Taehyung'un evinden sesler yükseliyordu. Taehyung'un hayır istemiyorum diye haykırışları. Bunların sebebi ise Jisoo'nun Taehyung'un saçlarına toka takmak istemesiydi.
"Taehyung lütfen hadi!"
"Jisoo saçmalama!"
"Saçmalamıyorum çok yakışacak Taehyung!"
Jisoo koltukta oturan Taehyung'un önüne geldi.
"Taehyung,benim için"
"Jisoo kes şu saçmalığı!"
"Ama bak bende taktım!"
"Senin saçların uzun çünkü Jisoo!"
"Ama ben sende tak istiyorum!"
"Ben senin ne zaman istediğini yaptım?"
"Ama..beni çok üzüyorsun ve birazdan karnım ağrıyacak!"
Jisoo mızmız bir şekilde konuşurken Taehyung göz devirdi.
"İlaç al geçer!"
"İlaç almayla geçmez,beni üzmemen gerekiyor!"
"Seni üzglmüyorum,sadece kafamda bir tokayla okulda dolaşamam."
"Dolaşırsın,hadi Taehyung lütfen!"
"Jisoo hayır dedim ve hayır takmayacağım!"
Jisoo üzüntüyle arkasını döndü. Tokayıda odanın bir ucuna fırlattı. Daha sonrada kendini yorganın altına soktu. Taehyung ise tekrar göz devirerek çantasını aldı.
"Hadi kalk,okula gideceğiz. Orda atarsın tribini."
Taehyung Jisoo'dan bir cevap bekliyordu ama birkaç saniye sonra cevap yerine bir hıçkırık sesi duyuldu.
"Hayır Jisoo,bunun için ağlıyor olmazsın!"
"Kes *hıçk* sesini *hıçk* Taehyung!"
"Jisoo ağlama."
"Ağlatma o zaman beni!"
Taehyung en sonunda Jisoo'nun ağlamasına dayanamadı. O ağladığında sanki Taehyung ölüyordu. Ve bu normal bir ölüm değildi. Canı en fazla ne kadar yanabilirse o kadar yanıyordu.
"Tamam,tak şu tokayı."
"Ne?!"
"Kararımı değiştirmeden tak!"
Jisoo hızlıca yataktan kalktı ve odanın köşesine attığı tokayı aldı.
"Otur.
Taehyung bıkkın bir nefes verirken odasında ki koltuğa oturdu. Jisoo Taehyung'un saçlarını siyah tokası ile topladı. Daha sonra Taehyung kendine bakmak için ayağa kalktı. Baktığında ise iğrenç bir manzara ile karşılaştı. Ama birşey söylemeden arkasını döndüğünde Jisoo onun kucağına atladı. Ve bacaklarını beline sıkıca sardı.
"Şimdi gidebiliriz!"
Taehyung birşey söylemeden ikisinin de çantasını alıp dışarı yöneldi. Jisoo ise arabaya giden yol boyunca Taehyung'un dudağına,yanağına ve boynuna küçük öpücükler bıraktı. Taehyung Jisoo'yu kucağından arabaya koydu. Kendini ise yanında ki yerini aldı. Arabayı çalıştırdıklarında tekrardan Jisoo'nun bayıldığı Taehyung'un ise nefret ettiği şarkılar çalmaya başladı. Yol şarkı dışında sessiz geçti. Okula vardıklarında ise Taehyung arabadan indiğinde tüm gözler ona döndü. Şaşkın gözler,söylentiler.. Sert görünümlü Taehyung'tan hanımcı Taehyung'a..
"Hadi gidelim."
Jisoo ikisininde ellerini sıkıca kenetledikten sonra yürümeye başladı..
Taehyung ise şuan utanıyordu. Ama hepsini tek bir bakışı ile sustura bildi...
-------------------------
Abi elim gitti. Ama bitti. Sevmediğiniz bir yer varsa lütfen söyleyin düzletmeye çalışırım. Hep Jisoo baskı yapıyor değişmesi için ama sonra ki bölüm Taehyung'un mutfagindayizz🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school
FanfictionOkulun iki popüler öğrencisi sevgiliydi.. Taehyung'un soğuk tavırları,Jisoo'nun asko kusko tavırları. Bazen texting ama çoğu zaman düz yazı.