,,Regulusi Blacku, co se opovazujes?!" Zařval otec a šel si pro hůlku která lezla vedle Siriusovi nohy. Otec zvedl hůlku, přitáhl Siriuse k sobě za košili a namířil mu na krk.
,,Otče nech ho." Řekl jsem.
,,Pojď sem Regulusi." Řekl otec a já vykročil, otec mě chytil za paži a Siriuse pustil.
Odtahl mě do pokoje s jedním oknem, postelí a s koupelnou.
,,Regulusi, Regulusi tak inteligentní a přesto tak hloupý." Řekl otec.
,,Tak a ted se se Siriusem výdat nebudes vůbec." Řekl strčil me do pokoje a zamkl.
,,Co teď budu dělat?" Zeptal jsem se sám sebe. Navíc otec zabezpečil pokoj kouzlem tak aby přes dveře nic nebylo slyšet takže abych si s nikým nemohl povídat.
Díky bohu jsem tam musel vydržet jenom dneska protože zítra byl první školní den a já zase pojedu do Bradavic.
Ten den jsem nějak přežil a hned po tom co mi donesli večeři jsem šel spát. Ráno jsem se vzbudil a už jsem měl odemceno.
Po snídani jsme vyrazili na nástupiště 9¾. Kde už na Siriuse čekal James, Remus i Peter.
Snažil jsem se na Jamese nedíva, ale nešlo to, ty jeho nádherný oříškové oči. Odešel jsem na druhou stranu nástupiště.
Siriusův pohled
,,Kam šel?" Zeptal se James.
,,Nevím taky se divím že nešel s námi, ale asi se bál aby mě a jeho neviděl otec." Řekl jsem.
,,Vím že máte přísného otce ale co se stalo?" Zeptal se James.
,,Včera ta zrůda co se nazývá naším otcem chtěla na Rega použít Crucio, zase." Řekl jsem.
,,Zase?!" Řekl potichu přes to zděšeně James. Jen jsem kývl.
,,No a co bylo dál?" Vyptával se Peter.
,,Je to můj malý bráška postavil jsem se před něj." Řekl jsem tiše.
,,Nevyslal jí že ne Siriusi?" Zeptal se zděšeně a zdrceně James. Koukl jsem se do země.
,,Vyslal." Řekl jsem.
,,Siriusi.." Řekl James, objal mě a po chvíli šel směrem za Regem.
Regulusův pohled
Seděl jsem a čekal na poslední minuty před odjezdem do Bradavic, chtěl jsem jít za Siriusem, Jamesem, Remusem a Peterem ale nemohl jsem protože bych na Jamese pořád koukal.
To byli moje myšlenky když dotyčný stal přede mnou. Stoupl jsem si.
,,Ahoj Jamesi, co potřebuješ?" Zeptal jsem se.
,,Regu je mi líto co si zazivas tvým otcem." Řekl James. Koukl jsem se do země když jsem kolem mých ramen ucítil jak mě objal jeho silnými pažemi.
Cítil jsem jak mi stekla slza po tváři. Objal jsem ho zpátky a po chvíli jsem se s obličejem plným slz odtahl.
,,Regu no tak neplakej." Řekl James a utrel mi slzy.
,,Pojď za námi Regu." Řekl James.
,,Dobře." Řekl jsem zlomenym hlasem a šlo jsme za ostatními. Když jsme k nim došli, koukl jsem se na Siriuse.
,,Siriusi omlouvám se nemel jsem nechat tě stoupnout si přede mě a snést tu bolest než vidět trpět tebe." Chrlil jsem ze sebe a při tom mi tekly slzy když mě Sirius přerušil.
,,Regulusi no tak jsi můj malý bráška nikdy bych tě nenechal trpět a navíc ty už jsi to zažil taky jsem si to musel vyzkoušet." Řekl Sirius a pevně mě objal.
,,Nerad vás ruším, ale vlak odjíždí za tři minuty." Řekl James. V tu chvíli jsme popadli svoje kufry a běželi do vlaku.
Sedli jsme si do volného kupé a na jednu stranu si sedl Sirius, Remus a Peter takže já seděl na druhé jenom s Jamesem. Sirius se na mě usmal když si toho všiml.
,,Tak co Evansová Dvanácteráku?" Zeptal se Remus.
,,Náměsíčníku no ma drahá Lily konečně podlehla mému kouzlu a jsme spolu." Řekl James.
,,Tak tomu uvěřim až to uvidím, a možná ani to ne." Zasmál se Remus, mě ale moc do smíchu nebylo. Sirius se na mě koukl soucitnym pohledem. Když do kupé vtrhla Lily.
,,Ahoj Jamesi tady si!" Řekla Lily a objemula ho.
,,Ahoj má drahá Lily." Řekl James.
Zvedl jsem se a chystal jsem se odejít z kupé.
,,Kam zase jdeš?" Zeptal se James.
,,Jdu pozdravit mé kamarády." Řekl jsem a snažil jsem se nemít zlomený hlas.
,,Děje se něco?" Zeptal se Remus.
,,Ne." Řekl jsem už úplně zlomenym hlasem.
,,Regulusi podívej se na mě." Řekl James. Pomalu jsem se otočil a podíval jsem se nahoru na Jamese.
,,Tak teď mluv co se stalo." Řekl. Místo odpovědi jsem vyběhl z kupé. Sirius vyrazil hned za mnou.
___________________________________________
Další kapitolaa. Omlouvám se že nevyšla včera ale moje babička měla narozeniny takže jsem byla na oslavě. Jinak doufám že se vám nová kapitola líbí, pokud jo můžete pro ni hlasovat. Omlouvám se za překlepy a chyby.
Vaše Lauruš <3
___________________________________________
ČTEŠ
Se mnou a nikdy jinak [JEGULUS FF]
FantasíaRegulus Arcturus Black- inteligentní student zmijozelu. James Potter- student nebelviru který lítá z průšvihu do průšvihu. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zazoufali jsme. ,,Všichni si budou myslet že jsme mrtvý!" Zajasali jsme. ,,Jamesi co...