Taehyung şuan markette evinde olmayan bazı şeyleri alıyordu. Jisoo ise evdeydi. Taehyung içki dolabının önüne geldiğinde birkaç bira ve şoju aldı. Severdi içmeyi. Ailesinden ayrı yaşıyordu. Ailesi iş düşkünü insanlardı. Onunla çoğu zaman ilgilenmezlerdi bile. O yüzden ne Taehyung onların yokluğunu fark ediyordu nede ailesi onun yokluğunu fark ediyordu. Taehyung elinde ki poşetlerle arabasına doğru ilerledi. Tekrardan Jisoo'nun yüklediği şarkılar çalmaya başladı. Taehyung yanlız olduğu için kapata bilirdi. Kapattıda.
"Varya,şunları silsem.. neyse"
Taehyung kendi kendine söylenirken eve geldi. Kapısını açtığında salonda yada mutfakta ses yoktu. Normalde Jisoo her zaman ya şarkı açar yada koşarak gelirdi. Taehyung endişeli bir şekilde elinde olan poşetleri bırakıp üst kata geldiğinde beklemediği bir manzarayla karşılaştı. Jisoo boy aynasının karşısında yere çömelmiş kendine bakarak ağlıyordu. Ve üstünde iç çamasırlarından başka birşey yoktu. Taehyung anlam veremese de Jisoo'nun yanına gitti.
"Jisoo neden böylesin?"
"Çirkinim Taehyung,çok çirkinim."
Jisoo bu seferde yüzüne vurmaya başlamıştı. Taehyung ise Jisoo'nun ellerini tutmuş,vurmasını engellemeye çalışıyordu.
"Jisoo sakin olur musun?!"
Taehyung bu sefer bağırmıstı. Jisoo ise Taehyung'un suratına bakıyordu.
"Sende sevmiyorsun beni,bana yalan söylüyorsun!"
Taehyung artık işin ciddiyetini anlamıştı. Daha öncede yaşadıkları birşeydi. Taehyung Jisoo'yu belinden ve kollarından tutup kucağına oturttu. Jisoo'nun kollarını ise boynuna doladı.
"Ben seni çok seviyorum bebeğim."
"Ben çok çirkinim Taehyung,yüzüme bak!"
Taehyung yerde oturduğu için ayakları bağdaş şeklindeydi. Jisoo'nun beline ellerini sarmıştı.
"Seninle konuşmuştuk bunları bebeğim."
Taehyung her zaman nasıl sakinleştirdiyse Jisoo'yu yine öyle sakinlestirecekti.
"Şu halime bak Taehyung,yüzüme bakmaya bile utanıyorum."
"Ama ben yüzüne bakmayı çok seviyorum sevgilim"
"Şu halime bak Taehyung, iğreniyorum kendimden!"
"Ne seni bu kadar rahatsız eden anlat bana bebeğim,bir çözüm bulalım."
Taehyung bir elini Jisoo'nun yanağına götürmüş,okşamaya başlamıştı.
"Çok değersizim Taehyung,herkes bana çirkin olduğumu söylüyor."
"Sen çok güzelsin sevgilim,dokunmaya kıyamayacagım kadar güzelsin."
"Değilim işte!"
"Sakin ol!"
"Sakin olmak falan istemiyorum güzel olmak istiyorum!"
"Sen çok güzelsin bebeğim. Kokun,saçın kalp dudakların.."
Taehyung'un gözleri yavaşça Jisoo'nun dudaklarına kaydı.
"hepsi çok güzel sevgilim.."
"Değilim işte değilim,kiloma bak Taehyung!"
"Ne varmış senin kilonda? Sen tüy kadar hafifsin sevgilim."
Jisoo yorulmuştu. Taehyung gittiğinden beri ağlıyordu. Ve artık göz kapakları kapanıyordu. Jisoo'da buna daha fazla dayanamayarak kendini Taehyung'un göğüsüne yasladı. Taehyung ise yerden kalarak Jisoo'yu kucağına aldı. Yatağa ilerledi. Önce Jisoo'nun bacaklarından tutup indirmek istesede Jisoo onu sımsıkı sarmıştı. Taehyung'ta daha fazla zorlamadan kucağında ki Jisoo ile yatağa uzandı. Ama Jisoo uyumuyordu ve Taehyung ile dudaklarını birleştirdi. İkilinin sesleri birbirine karışıyordu. Araya dillerinde katıldığında sesler dahada kuvvetlendi. Birbirlerinin dilleri ile savaşıyorlardı. Taehyung Jisoo'yu yatağa yatırdığında oda üstünde duruyordu. Jisoo'nun elleri Taehyung'un boynuna dolanmış, Taehyung'un elleri ise Jisoo'yu belinden yatağa yapıştırıyordu.
İkili dudaklarını ayırdıktan sonra ilk nefeslerini birbirlerinin ağızlarına verdiler. Taehyung kendini Jisoo'nun yanına bıraktığında ağzından son beş kelime duyuldu."En çok seni sevmeyi seviyorum.."
----------------------------
En sevdiğim bölümlerden biri ileriki bölümlerde kaos olacak. Kendinizi hazırlayınız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
school
FanfictionOkulun iki popüler öğrencisi sevgiliydi.. Taehyung'un soğuk tavırları,Jisoo'nun asko kusko tavırları. Bazen texting ama çoğu zaman düz yazı.