yedi

1.1K 131 32
                                    


Chan stüdyoda, kafası ne zaman çok dolu olsa yaptığı şeyi yapıyor ve çalışıyordu. Tabii bu durum Hyunjin odasına dalıp onu ödül töreninde giyecekleri kıyafetler için çalışmasının başından alana kadardı. Şimdi dört kişi kaldıkları için özel olarak ayrılmış, büyük giyinme odasında toplanmışlardı. Hyunjin etrafta üçlüye ne giyeceklerini göstermek için koşuşturuyor, Jisung umursamadan telefonunda oyun oynuyor, Changbin ise Hyunjin'in tek bir kelimesini kaçırmamak için dikkatle sevgilisini dinliyordu.

İkisi Chan ve Seungmin gibi lise yıllarında sevgili olmuşlardı. Chan ve Seungmin'in aksine ise iki alfa olmalarına rağmen oldukça sağlıklı bir ilişkileri vardı. Bazen dinamiklerinin etkisi ile kavga ettikleri ve baskınlık için savaştıkları olurdu fakat bu kavgalar kısa sürer ve sonrasında tatlıya bağlanırdı. Uzun süredir konuşulduğu içinde yakın zamanda mühürlenmeyi planladıklarını Chan ve Jisung biliyordu.

Bu yüzden Changbin Jisung'un aksine sevgilisini dikkatle dinlerken Chan Hyunjin'in ona uzattığı deri ceketi umursamadan başıyla onaylayarak kabul etti. Daha sonra gösterilen beyaz düz tişörtü ve yırtık siyah kot pantolonu da onayladı. Hyunjin Chan'ın dikkat dağınıklığını kıyafetler için heyecanlı olduğundan fark etmemiş olsada Changbin Chan'ın düşüncelere daldığını fark etmişti.

Omzuna dikkatini çekmek için minikçe vurduktan sonra Chan'ın bakışlarını üstüne çekip "İyi misin?" diye sordu. Chan pekte inandırıcı olmayacak şekilde hızlıca başıyla onaylayıp tekrar önüne dönmek üzereyken Changbin "Bir şey olmuş belli" demişti. Sesi ilk baştaki 'iyi misin?' sorusuna nazaran daha yüksek çıktığı için Jisung ve Hyunjin'in bakışlarıda Chan'a dönmüştü.

"Olmadı bir şey" Chan tekrar inkar ederek arkasına yaslanırken Jisung telefonunu bir kenara bırakmış ve koltukta Chan'a yaklaşarak "Olmuş!" demişti. "Oha! Kulakların kızardı" Hyunjin fark ettiği şeyle konuşurken Changbin Chan'ın ensesine vurmak için uzandı. "ah! Tamam be tamam oldu bir şey" üstündeki Jisung'un ve Changbin'in dokunuşundan kaçınmak için ellerini havada salladı.

"Seungmin dün aramamı cevapladı" Aslında yeterince önemli olmadığını düşündüğü için anlatma gereği duymadığı şeyi şimdi arkadaşları onu sıkıştırınca hızlıca söyledi. "Ne? Ne konuştunuz?" ilk sorular Jisung'dan geldi. "İyi miymiş?" Changbin ikinciydi ve son olarak Hyunjin "Anlat, hızlı" diyerek kaşlarını çatmıştı.

"Onu her dakika aramamam için beni azarladı" arkadaşlarının tahmininin tersine gidişatı pekte iyi olmayan konuşmalarını kısaca özetledi. "Ayrıca iyimiş. Yani bana öyle söyledi" Onun için asıl önemli olan omeganın iyi olmasıydı. Seungmin ona öyle çıkıştığında belki biraz kırılmıştı fakat önemsizdi.

"Sen onu düşünürken sana böyle davranması çok kaba!" ilk tepki veren Jisung oldu. Chan'ın birkaç gün önce omzunda ağladığını görmüşken şimdi kalbinin ne kadar kırılmış olabileceğini tahmin ediyordu. Fakat Chan'ın yüzünde bir gülümseme vardı. "Kendini korumaya çalışıyor. Sonuçta başına gelenler benim suçum" arkadaşlarını sinirlendirecek Seungmin'i savunduğu cümlesini kururken omuz silkti.

"Siz iki aptalsınız" hala sinirle bakan Jisung'un aksine Hyunjin gülerek söyledi. "Kendini suçlamayı bırak" Changbin sevgilisinin ardından sinirle konuşurken Chan sadece dudak büzmüştü. Jisung tekrardan Chan'a yaklaşıp alfayı ensesinden yakalayarak kendine çekti ve saçlarını karıştırdı. "Seungmin'de ödül töreninde olacak değil mi? Yüz yüze konuşabilirsiniz. Bu sefer omegayı geri alacaksın"

Chan pek inanmasada gülümserken Hyunjin "Fighting!" diyerek desteklemişti.


Seungmin önde Jeongin arkasında toplantı odasına girdiklerinde geniş masada oturan yönetmen ve Olivia'yı saygıyla karşılamak için eğildiler. Olivia'da hemen yerinden kalkış ve kendinden yaşça büyük olduğunu bildiği ikiliyi selamlamıştı. "Hoşgeldiniz" Seungmin şirket sahibi olarak ikiliyle el sıkışmadan önce konuştu. Selamlaşma faslının bitmesiyle ise herkes masada yerini almış ve konuşmaya geçmişlerdi.

İlk başta Seungmin'in zaten kabul edeceği kesin olmasına rağmen senaryo tekrar gözden geçirilmiş daha sonra detaylar konuşulmuştu. Bütün oyuncu kadrosunun Seungmin ile tamamlanacağı ve çekimlere ilerleyen günlerde başlayabileceklerini öğrenmişlerdi.

Seungmin aslında omega olmasına rağmen bir alfayı oynamak düşüncesine alışamamamışdı fakat adının medyada yeni şeylerle anılmasını istediğini biliyordu. Bir ilişki skandalında anılmaktansa oyunculuğuyla anılmayı tercih ederdi. Ayrıca çekimler sırasında meşgul olup kendini olanları düşünmekten alıkoyabilirdi.

Bu yüzden omegası içten içe onu rahatsız ederken dizi için anlaşmasını imzaladı. "Sizin gibi büyük bir oyuncu ile aynı dizide oynamak için çok heyecanlıyım. Sizden çok şey öğreneceğime eminim" Olivia toplantının başından beri olan sessizliğini bozarak yüzündeki gülümsemeyle söyledi. Olivia son dönemlerde oldukça popüler olan alfa oyunculardan biriydi. Oynadığı karakterini çok iyi yansıtması dışında fanlara ve meslektaşlarına olan nezaketi ile de adını duyurabilmişti.

Seungmin'i bu dizi hakkında rahatlatan şeylerden biri buydu. Olivia'da alfa olmasına rağmen omega bir karakteri canlandıracaktı. Farklı bir dinamiği oynaması gereken tek kişi olmayışı tek hata yapacak kişinin kendisi olmayacağı anlamına geliyordu. Ayrıca ikisininde dizi çekimleri boyunca birbirinden öğreneceği çok şey olacaktı.

Sonunda imzalar atıldığında Seungmin Olivia'ya cevap verecek zamanı bulmuştu. "Bende sizinle tanıştığım ve aynı dizide oynama şansı yakaladığım için mutluyum." Seungmin alfaya aynı sıcaklıkla yaklaşırken bu dizi hakkındaki kötü hislerinin azaldığını düşündü. Sonrasında herkes toplantıyı bitirmek için ayaklandı ve sırayla el sıkıştı.

Yönetmen önden toplantı adasından çıkarken hemen ardında Jeongin vardı. Seungmin ve Olivia ise yan yana yürüyorlardı. Seungmin alfanın toplantı odasından çıkması için önceliği ona veridi. "Bay Kim" Seungmin Olivia'nın ona hitap şekliyle anında kafasını olumsuz anlamda sallarken asansöre yürüyorlardı. "Sadece Seungmin diyebilirsin" diyerek kendinden yaşça küçük olan alfayı düzeltti.

"Pekala! Ben numaranızı alabilir miyim diye soracaktım? İkimizde farklı bir dinamiği oynayacağımız ve ilk kez aynı projede yer alacağımız için öncesinde buluşabileceğimizi düşündüm. Sizde isterseniz" Olivia yüzündeki gülümseme ve kibar ses tonuyla sorarken Seungmin başını olumlu anlamda salladı. Bu konuda endişeli olan tek kişi olmadığını bilmek iyi hissettirmişti.

Jeongin'in çağırdığı asansöre herkes binerken Seungmin kendi numarasını Olivia ile paylaştı ve alfadan daha sonra mesaj bekleyeceğini söyledi. Bu sırada hala onlarla olan yönetmen oyuncuların şimdiden iyi anlaşmasından dolayı memnundu. Sonunda giriş katta durduğunda ve binadan çıktıklarında herkes saygıyla eğildikten sonra arabalarına doğru ayrılmışlardı.

Seungmin Jeongin ile arabasına doğru adımlarken otoparktaki sessizliğe rağmen sürekli etrafını kontrol ediyordu. Tekrar etrafında oluşabilecek bir kaosa karşı her yerde tetikte davranmaya başlamıştı. Felix ile alışveriş merkezine gittiğinde ya da Minho ile öğlen yemeğini dışarda yemeye karar verdiğinde gözü hep etraftan gelebilecek bir tehlikedeydi.

Onun bu endişesini fark eden Jeongin omega arkadaşının omzuna kolunu atarken dikkatini dağıtmak için bir sohbet başlattı. "Bu akşam yemekleri ben yapacağım. Ne yemek ister benim favori omegam?" Seungmin'i biraz olsun rahatlatmak için kendine çekti ve saçlarını karıştırdı. "Favori omegan mı? Felix'e şikayet edeyim senide gör" Seungmin Jeongin'e takılmak amacıyla söylerken alfayı gamzelerinin belli olacağı şekilde gülümsetmişti.

İkisi akşam ne yiyeceklerini konuşurken arabaya yerleşti. Jeongin amacına ulaşabilmiş ve Seungmin'i biraz da olsa daha rahat hissettirebilmişti.


Chan: Seungmin beni 88.kez reddetti

2racha ve hyunjin: YAAA takılma olmmm soğukkanlı ol biraz. Bir dahaki sefere kesin halletçen

I Hate To Admit [Chanmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin