Dnes je mi 16 let a já si uvědomil jakou jsem před třemi lety udělal blbost. Včera jsme se s Jamesem dali dohromady a já věděl že mu budu muset říct pravdu.
Den utíkal až moc rychle, najednou bylo 19:30 a já si uvědomil že za tři a půl hodiny musím být na Astronomické věži. Rozhodl jsem se že ještě půjdu za Jamesem, kterého už pustili z ošetřovny, abych se odreagoval.
Je už jaro a je déle vidět takže nám profesoři dovoluji ještě chodit na školní pozemky.
Čekal jsem na Jamese před vstupovou branou do Bradavic když jsem slyšel jak se brána otevřela, myslel jsem že to je James, ale dotyčná osoba mě shodila na zem, byl to Barty se Severusem.
,,Viděli jsme tě líbat se s Potterem ty sráči." Řekl Severus a už se mnou hodil o stěnu bradavickeho hradu.
,,Crucio!" Zařval Barty a já se začal svíjet bolestí. Trvalo to cca 10 minut, myslel jsem že alespoň umřu a nebudu muset jít na tu astronomku, když se otevřela hlavní brána, Barty se Severusem rychle utekli a mě tam nechali ležet opreneho pouze hlavou o zdi Bradavického hradu.
,,Regulusi?!" Zařval James který právě přišel a rychle si ke mně klekl.
,,Kdo ti to udělal?" Zeptal se James.
,,To neřeš Jamie." Řekl jsem a opatrně jsem se zvedl.
James to radši dal neřešil a začali jsme se procházet. Už se pomalu blížila jedenáctá hodina a já věděl že musím jít, ale nevěděl jsem jak se z toho mám vymluvit.
,,Jamesi musím se jít učit zítra píšeme z lektvarů." Řekl jsem.
,,Dobře." Řekl James objal mě a dal mi pusu. Usmal jsem se a šel jsem rychle směr Astronomická věž.
Vyšel jsem schody a uz tam na mě čekal on.
,,Regulusi už jsem tě očekával." Řekl Tom. Jemně jsem se mu poklonil hlavou.
,,Jsi připravený?" Zeptal se Tom.
Měl jsem sto chutí říct že ne, ale věděl jsem že by to nedopadlo dobře takže jsem jen přikývl.
,,Ano nebo ne?" Zeptal se znovu.
,,Ano." Odpověděl jsem tiše. Tom chytl moje zápěstí a začalo se mi na něm objevovat znamení zla. Už v tu chvíli jsem se proklinal a věděl jsem že až se James dozví co jsem zač tak už se mnou v životě nepromluvi.
,,Hotovo Regulusi už jsi oficiálně jeden z nás." Řekl Tom a přemístil se.
Rychlou chůzi jsem došel do pokoje kde jsem začal propadat panice. Tekly mi slzy které jsem rychle utíral.
,,Co jsem to udělal?" Ptal jsem se sám sebe. Lehl jsem si do postele a na sprchu neměl ani po myšlení. Nakonec jsem usnul.
Ráno jsem se vzbudil a koukl jsem se na hodiny. Bylo 9:00.
,,Do prdele!" Zařval jsem a začal jsem si oblékat kalhoty, potom košili a nakonec kravatu.
Vyběhl jsem z pokoje a bezel jsem rovnou do učebny lektvarů. Když do mě někdo narazil.
,,Reggie! Ahoj." Byl to James.
,,Ahoj Jamesi." Řekl jsem klidným hlasem.
,,Proč jsi nebyl na snidani?" Zeptal se James.
,,Zaspal jsem, ale co tu děláš neměl by jsi být na hodině?" Zeptal jsem se.
,,No jo, ale bál jsem se o tebe tak jsem tě šel hledat." Řekl James. Obejmul jsem ho.
,,No tak už musím jít na hodinu pa Jamesi." Řekl jsem, dal jsem mu pusu a odešel jsem do třídy.
,,Pa Reggie.." Řekl James trošku divným hlasem.
Došel jsem k učebně a zaklepal.
,,Dále." Ozval se profesor Křiklan. Vstoupil jsem do vnitr a omluvil jsem se.
,,V pořádku pane Blacku, jděte se posadit." Řekl přívětivě profesor Křiklan.
Zbytek vyučování rychle utekl a já se šel projít po školních pozemcích. Nakonec jsem si sedl pod strom, vzal jsem knížku do ruky a začal jsem si číst.
___________________________________________ Další kapitola je tu. Doufám že se vám líbí, a pokud jo tak pro ní můžete hlasovat. Omlouvám se za překlepy a chyby. Vaše Lauruš <3
___________________________________________
ČTEŠ
Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]
FantasiaRegulus Arcturus Black- inteligentní student zmijozelu. James Potter- student nebelviru který lítá z průšvihu do průšvihu. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zazoufali jsme. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zajasali jsme. ,,Jamesi co...