Chapter 7

314 27 18
                                    

Bölüm 7 "Siktir."

Dün gece olanlardan sonra izimizi kaybedecek kadar koşmuştuk. Ardından Zayn beni eve bırakmıştı. Eve girdikten beş dakika sonra ise Sierra arayıp biz kaçtıktan sonra olan şeyleri anlatıp gülmemi sağlamıştı ve sonrasında uykum geldiği için aramayı sonlandırıp sıcak yatağımda uyuya kalmıştım.

Bu sabah diğer günlerin aksine alarm sesiyle uyanmamıştım ki bunun nedeni derslerimin öğleden sonra olmasıydı. Banyoya giderek rutin işlerimi hallettim. Tam aşağı kata inecektim ki odamdan telefonumun çaldığını belli eden melodik sesi duydum.

Yönümü değiştirerek odama gittim ve susmak bilmeyen telefonumu elime aldım. Arayana bakmadan yeşil ahizeyi yana kaydırıp cevapladım. "Alo." Karşı taraftan Kayla'nın cıvıl cıvıl sesini işittim. "Günaydın uykucu." Kıkırdadım. "Günaydın."

Kayla "Kahvaltı için kimseye sözün yoksa seni Summer kafeye bekliyorum." Tam cevap verecektim ki beni susturdu. "İtiraz kabul etmiyorum. Seni seviyorum. Görüşürüz."

Telefonu suratıma kapatmıştı. Aslında dün olanları Kayla ile konuşsam iyi olabilirdi. Vakit kaybetmemek adına dolabımdan günlük birşeyler çıkartıp giyindim. Muhtemelen oradan da okula geçeceğim için çalışma masamın yanındaki çantayı alıp ders notlarını çantaya sıkıştırdım.

Hızlı adımlarla merdivenlerden indim. Ayakkabılarımı giydikten sonra kulaklıklarımı da takıp evden çıktım.

Kafeye 15 dakika içerisinde gelmiştim. Geldiğimde Kayla'nın menüyü incelediğini gördüm ve yanına doğru adımladım. Yanındaki boş sandalyeyi çekip oturdum. Gözlerini menüden çekip bana odakladığında şirince sırıttım.

Garson yanımıza geldiğinde siparişlerimizi verdik. Siparişler gelene kadar başımdan geçen her olayı Kayla'ya anlattım. Yeri geldiğinde o bana anlattı. Siparişlerimiz geldiğinde yine koyu bir sohbet eşliğinde yemeklerimizi yedik.

"Kayla sohbetine doyum olmuyor. Ama okula geç kalıyoruz." Saatine baktı. "Haklısın geç kalıyoruz. Ben hesabı ödeyip geliyorum." Ayağı kalktık. Kayla hesabı öderken ben de üstümü başıma çeki düzen veriyordum.

Kayla hesabı ödeyince birlikte kafeden çıktık ve okula doğru yürümeye başladık.

* * * * *

Sonunda okula gelebilmiştik. Zayn ortalıklarda gözükmüyordu. Neden onu merak ettiğimi de anlamıyordum zaten. Dün sadece beni korumuştu. Aramızda da bir şey yoktu. Peki neden kalbime söz geçiremeyip her dakika onu düşünüyordum.

İşte orasını ben bile bilmiyordum. Kayla ile drama sınıfına doğru ilerlemeye devam ediyorduk. Okulun sağ kanadına geçmiştik. Bir iki sınıfı geçtikten sonra drama dersliğine gelmiştik.

Nefesimi vererek sınıftan içeri geçtim. Kayla ile en arka sıralardan birine oturup beklemeye başladık. En önde oturmayı oldum olası sevmezdim. En önde oturanlar ya çalışkan ya da hocaların gözdesi olurdu.

Düşüncelerimi Bayan Morgen'ın otoriter sesi bozdu ve ben iki saat boyunca bu kadına katlanmak zorundaydım.

Dersin bittiğini ifade eden zil çaldığında yerimden kalktım. Tam derslikten çıkıyordum ki karşımda bir adet Tyler gördüm.

"Yine mi sen? Niye buradasın?" Sinirle soludum. "Sakin ol güzellik. Şanslıyım ki seninle aynı derslikteyiz." Kaşlarımı çatarak sordum. "Ne saçmalıyorsun?"

Tyler "Diyorum ki aşk tesadüfleri severmiş bebeğim bir sonraki derste görüşürüz." Diyerek gittiğinde arkasından bakarak söylediğim tek şey koca bir 'Siktir' oldu.

Selamlar olsun size! Biliyorum bölüm aşırı geç geldi. O yüzden sizden özür diliyorum. Uzatmaya fazla gerek yeni bölüm +30 oy da gelir. Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen!!!

Only Me || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin