Bölüm 3 "Pazartesi sendromu."
Sabah başımda çalan lanet alarmın sesiyle uyandım. Birazcık daha uyumak istiyordum. Ama lanet olası alarm buna izin vermiyordu.
Yatağın yanındaki komidine uzanıp alarmı susturdum. Zar zor kalkıp banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim. Dün yerleştirdiğim dolabımın önüne geçip kıyafetlerimi çıkarttım.
Saçlarımı da biraz şekillendirip aşağı kata indim. Saat 07:30 'du yarım saat içinde yürüyerek gitmek benim açımdan zor olacağı için hemen çıkacaktım. Vestiyerin üzerine koyduğum dosyaları elime aldım. Ayakkabılarımı da giyerek evden çıktım.
* * * * *
Okulun bahçesine adımımı atmamla beraber tüm gözlerin bana döndüğünü hissettim. Onları takmamaya çalışarak okulun içine girdim.
Boş koridorda idare odasını ararken biriyle çarpıştım ve elimdeki tüm dosyalar yeri boyladı. Benimle birlikte yere eğilirken "Önüne bakmaz mısın sen ?" dediğini duydum.
Tam son dosyayı alacaktım ki eli elime değdi. Kısa bir anlığına dejavu yaşayıp havaalanındaki günü düşündüm. Düşüncelerimi zihnimden kovmak için silkelendim.
Başımı kaldırdığımda geçen gün gördüğüm ela gözlerin sahibi ile karşılaşınca şok oldum. Gözlerimi birkaç kez kırpıp ona baktığımda onun da aynı durumda olduğunu farkettim.
Kekeleyerek konuşmaya başladım. "S-senin ne işin var burada ?" alaycı ifadesini takınarak konuştu. "Farkettiysen burası bir okul ve ben bu okulun öğrencisiyim güzelim."
Dosyayı eline aldı. Bulunduğumuz pozisyondan çıkarak bana da elini uzatınca bir ona bir de uzattığı eline bakarak tereddütle tuttum ve ayağı kalktım.
"Anlaşılan sende geçen gün olduğu gibi ukalalığından taviz vermiyorsun." dediğimde birşey söylemek için ağzını açmıştı ki fırsat vermeden tekrar konuştum.
"Bu arada geçen gün için üzgünüm yanlış bir anlaşılma olmuştu. Arkandan da atıp tutmuştum ama şimdi yanılmadığımı farkettim."
Elinden dosyamı aldım. Hızlı adımlarla yanından ayrıldım. O ise şaşkın şaşkın arkamdan bakıyordu. Boş koridorda adımlarımı daha da hızlandırırken mırıldandım.
"Bu söylediklerim sana az bile bay ukala."
Huh selamlar yine ben geldim sjdlsndks Bu bölümün biraz kısa ama öz olduğunu düşünüyorum. Umarım siz de öyle düşünüyorsunuzdur. Benim için düşünceleriniz gerçekten çok çok önemli. Bundan sonra bölümleri sık sık atmayı planlıyorum haberiniz olsun dkfşdxldns Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen sizleri seviyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Me || z.m
FanfictionBir adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattı. Ben şaşkınca ona bakarken elleri ellerimi kavradı ve üstüne minik bir buse kondurdu. "Bu elleri yalnızca ben tutabilirim." Gözümün önüne düşen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdıktan sonra ne old...