Sabah erkenden kalktım. Yeğenlerime aldığım kot elbise , papyon ,ve şapkayı hediye paketine sarıp yola çıktım. Evde tek başıma yaşıyorum. Hizmetçim yok.Bu yüzden rahatım.
Bikaç saat sonra İzmir'e vardım. Eevlerinin önüne geldim. Anahtarlarını geçen sene vermişlerdi. Kapıyı açtım ve kapının arkasında elinde koca bir tavayla Semra'yı gördüm. 10 yaşında ve küçük bir kız olmasına rağmen oldukça güçlü ve zeki. Yeğenimi kucağıma alıp:
-Naber Minikcadı?
-Dayııııı! Ollleeeeyyyy!
-Görünüşe göre dayı yeğen hemen bulmuşsunuz birbirinizi.Ama ablaya bi selam yok mu?
Yanaklarımı sıkmaya başladı.Bunu bana yapabilen tek kişi o bu dünyada.
-Abla çocuk değilim.Yetişkinim ben.
-Hadi ordan . Yeni ehliyet aldın. Neyse siz sofraya geçin. Ben Çağan'ı uyandırayım.
-Abla paşamı ben uyandırayım.
-Dikkat et canım. Çağan yeni diş çıkarıyo biraz huysuz bu aralar.Isırmasın seni :)
-Tamam sorun değil.
Diyerek Paşamın odasına gittim. Kucağıma aldım ve gıdıklamaya başladım.Böyle uyanmayı çok seviyor.Normal çocuklar hiç sevmez ama söz konusu benim Paşam.
Uyandığında mutfağa annesinin yanına götürdüm.
-Abla Çağan Paşa sofraya teşrif ediyorrr. Herkesten bi alkış!
-Uff. Çocuklaşmayı bırak Dağhan.Kocaman adamsın yahu.
-Abla daha demin yanağımı sıkıyordun.
-Yok artık.Atma istersen.
-Dayyıııııı.Hediyeleri buldum.Açalım mı?
-Tabiki Semra gel.Çağan'ınkini sonra veririz.
deyip hediyeleri açmaya başladık.Kot elbise , papyon , şapka derken bi de benim kurukafalı papyonum çıktı.Semra hemen boynumdan geçirip taktı.Beyaz , yakalı tişörtüme güzel olmuştu..
-Dayı eğer ben seni kaybedersem bununla , sen beni kaybedersen benimkiyle bulucaksın tamam?
-Tamam. dedim sırıtarak.
-Hadi artık lunaparka gidelim.
-Dayı deri ceketin var mı?
-Bavulumda da hayırdır güzellik?
-Dur bekle beni.
2-3 dakika sonra yanıma en sevdiğim taşlı siyah deri ceketimle ve siyah pantolonumla geldi.
-Dayı hemen bunları giy.Sonra lunaparka geç kalmayalım.
diyerek beni odama götürdü.Ben hala ağzım açıkken beni kendime getirdi.
-Dayı 5 dakikan var.Çabuk ol!
Ben bunları çok mu şımarttım?Neyse tam gaz devam yeğen bulunmaz nimet sonuçta.Hazırlanmaya başladım.Aynada kendime bakarken oldukça yakışıklı olduğumu fark ettim.(ego göklerde) Saçlarımı yapmaya başladım. Birkaç günlüğüne de olsa burada mutlu olabiliyodum. Babamı unutabiliyodum. Lunaparkta gondola binceğimiz için Semra çok heyecanlıydı.
-Dayı kök saldım!
-Tamam geldim.
Arabaya binip lunaparka gitik. Yükseğe çıkaran gondollardan birine bindik. Semra küçük ama na sözüm vardı. Bu yüzden binmesine izin verdim. Herkes hazırlanırken yanımdaki kız çığırmaya başladı.
-Daha gondol çalışmadı.
-Rencide etmene gerek yoktu.
Sonra bi kız daha çığırdı.Rahatsız olmaya başladım.Hasta mı bunlar?!
-Hasta mısınız?!!
-Hayır.Kayahan Atakan geliyooor!
-Ne?
Kuzenim bana doğru gelirken gıcık bi şekilde sırıtıyodu.Başımı onun geldiği yönün tersine çevirmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bu Damlaydı Kaya nın kardeşi.Yanında bi kızla geliyodu. Gerçeği söylemek gerekirse kız oldukça güzeldi. Sarışın saçları buz mavisi gözlerinin ortaya çıkartıyordu.
-Dağhan kuzen naber?
-İyi. Kayacım
-Bak Damla geliyor.Yanındaki kız kim çok çirkin.
-Hiç te bile. dediğimde sırıttı.Amacını anlamıştım. Kızı bana ayarlamaya çalıştırıyolardı. Biraz sonra yanımıza geldiler. Kızın adının Eslin olduğunu öğrendim.1 dakika kadar sonra gondol çalıştı.Bi yanıma Eslin bi yanıma Semra oturdu.Eslin le hiç konuşma fırsatı bulamamıştım. Gondol çalıştığında ;
-Dağhan sen hiç konuşmaz mısın?
-Burda mı konuşmayı düşünüyosun?
-Tamam bişey demedim ya.
-Sorduğun soruya bak . derken Semra bana sıkıca sarılmaya başladı.
-Dayıcım korktuysan inelim. dedim. Gözleri yaşararak kafasını salladı.
-Kaya biz Semrayla inicez.Söyle durdursunlar.
Kaya işaret verdikten sonra indik. Tabi Kaya ,Damla ve Eslin peşimizden geliyodu.
-Ne kadar korkakmışsın.
-Ya Eslin git işine ya.
-Dayı-hıçkırık-çok-hıçkırık-korktum. Nolur-hıçkırık- burdan gidelim.
-Tamam hayatım bak ağlama tamam mı ? Bi daha gelmeyiz hem benim sana daha bir sürü sürprizim var.Ama bugün seni Kaya 'ya teslim etmem lazım.
-Tamam.
Kaya ya başımla işaret etti.O da bana başıyla tamam . dedi. kulağıma ''Saat beşte sana adresini verdiğim yere gel.'' dedi ve Damla yla çekip gitti.Ne yani Eslin le ben mi kalmıştım. Off neyse kendi çaresine baksın kocaman kız.
-Eslin kendi başının çaresine bak.
-Ben İzmir'e ilk defa geliyorum.
ilk defa gözlerinde umursamazlık yerine endişe yi gördüm ama bianlıktı sadece 1 sn.Arabama bind. ve ;
-Semra ya sürpriz hazırlamam gerekiyor.Belki yardım edersin.
-Tabii.Çok sevinirim.
-Ciddi misin?
-Evet.
-Birden değiştin sanki.
-Damlaların yanında özellikle öyle davranıyorum.
-Neden?
-Ya sevecen olunca şımarıyo.
-anlıyorum :)
-:)
-Yani iki kişiliğin var.
-Maalesef.
-İki yüzlüleri sevmem.
-O zaman Damlalar gidene kadar bekliceksin.
-Sen gitmicek misin?
-Hayır. Ben sizin yanınızdaki villadayım.Damla zorladı napıyım?
-Hm tamam.
Birkaç sürpriz hazırladıktan sonra Eslin'i evine bıraktım. Kaya nın söylediği aderese geldim. Harabe bir depoydu.
-Kuzen gel benimle.
-Tamam da noldu?
-Gel.
Sesindeki emir tonunu hiç beğenmedim.Demek ki ciddi ve sinirliydi. Susmam daha iyi. içeri girdik ve girmemle şok olmam bir oldu. Umut , kankamın burada ne işi var.
-Kuzen amcamın katili bunun babası.
-Ne ! Umut un babası babamın katili mi! Nasıl lan!
Argo kelime kullandım kusura bakmayın.Rahatsız olursanız kullanmam.Söyleyin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT...
Non-Fiction''Hayatta her şey umutlar üzerine kurulmuştur.'' Evet öyle ama bir işe yaramıyor... Para, aşk , mutluluk dünyada bunlara sahip bir aile yok bence... Para intihardır. Umudu , sevgiyi, mutluluğu yok eden bir intihar...