Regulus Arcturus Black, muž který má být 11 let mrtvý." Řekl jsem.
,,Je mu hodně podobný.." Odmlčel se Ron.
,,Nebo to je on." Řekl jsem. ,,Navíc, žádný Orion Amati tu není." Dodal jsem.
,,Hlavně, mě zná, hned věděl kdo jsem." Řekl jsem. ,,Musím hned za Brumbálem." Řekl jsem a zvedl jsem se.
Dosel jsem před jeho kabinet a zaklepal jsem (Vím že to má Brumbál jinak ale jsem líná to nějak jinak.) Otevřeli se dveře a vyšel Brumbál.
,,Pane profesore." Řekl jsem.
,,Ano Harry?" Zeptal se Brumbál.
,,Vím že to neděláte, ale nemohl bych se přemístit domů? Potřebuju něco probrat s tátou." Řekl jsem a Brumbál si jen povzdechl.
,,Harry, nevím jestli to je možné." Řekl Brumbál.
,,Prosiiim." Prosil jsem.
,,Dobře, ale slib mi že se do rána vrátíš." Řekl Brumbál a já jen kývl.
,,Děkuji pane profesore. " Řekl jsem a vešel do jeho kabinetu. Nakonec jsem se přemístil pomocí letaxové sítě. Byl jsem už u nás v obýváku když tam pribehla vyděšená babička.
,,Klid babi, to jsem jen já." Řekl jsem klidně.
,,Harry co tu už děláš? To už tě vyloučili?" Zeptala se babička.
,,Ne ale něco potřebuju probrat s tátou." Řekl jsem. V tu chvíli tam dotyčný přišel.
,,Harry?" Zeptal se táta zmateně.
,,Tati! Znáš nějakého Oriona Amatiho?" Zeptal jsem se.
,,Ne? Proč bych ho měl znát?" Zeptal se táta.
,,Protože v Bradavicích je nový profesor obrany proti černé magii." Řekl jsem. ,,A hned věděl kdo jsem. " Řekl jsem.
,,Jak vypadá?" Zeptal se zmateně táta.
,,To je to o čem potřebuju mluvit, je to přesná kopie Reguluse Arcturuse Blacka." Řekl jsem.
,,To nemůže být pravda." Řekl táta vyděšeně. ,,Jdeme za Brumbálem." Dodal táta. Přemístili jsme se pomocí letaxové sítě zpátky do Bradavic.
,,Nečekal jsem že tu budeš tak brzo Harry.." Řekl Brumbál když si vsiml táty.
,,Jamesi co tu děláš?" Zeptal se.
,,Harry, dáš nám prosím pět minut." Řekl táta a já jen kývl a odešel jsem z místnosti.
Jamesův pohled
Hned jak Harry odešel začal jsem se ptát.
,,Je profesor Amati Regulus?" Zeptal jsem se a Brumbál se jen podíval do země.
,,Je nebo není?" Zeptal jsem se znovu.
,,Jdi si s ním promluvit." Řekl Brumbál opatrně.
,,Takže to je on." Řekl jsem tiše, ale to už mě Brumbál vedl k Amatiho, vlastně Rega kabinetu.
___________________________________________
Další kapitola je tu, omlouvám se že to trvalo tak dlouho, ale neměla jsem nápady ani náladu. Jinak doufám že se vám dnešní kapitola líbila jestli ano můžete pro ni hlasovat. Omlouvám se za překlepy a chyby. Vaše Lauruš <3
___________________________________________
ČTEŠ
Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]
FantasyRegulus Arcturus Black- inteligentní student zmijozelu. James Potter- student nebelviru který lítá z průšvihu do průšvihu. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zazoufali jsme. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zajasali jsme. ,,Jamesi co...