Jisoo okul bahçesinde Jennie ile dolaşıyordu. Gözleri bir yandanda Taehyung'u arıyordu. Onu görmesi bek vakit almadı. Bankta etrafını çevreleyen yaklaşık on kızla sohbet ediyordu. Yakışıklı,zengin ve popüler. Bir kızın ideal tipi. Jisoo sinirle Jennie'ye döndü.
"Jennie şu hale bakar mısın? Benim yüzüme bile bakmıyor ama konu gerizekalı sıradan kızlara geldiğinde.."
"Jisoo rahat ol biraz,onlarda sevgili olduğunuzu biliyor"
"Bilmeleri bir işe yaramıyor Jen."
Jennie susmaya karar verdi. Jisoo haklıydı. Jisoo karnını tutmaya başladığında Jennie endişelendi.
"Jis bir sorun mu var?"
"Karnım ağrıyor,geçer birazdan"
"Peki sınıfa çıkalım"
Jisoo başını Taehyung'un olduğu tarafa çevirdiğinde ona endişeli bir şekildi baktığını gördü. Daha sonrada Jisoo kafasını sallayıp okula giren Jennie'yi takip etti.
Dersin başlamasıyla Jisoo kafasını sıraya koydu. Jisoo sırada bir ağırlık hissettiğinde kafasını çevirdi. Taehyung kızlardan ayrılıp gelebilmişti. Hayret! Taehyung Jisoo'ya baktığında;
"Bir sorunun mu var?"
"Yok sorunum falan,gitsene sen kızların yanına"
"Jisoo seninle adam gibi konuşmaya çalışıyorum"
"Sen benimle konuşmazsın Taehyung,sen ben hariç herkese gülen yüzünü gösterirsin."
Jisoo bir anda karnına giren ağrı ile inlediğinde Taehyung'un gözleri endişeye büründü.
"Jisoo, söylesene ne sıkıntın var?"
"Karnım..çok ağrıyor."
Jisoo tekrardan karnına giren ağrı ile karnını tuttu.
"Bebeğim,iyi misin?"
Taehyung endişeli bir şekilde sorduğu soruyla Jisoo kafasını sağa sola salladı.
"Jisoo,dışarı çıkalım mı?"
Jisoo hayır anlamında kafasını salladı. Daha sonrada kendini Taehyung'un göğüsüne yasladı. Taehyung önce tereddüt etsede elini Jisoo'nun karnına koydu. Ve masaj yapar gibi hareketlerle Jisoo'yu rahatlatmaya çalıştı.
~
Teneffüs zili çaldığında Taehyung Jisoo'nun eşyalarını topladı. Daha sonrada onu arabayla bindirdiğinde Jisoo biraz daha iyiydi. Araba hareket ederken Jisoo'nun en sevdiği şarkı çalmaya başladı.
(Jisoo-Flower)
Jisoo nakarata geldiğinde şarkının dans hareketlerini yapmaya başladığında Taehyung'un gözü Jisoo'nun üzerindeydi. Onun eğlenmesi hoşuna gidiyordu.
En sonunda eve vardıklarında Jisoo dün giydiği şeyleri giyip,aşağı indiğinde Taehyung koltukta oturuyordu. Ama elinde telefonu yoktu. Jisoo Taehyung'un bacağının üstüne kedi misali kıvrıldığında Taehyung kendini bozmadı."Canım çok yanıyor Taehyung"
"Hastaneye gitmek ister misin?"
"Hayır."
Jisoo ellerini Taehyung'un ellerine kenetledi. Evet Jisoo bir temas bağımlısıydı. Olabildiği her yere Taehyung'un kucağında giderdi. Taehyung ev dışında izin vermesede Jisoo dinliyor muydu? Hayır.
"Çorba yapsana bana.."
"Ne çorbası?"
"Hasta çorbası."
"Peki"
Taehyung ayağa kalktığında Jisoo'da onun kucağında,bacaklarını Taehyung'un karnına dolamıştı.
"Böyle mi yapacağım?"
"Kucağında olmak istiyorum!"
Jisoo mızmız bir şekilde söylendiğinde Taehyung birşey söylemedi. Oda bu durumdan rahatsız değildi.
Taehyung Jisoo kucağındayken zorlanmıyordu. Tüy kadar hafifti Taehyung için.. Taehyung Jisoo'yu tezgaha oturttuğunda Jisoo onun dudağına bir öpücük kondurdu. Taehyung ise birşey demeden buzdolabına yöneldi.
Jisoo ise Taehyung'u izliyordu. Bazense sohbet başlatmaya çalışıyordu. Ama karşılık alamayınca susuyordu. Jisoo sıkılmıştı.
"Çok sıkıldım,indir beni!"
"Atlayamıyor musun?"
"Karnım ağrıyor."
"Çok mu?"
"Delinecek gibi.."
Taehyung endişelenmişti. Jisoo'ya birşey olma fikri bile onu deli etmeye yeterdi.
Taehyung Jisoo'yu kucağına alıp koltuğa yatırdı.
"Taehyung.."
"Efendim?"
"Biraz benimle ilgilen."
"Ne yapayım?"
"İlgilen işte"
Taehyung Jisoo'nun ne sevdiğini çok iyi biliyordu. Taehyung koltuğa uzandı. Jisoo'da vakit kaybetmeden onun üzerine uzandı.
"Tae.."
"Efendim?"
"Ben ölsem,napardın?"
"Kes şunları düşünmeyi"
"Peki"
Taehyung karar vermişti o gün Jisoo ile onun istediği gibi ilgilenecekti.
Taehyung elini Jisoo'nun saçlarına götürdü."Seni seviyorum"
Jisoo şaşırmıştı. Taehyung'tan bu kelimeyi sadece bir kere duymuştu.
"Bende seni seviyorum"
Taehyung hiç istemese de çorbaya bakmak için kalkmak zorundaydı.
"Bebeğim,çorbaya bakmam gerek"
"Tamam"
Jisoo Taehyung'un üstünden kalktı.
Taehyung ise pişen çorbayı kaseye koyup Jisoo'ya getirdi.
"Aç ağzını"
"Sen mi yedireceksin?"
Jisoo bugün yine şaşırıyordu.
"Benim sevgilim hasta ve ona bakmam gerekiyor değil mi?"
Jisoo ikiletmeden ağzını açtığında ilk kaşığı yuttu.
"Nasıl tadı."
"Güzel"
~
Jisoo çorbasını yemiş,şuanda ise Taehyung'un yatağında uzanıyorlardı. Daha doğrusu Jisoo Taehyung'u vakumluyormuş gibi sarılıyordu.
"Taehyung"
"Efendim bebeğim?"
"Seni seviyorum."
"Seni hergün daha fazla seviyorum."
-------------------
Abi elim gitti. Ama size bu kadar bölüm yeter şimdi nude ficine bir bakayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school
FanfictionOkulun iki popüler öğrencisi sevgiliydi.. Taehyung'un soğuk tavırları,Jisoo'nun asko kusko tavırları. Bazen texting ama çoğu zaman düz yazı.