school/4

411 20 17
                                    

Taehyung tüm gün okulda saç tokası ile dolaşmış üzerinde Jimin ve diğer arkadaşlarının madarası olmuştu. Ama Jisoo mutluydu. Taehyung'u her gördüğünde kucağına atlıyordu. Şuan ise Jisoo kendine kıyafet bulmaya çalışıyordu. Taehyung ise onu salonda bekliyordu. En sonunda Jisoo pembe tatlı bir etek ile beyaz bir bluz giyip aşağı inmişti. Taehyung onu süzdüğünde yüzünde rahatsız bir hareketlenme oldu.

"Bunu mu giyeceksin?"

Jisoo elleriyle elbisenini süzdü daha sonra meraklı gözleri Taehyung'u buldu.

"Güzel olmamış mı? Beğenmedin mi yoksa?"

"Eğer arkadaşlarınla alışverişe gideceksen giy Jisoo,ama bara gideceğiz?"

"Ama.. ben her zaman böyle giyiniyorum"

"Evet ve çok güzel-eh yani ama bara böyle gidemezsin"

"O zaman ne giyeyim?"

"Gel yukarı"

Jisoo yukarı çıkmaya başladığında Taehyung'ta arakasından geldi. Taehyung dolabın kapağına yöneldi. Ve birkaç siyah birşey bulmaya çalıştı. Ama Jisoo'nun tüm kıyafetleri ya pembe ya mordu. Taehyung zorlukla deri ve siyah bir elbise buldu.

"Giy bunu."

"Hayır,olmaz."

"Neden?"

"Bana uymuyor..üzerimde iğrenç duruyor."

Taehyung Jisoo'nun ne söylemek istediğini çok iyi biliyordu. Özellikle de son olaylardan sonra. Jisoo yemek yemiyordu. Yesede geri kusuyor veya aynanın karşısında ağlıyordu. Ama daha sonra Taehyung ile bu sorunları konuşup halletmeye çalışmışlardı. Ama Taehyung Jisoo'nun hala bunları yaptığını biliyordu.

"Hayır,sana çok yakışacak."

"Hayır,vücudum iğrenç!"

"Jisoo saçmalama ,sen..güzelsin."

"Gerçekten mi?"

"Evet ben sana ne zaman yalan söyledim?"

Jisoo cevabını Taehyung'a sarıldı. Taehyung ise her zaman ki gibi eridi ama dış görünüşü yine buz gibiydi. Birkaç dakika geride kaldığında Jisoo hazır bir şekilde aşağı indi. Ve Taehyung'un birkaç saniyede dünyası aydınlandı. Ve Taehyung ne kadar şanslı olduğunu söyledi kendine yine.. Onun gibi birine sahipti ve bu onu deli ediyordu.

"Nasıl olmuşum?"

"Güzel"

Jisoo biliyordu Taehyung'a ilme indiğini o yüzden birşey söylemedi. İkili arabaya bindiğinde yine Jisoo'nun şarkıları çalmaya başladı.
En sonunda ikili gidecekleri yere vardığında ikili içeri girdi.
Kalabalık,ses.. Jisoo şaşırdı. Taehyung her zaman buraya gelirdi. Ama tek başına. Daha sonra birkaç kız geçti önlerinden Taehyung'a değişik bakışlarını gördü Jisoo. Taehyung ise sadece elinde ki viskiyi yudumluyordu.
Kızlar bu sefer Taehyung'u gösterip birşeyler konuşmaya başladıklarında Jisoo iyice sinirlenmişti.

"Neye bakıyorsun öyle?"

Taehyung Jisoo'nun garip bakışlarını fark etmişti. Ne olduğunu az çok tahmin etsede ondan duymak istedi.

"Kimseye,dans etmek istiyorum!"

"Et?"

"Senle!"

"Hayır"

Jisoo birşey demeden kollarını Taehyung'un boynuna doladı. Daha sonrada Taehyung'un kafasını kendi boynuna yaklaştırdı.

"Peki istemiyorsan etmeyiz?"

Taehyung cevabını ellerini Jisoo'nun beline sararak verdi.

Taehyung'un Jisoo'ya olan askı gerçekti,evet. Okulda playboy lakabı takılan Kim Taehyung aşık olmuştu. Ve bundan kolay kolay vazgeçmezdi.

Jisoo daha fazla dayanamayarak ikisinin dudaklarını birleştirdiğinde, Taehyung bunu vahşice kabul etti. Jisoo'nun elleri Taehyung'un ensesinde yerini bulurken Taehyung kendini kaptırmış, Jisoo'nun alt dudağını esir almıştı. Jisoo ise vakit kaybetmeden Taehyung'un üst dudağını dişleri ile ezmeye koyuldu. En sonunda Jisoo nefes almak için geri cekildiğinde. Taehyung'ta nefesini düzene sokmaya çalıştı.

"Bazen hasta olmak istiyorum."

"Neden?"

"Çünkü sadece o zaman beni sevdiğini söylüyorsun.."

Taehyung böyleydi işte,söylemezdi. Hissettirmekte de becerikli değildi. Ama Jisoo onu böyle seviyordu. Taehyung'un Jisoo'ya hissettiği duygular çok farklıydı. Ve bunu normal bir insanın anlaması zordu.

"Seni seviyorum Kim Jisoo"

"Seni seviyorum Kim Taehyung"

-----------------
Hem hot hem romantik ağlayın diyeee hehehehheh

Her neyse görüşürüz ben J for T okuycam. 👋🏼

schoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin