Bölüm 5 "Alışveriş faciası."
Bir hafta çabucak geçmişti. Bu bir haftalık süre zarfında seçmeli dersim olan drama sınıfında Kayla ile tanışmıştık. Onun dışında Sierra ve Claudia ile aram iyiydi.
Bazen okul çıkışlarında bir yerlere gidip takılıyorduk. Kayla da bazı zamanlarda bize eşlik ediyordu. Bugün günlerden Pazar'dı ve Kayla ile alışverişe çıkacaktık.
Kuzeninin düğününde nedimelik yapacağı için mavi tonlarında bir elbise alması şarttı. Ona yardımcı olmamı istediği için onu kıramamıştım. Hem alışveriş yapmaya ihtiyacım vardı. Hem de biraz kafa dağıtmaya.
Aşağıdan korna sesi gelince aynadan kendime bakmayı kesip koşar adımlarla aşağı kata indim. Muhtemelen Kayla ve sevgilisi Luke gelmişti. Hızlıca ayakkabılarımı giyip vestiyerin üzerinde duran çantamı aldım.
Dışarı çıktığımda evimin kapısını kilitledim. Kendimi arabanın arkadaki konforlu koltuklarına attığımda nefesimi düzenleyerek konuştum. "Sizi bekletmedim umarım ?" Luke dikiz aynasından bakarak konuştu.
"Sorun değil hazırsanız gidelim." Kayla'ya döndüğünde başını sallamakla yetindi. Tekerlekler aşırı yüklenmeden çığlık atınca kısa yolculuğumuzun başladığını anlamam kısa sürmedi.
* * * * *
"Ah Tanrım Kayla kaç saattir bu alışveriş merkezindeyiz fikrin var mı ?" Kayla göz devirmeme karşı bilmem kaçıncı kez bileğimi tuttu ve beni arkasından sürüklemeye devam etti.
Sabahtan beri alışveriş merkezini üç kez turlamıştık. Ama ne hikmetse Kayla kendine bir halt bulamamıştı. Elimde tuttuğum alışveriş çantalarının ipleri elimi kesmeye çoktan başlamıştı.
Bir yarım saattir Kayla'yı çenemle durdurmaya çalışıyordum. Fakat anlamış olacak ki numaralarımı yemiyordu. Zeki sürtük. Birden bileğim serbest kalınca düşünmeyi bırakıp önümüzdeki mağazanın vitrinine gözleri kamaşmış bir şekilde bakan Kayla'yı görmeyi beklemiyordum.
Sevinçle el çırptı yine ve yine beni içeri sürükledi. Cidden bu kız manyaktı. Tamam alışveriş yapmayı bende severdim ama Kayla gibi bokunu da çıkartmıyordum. Sıkıntıyla bir nefes verdim.
Şuan dışarıdan annesinin peşinden alışveriş yapmaya sürülmüş çocuk gibi gözüküyordum. Kayla ise 'Hey ben zalim bir anneyim' havası veriyordu. "Kayla şu elbiseyi al ve gidelim. Lütfen senden yemek ısmarlamanı felan da beklemiyorum yeter ki al şunu."
Elinde mavi elbise ile bana bakarken konuştu. "Denemeden şurdan şuraya adımımı atmam Becky." Pekala Becky. Sakin ol Becky. Sinirlenme Becky. Sadece seni çıldırtmaya çalışıyor Becky.
Öksürdüm ve ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başladım. "Ben lavaboya gidiyorum. Alışveriş çantalarım da burada. Ben gelene kadar rica ediyorum o lanet şeyi denemiş ol."
Beni sokmuş olduğu mağazadan çıkarak lavaboların olduğu bölüme hızlı adımlarla ilerledim. Tuvaletlerin olduğunu belli eden levhaları görünce vakit kaybetmeden girdim.
Ellerimi yıkadıktan sonra havlu peçete ile kuruladım. Lavobadan çıkmış ince uzun koridorda yürüyordum ki sert bir bedenle çarpışıp yeri boyladım. Bir gün biriyle çarpışmaktan kıçımı kırmasam iyi.
Yavaşça ayağı kalktım. Bir iki dakika beni inceledikten sonra "Dur tahmin edeyim bu da yeni bir numaranız mı ?" dedi. Ağzım şaşkınca aralandı ve dudaklarımdan bir "Ha ?" Nidası döküldü. Kendimi toparlayarak konuştum."Ne demek istedin anlayamadım ?"
"Diyorum ki bu yaptığın şey de beni etkilemek için planın yeni bir parçası mı ?" Sakin olmalıydım. Cidden sakin olmalıydım. "Bak dediğinden hiçbir şey anlamıyorum şimdi önümden çekil ve gideyim. Ayrıca seni etkilemek gibi de bir niyetim yok kendini dev aynasında gördün heralde ?"
"Benim için sorun olmaz sen telefon numaranı verene kadar önünde dikilmeye devam edebilirim." Elimi gelişi güzel salladım. "Ne! Hayatta olmaz. Unut bunu." Elimde tuttuğum çantayı alıp karıştrmaya başladı.
"Sen vermezsen ben almasını bilirim." Çantamı elinden almaya çalışırken bağırdım. "Seni aptal bir bayanın çantası karıştırılmaz." dediğim şeylere karşı sırıttı. "Artık çok geç güzelim numaramı kaydettim. Bu arada ben Tyler. Akşam aramanı dört gözle bekliyorum." dedi ve kalabalığın içinde kayboldu.
Merhabalar uzun upuzun bir bölüm ile karşınızdayım. İlk defa bu kadar uzun yazdım. Umarım sizi sıkmamışımdır. Bu arada Multimedya da Kayla ve sevgilisi var. Onun dışında kocaman bir aile olmuşuz. Doğum günümde böyle bir süpriz ile karşılaşacağımı bilmiyordum açıkcası. O yüzden her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin. Sizleri seviyorum Only Me ailesi!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only Me || z.m
FanfictionBir adım atarak aramızdaki mesafeyi kapattı. Ben şaşkınca ona bakarken elleri ellerimi kavradı ve üstüne minik bir buse kondurdu. "Bu elleri yalnızca ben tutabilirim." Gözümün önüne düşen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdıktan sonra ne old...