school/7

368 22 6
                                    

Taehyung'un kriz geçirirken ilaçlarını almadığı için hala krizin etkisindeydi. Ellerini iki kulağına koymuş yatakta cenin pozisyonunda yatıyordu. Şuan dünya ile iletişimi kesilmiş gibiydi. Çünkü onu sakinleştiren tek şey yanında yoktu,Jisoo.. Kriz geçirirken ona sarılan,saçlarını okşayan,öpen Jisoo yoktu yanında. Jisoo'da durumlar farklı değildi. Oda eve gelene kadar göz yaşları tükenene kadar ağlamış,daha sonrada gözlerinden yaş akmamasına rağmen ağlamaya devam etmişti. Eve geldiğinde ise kendini soğuk suyun altına atmıştı. Tek istediği Taehyung'un sıcak kucağıydı ama o şuan ulaşamayacağı kadar uzağındaydı. Gözünden akan maskarasını umursamadan yüzünü ovuşturduğunda herşeyin hayal olmasını diledi. Yapabildiği tek şey bu olduğu için. Taehyung ise kafası biraz daha yerine geldiğinde yaptığı ilk şey kendini soğuk suyun altına atmak olmuştu. Tenine değen her damlada canı daha fazla yanıyordu. Ve soğuk suyun yanına yeni birşeyde eklendi. Göz yaşları.. Taehyung ağlıyordu. Asla ağlamaz,duygusuz dedikleri Taehyung şuan hüngür hüngür ağlıyordu. Hatta şuan kimsenin olduğuna inanmadığı kalbi delik deşik olmuştu.

Saat sabahın sekizi iki genç ise tek gram uyku uyumamış halde okula gitmek için hazırlanıyorlar. Jisoo her zaman ki gibi annesine Taehyung'un işi olduğunu ve okula ayrı gitmeleri gerektiğini söylemişti. Taehyung ise sadece formasını giyip arabasına yönelmişti. Arabasına bindiğinde ise Jisoo'nun en sevdiği şarkı çalmaya başlamıştı.

(Jisoo-Flower)

Taehyung sesi sonuna kadar açtı. Her kelimesini ezbere bildiği şarkıyı hiç söylemezdi. Ama bu sefer bağırarak şarkıya eşlik etme dürtüsüne karşı gelmedi. Okula gitmekten bile vazgeçti ve yolunu değiştirdi. Gideceği yer belliydi. Han Nehri kendini dinleye bildiği tek yer. Daha önceden Jisoo ile gelirlerdi. Taehyung arabasını hoşuna giden ilk yere park ettikten sonra bir yere oturdu,neresi olduğunu önemsemeden. Saatlerce orada oturdu.

Jisoo ise sınıfa ilk girdiğinde Taehyung'u aradı gözleri. Ama yoktu bir ders geçti,yine yoktu. Üst üste iki ders geçti ama Taehyung yine yoktu. Jisoo gelmeyeceğini anladığında sadece kafasını sıraya koyup bu kabusun bitmesi için dua etti. Zil çaldığında ise çamtasını alarak kendini dışarı attı. Jennie'nin sorularından kaçması için en mantıklısı buydu. Eve yürüyerek gitti. Ve saatlerce odasında ki boş duvarla bakıştı.

Taehyung Han Nehrin'den çıktığında kendini bir bara atmıştı. Jisoo ile daha önce geldikleri bardı. Bir bar sandalyesine oturduğunda barmene sipatişini verdi. Ve beklemeye başladı. En zoru da buydu Taehyung için kalbinin atmasını sağlayan kadının yanında olmaması. Onu kendisine verdiği için Tanrı'ya şükrettiği kadın. Taehyung için gece yatağına yattığında bitti. Jisoo için ise göz yaşılarına boğularak uyuduğu o saniye..

----------------------
İkinci bölüm hayırlı olsun 💥

İyi geceler,mutlu yarınlar,birlikte nice satırlar channeller 💥

Buarada Jisoo ve Taehyung şöyle;

Buarada Jisoo ve Taehyung şöyle;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
schoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin