Veda -7-

2.2K 333 5
                                    

Selim,

Muhtemelen beni hatırlamıyorsundur, hatırlamanı beklemiyorum zaten. Ben senin hayatında o kadar da büyük bir yer tutmuyordum. İlkokulda zorbalık yaptığın insanlardan sadece biriydim. Çantamı tekmelerdin, kalemlerimi çalardın, saçımı bozardın, beni sürekli ağlatırdın. Ama seni unutmamamın sebebi bunlar değil, sana karşı çok büyük bir pişmanlığım var. O yüzden unutmadım seni hiç.

Senin o dönem ailevi problemlerin vardı. Yalnız bir çocuktun ve muhtemelen ailen ayrıldığı için kimsenin seni sevmeyeceğini düşünüyordun. Bu da seni hırçınlığa itiyordu. İnsanlara sataşıyordun ama aslında tek ihtiyacın sevgiydi. Senin bana yaptıklarını anneme anlattığımda o bana böyle söylemişti. Sen sevgisiz kalmışsın.

O yüzden seni sevmeye çalıştım, seninle arkadaşlık etmeye çalıştım ama çok asiydin. Sana yaklaşmama bile izin vermiyordun. Belki içini görmemden korkuyordun, bilmiyorum. Beni kendinden uzaklaştırmak için sürekli bana zarar vermeye çalıştın. Bir gün sana o kadar kızmıştım ki suratına 'senden nefret ediyorum' diye bağırmıştım.

O an bana yalnızca baktın ve bir daha da benimle uğraşmadın.

Çok pişman oldum. Sana onları söylediğim için, hissettiğin sevgi açlığını arttırdığım için çok pişman oldum. Senin tek ihtiyacın sevgiydi ama ben sana senden nefret ettiğimi söylemiştim. Bu canımı çok yaktı. Geriye dönüp baktığımda büyük pişmanlıklarımdan biridir. Şu anki aklım olsa daha çok sabrederdim ama o zamanlar yalnızca bir çocuktum.

Şu an neredesin, ne yapıyorsun bilmiyorum. Umarım seviliyorsundur, umarım çok iyi dostların vardır. Senin için en büyük dileğim buydu hep. Seninle arkadaş olmayı başaramadığım için çok üzgünüm, Selim. Umarım birileri bunu başarmıştır. Yanında hep güvenebileceğin, sırtını yaslayabileceğin birileri vardır.

Her ne kadar senden nefret ettiğimi söylesem de senden hiç nefret etmedim. Sadece beni çok kızdırmıştın, o kadar. Belki beni hatırlamayacaksın bile ama içimi dökmek istedim. Belki de bunları okuyunca hayal meyal canlanacağım gözünün önünde. Bilmiyorum, tek bildiğim hiçbir zaman senden nefret etmemiştim.

Hayat seni gerçekten iyi yerlere getirsin, Selim. Başarılı ol, mutlu ol, çok sevil, çok sev.

VEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin