Po tym jak Ola przebrała się , a Anitka (od 6 lat ) zawiązała buty mogli ruszyć w drogę do pokoju 238 który był bardzo blisko.
Anita szczęśliwa zapukała do drzwi za nią stały Ola i Weronika .
Otworzyła kobieta urana w stroj pokojówki Ole i Weronikę zaprowadziła do salonu natomiast Anitę do pokoju z napisem Ania .
Anita grzecznie zapukała i usłyszała ciche proszę.
-Hej -powiedziała Anita i wychyliła głowę.W tej chwili nie dowierzała , przecież to była ta sama dziewczyna którą spotkała na stacji i tą w internecie .
Niebieskie oczy skierowały wzrok na Anitę natomiast jej usta lekko otworzyły się .
-Hejkaa , to ty masz się ze mną bawić -zapytała dziewczyna wstydliwie .
-Tak -odpowiedziała Anita.
Ania wskazała gestem aby weszła i usiadła .
Anita zauważyła że dziewczyna była ubrana w koszulkę z kołnierzem oraz dresy z motywem lego Ninjago.
Oczywiście było zgrubienie w jej kroku .
Zielonooka zobaczyła że dziewczyna w tej chwili zajmowała się kolorowaniem .-Czy mogłam by z tobą pokolorować zapytała Anitka .
-Tak -powiedziała Ania cichutko i podała jej kredki .
Anita i Ania zaczęły kolorować rysunki .
Jednak po kilku minutach znudziło im się to .
-Co teraz robimy?-zapytała Anita .
-Możemy zagrać w taką grę ale nw czy ci się ona spodoba -powiedziała Ania nieśmiało.
-Jasne -powiedziała Anita i zaczeła chichotać.
Ani najwyżej dodało to otuchy i szybko wypowiedziała to zadnie .
-Możemy zagrać w policjantow i złodziei -powiedziała Ania i schowała głowę w koszule .Anita chętnie przystała na propozycje uradowana Ania zaczeła wyjaśniać zasady i to co robi złodziej i policjant.
Następnie obie dziewczynki wybrały rzeczy które można było ukraść .
-Ja moge być policjantem -powiedziała Ania .
-Gitt , to ja będę złodziej -powiedziała Anitka zadowolona .
Ania pobiegła do szafy i wyciągnęła dwa stoję.
Anitke zdziwił fakt że stroję były nie naruszone najwidoczniej Ania nie miała wielu przyjaciół.
Po chwili Ania była ubrana w strój policjantaKtóry wyglądał tak a Anita w stój złodzieja .
Anita za każdym razem ukradła chodź jedną rzecz jednak Ani to nie przeszkadzało , była bardzo uśmiechnęła i zadowolona mimo ciągłego przegrywania.
Gdy skończyli grę Ania przytuliła się do Anity .
Nitkę zdziwiło to zachowanie , poczuła się w tej chwili jak Ola , Weronika czy Nina a Ania była ona sama .
Jednak mimo tego uśmiechnęła się i odwzajemniła uścisk .
-Chesz zobaczyć mój smoczek ?-zapytała Ania z nadzieją w głosie .
-Tak , jasne -powiedziała Anita
Uradowana dziewczyna wręczyła smoczek z wzrokiem z pieskiego patrolu i uśmiechnęła się wstydliwie.
Anita oglądała go z uwagą i powiedziała.-Wow jest przepiękny , psi patrol to twoja ulubiona bajka ?-zapytała Anita .
-Mam kilka ale tą bardzo lubię -powiedziała Ania i złapała się za ramie.
-Może podglądamy bajki ?-zaproponowała Anita .
Uśmiech niebieskookiej był wtedy nie do opisania , dziewczyna szybko włączyła telewizor i przyniosła przekąski oraz napoje
Dziewczynki wypiły większość napoi .
Anita popatrzyła na Anie które zaczeła sie wiercić .-Hej--zaczeła Anita .
-Tak?-zapytała Ania .
-Jeżeli musisz iść na nocnik to nie musisz się krępować -powiedziała Anita łagodnie .
-Uh okej -powiedziała Ania .
Anita złapała za dresy Ani i ściągnęła je .
Gdy tylko je odłożyła zobaczyła bardzo grubą oraz dzieciną pieluszkę.
-Wyglądasz prze słodko !-powiedziała Anitka i zaczeła chichotać.
Ania zarumieniła się ,po chwili złapała Anitke za rękę i dała upust swojemu pęcherzowy.Od razu zaznaczyła się żółta plama między kroczem Ani a sama ono poczuła dobrze jej znane rozprzestrzeniające się się ciepło .
Ania niezdarnie stanęła i ubrała dłuższą bluzę która choć trochę zakrywała pampersa .
Po tym znowu usiadła i wtuliła się w Anita .
Tym czasem rękę Anity powędrowała w stronę przodu pieluchy Ani .
Gdy tylko ją dotknęła z zadowoleniem powiedziała .-Jeszcze ci wytrzyma - powiedziała Anita .
-A tobie nie chce iść się na nocnik? -zapytała Ania.
-Tak -odpowiedziała Anita i zarumieniła się .
-Koleżanko , ściągaj swoje spodnie i dawaj upust swojemu pęcherzowy -powiedziała Ania .
-No dobrze -powiedziała Anitka cicho i odwróciła głowę.
Po tym siagneła swoje spodnie i pokazała pampersa.
Następnie dała upust swojemu pęcherzowy.
Ania z zaciekawieniem przyglądała się rozszerzającej się wyjsciolce oraz teraz żółtemu materiałowi .
Następnie Ania zaczeła chichotać po krótkiej chwili przyłączyła się i Anita .-Jesteś moją najlepszą przyjaciółką -powiedziała Ania cichutko.
-Ty też jesteś moją -powiedziała Anita i przytuliła Anie .
Dziewczyny zaczęły z zaciekawieniem oglądać kreskówki .
Mieli jeszcze 4 godziny na zabawę więc zaczęli ze sobą rozmawiać.-Gdzie zamierzasz jechać dalej -zapytała Ania zaciekawiona .
-Do takie lasu będziemy spać w namiotach -powiedziała Anita.
-W namiotach ?-zdziwiła się Ania .
-Gdzie to jest ?-zapytała Ania .
Antka pokazała jej lokalizacje lasu i zdjęcia.
Opowiadała jej też różne historię związaną z tym miejscem .
-Tu nasza drużyna jeździ na biwak wiosenny -powiedziała Anita .
-Drużyna , jaka ?-zapytała Ania .
-Harcerska , jestem od siedmiu lat harcerką -powiedziała Anita.
-Ja też bym chciała tam jechać ale rodzice raczej się nie zgodzą -powiedziała Ania smutna .
-Pogadajmy z nimi oboje -zaproponowała Anita .
-Zrobisz to dla mnie ?-zapytała Ania szczęśliwa.
-Jasne , w końcu jesteśmy przyjaciółkami -powiedziała Anita .
Jestem ciekawa czy przekonam Ania do harcerstwa -pomyślała Anita .
-Co teraz robimy?-zapytała Ania .
-Ogladajmy dalej bajki a później pogadamy z twoimi rodzicami ok?
-oki -powiedziała Ania i oparła sie o ramie Anity .
Anita tylko uśmiechnęła się i zamknęła oczy .........
CZYTASZ
Podróż Anity
Short StoryAnita to 16 letnia dziewczyna która na jej nieszczęście posiada 5 starszego rodzeństwa Ola , Nina , Martyna ,Weronika , Michał Na jej większe nieszczęście jest zmuszona jechać ze swoim rodzeństwem na wycieczkę. Jak Anita porodzi sobie ze swoim nad...